Aihe: Thomannin 20€ mikit(3 sarja) olisko ollu hohner!
1
L_Laiho
10.07.2003 15:23:50
Onko noi tommoset hyvät,ku katoin et ei paljo maksas ja ne on ns. kalliiseen kitaraan suunnitellut!Jos vertaa stratokopion perus mikkeihi(semmone 1000mk kitara päätelkää siitä)!Ja onko noi vaikee vaihtaa tai maksaako vaihattaminen paljo?
?_LEgSA_?
hjukke
10.07.2003 15:33:27

Niinno... "suunniteltu alunperin kalliiseen kitaraan.." Ja jääny sitten laittamatta..... sadallakahdellakymmenellä markalla ei voi kyllä odottaa ihmeitä... mikin kuoretkin maksaa sentään pari euroa/mikki....
Melkein kaikilla on allekirjoitus. Minulla ei. Ja olen siitä ylpeä!
Pekkatapio
10.07.2003 15:35:41
PIM
10.07.2003 15:51:42
Ja tässä taitaa olla se kitara johon noi alunperin oli tarkoitettu.

http://www.guitargonauts.com/pick-27.html

Ja se Entwistle nimi ei viittää siihen kuuluisimpaan Entwistleen vaan englantilaiseen elektroniikkasuunnittelijaan, joka noi mikit suunnitteli.
Peten KesäAle, klikkaa nimimerkkiä. Tarjolla pari puoliakustista, strato, putkikombo, digiraituripaketti
p130
10.07.2003 16:37:51

Onko noi tommoset hyvät,ku katoin et ei paljo maksas ja ne on ns. kalliiseen kitaraan suunnitellut!Jos vertaa stratokopion perus mikkeihi(semmone 1000mk kitara päätelkää siitä)!Ja onko noi vaikee vaihtaa tai maksaako vaihattaminen paljo?

Kyllä nuo selkeä parannus ovat normaalin halppiskepin mikkeihin. Piti tilata ihan kokeeksi kun kaverit laittoivat t-kauppaan tilausta. Ei 1000mk:n kitaraan kannata samanhintaisia mikkejä laittaa, jollei ole aivan erityinen yksilö (ok, on minulla Kinmanit 5€ maksaneessa kitarassa... se oli ns. erityinen). Entwistlet on tällä hetkellä Tokai stratossa.

Tuo ylempänä olevan linkin takana oleva laitearvostelu vastaa minun kokemuksiani.

Kyllähän jokaisen kitaristin perustaitoihin kuuluu kolvaus. Ei se mikään iso homma ole. Pleksi auki, yhteensä 6 piuhaa irti ja samoihin paikkoihin uusien mikkien piuhat kiinni. Mitään kytkentäkaaviota ei noiden kanssa tule, mutta se mikään ongelma ole. Ei tuo vaihdattaminenkaan ole mikään kovin kallis juttu. Tuskin siitä yli tunnin työtä laskutetaan, mutta sama tuo olisi itsekin opetella. Tarve tulee kuitenkin vielä joskus uudestaankin.
HALUTAAN VUOKRATA: treenikämppä Oulusta/lähialueelta.
PIM
10.07.2003 16:46:08
Hmm... pitäisiköhän noita ostaa jokunen setti varastoon pahan päivän varalle. Olisko ketään halukkaita jakamaan thomannin postikuluja jos kimpassa tilattaisiin isompi satsi? Mä voisin ottaa pari kolme settiä vaikka heti.
Peten KesäAle, klikkaa nimimerkkiä. Tarjolla pari puoliakustista, strato, putkikombo, digiraituripaketti
Safaweb
10.07.2003 17:36:04
Itse ainakin tilasin. Ei ole vielä tulleet. Uskon ainakin, että ne ovat parempia kuin esim. Mehikon Fenderin perusmikit.
"I wanna go back to England to a hearing doctor and say: -Doctor, Long Beach fucked up my hearing!!!" - Bruce Dickinson, World Slavery Tour, Running Free -kappale, Long Beach, 4. päivä, 1985
Safaweb
Prowleri
10.07.2003 18:25:29
Ja se Entwistle nimi ei viittää siihen kuuluisimpaan Entwistleen vaan englantilaiseen elektroniikkasuunnittelijaan, joka noi mikit suunnitteli.

Olenkin miettinyt ;)
Myytävänä: Warwick Thumb BO 5
L_Laiho
10.07.2003 18:53:41
vois kokeilla......laittelis itte ni ei tulis kalliiks,eikä paljo menettäs...Ostais viel mustaa kitaraa mustan plektrasuojan ni olis ainaki musta kitara!
?_LEgSA_?
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)