Aihe: Mikkitestilevyn tilauksesta
1
PIM
10.07.2003 22:07:47
Yrittäkää mahduttaa se osoite siihen maksun lisätietokenttään tai jos ei mahdu niin lähettäkää se pikaviestillä ja laittakaa mnetissä käyttämänne nimimerkki siihen maksuun mukaan. Nyt tille on tullut yks maksu jossa näkyy vain maksajan nimi (KALAJA TITTA SUSANNA) enkä osaa yhdistää sitä keneenkään tilinumeroani kysyneeseen mnettiläiseen.

Mulla on tallessa kaikki osoitteet mihin levy on jo lähtenyt eli ne ketkä ei ole vielä levyään saaneet voivat tarkistaa onko se jo lähtenyt kysymällä minulta.
Peten KesäAle, klikkaa nimimerkkiä. Tarjolla pari puoliakustista, strato, putkikombo, digiraituripaketti
Aerodactev
11.07.2003 00:38:35
Minä muuten lähetin tossa kauan sitten s-postia, mutta vastausta ei ole kuulunut?
90% tietämyksestäni on MUTUa ja loput 8% on kopioitu kaiken tiedon kirjasta.
Tsekkaa myös Kissapuhelin
Chemo
11.07.2003 08:41:00

(KALAJA TITTA SUSANNA)

Toi on se multa tullut maksu. Vrt. sukunimi...
PIM
11.07.2003 08:41:05
Minä muuten lähetin tossa kauan sitten s-postia, mutta vastausta ei ole kuulunut?

On saattanut muuten hukkua kaiken prkleen spämmin joukkoon mitä 90% mun postista nykyään on. Sori. Pistäs uudestaan pikaviestillä niin korjataan asia.
Peten KesäAle, klikkaa nimimerkkiä. Tarjolla pari puoliakustista, strato, putkikombo, digiraituripaketti
PIM
11.07.2003 08:42:52
Toi on se multa tullut maksu. Vrt. sukunimi...

Ok, levy on sitten muistaakseni hoidettu matkaan. Kuittaas nyt vielä että oletko saanut sen levyn.
Chemo
11.07.2003 09:04:01

Kuittaas nyt vielä että oletko saanut sen levyn.

Eilen ei levyä vielä ollut näkynyt, mutta ilmoitan heti kun se tulee. Tattista.
PIM
11.07.2003 09:24:13
Eilen ei levyä vielä ollut näkynyt, mutta ilmoitan heti kun se tulee. Tattista.

Eilen aamulla pistin yhden erän postiin. Jos se on ollut siinä mukana niin viikonlopuksi pitäisi olla kuunneltavaa.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)