Aihe: Charles Plogman
1 2 3 4 5 6 7 8
v_m_kangas
24.11.2005 12:30:14

Täytyy myöntää että Charles Plogman on tällä hetkellä paras iskelmäartisti. Onko muita Charles-faneja?

Ho ho, onko Kalle vienyt sulta jalat alta :)

Laittakaa lukkoon tämmönen threadi.
Humppaa tai soita humppaa
Sertzo S
24.11.2005 12:31:13 (muokattu 24.11.2005 12:31:40)
Duuribiisejä kaikki ja mikäs siinä, etteikö mollimaahamme niitä lisää mahdu.
Laulajana ei kolahda mulle, mutta tanssikansalle ja muillekin iskelmän ystäville varmasti eli mies paikallaan.
magnetman 004
24.11.2005 12:32:20 (muokattu 24.11.2005 12:38:42)

Täytyy myöntää että Charles Plogman on tällä hetkellä paras iskelmäartisti. Onko muita Charles-faneja?

HEP!!!

(anteeks)
Soitan ennemmin kuin puistelen matot.
Lapis
24.11.2005 12:33:58
Laulaa ihan ok mutta huomaa että Mustasaaren taakka painaa takana. Artikulointi on vähän mitä sattuu välillä. Biisit on taattua rantaruåttilaatua. Kyllä on Vikingarnat kuunneltu!
manjaana
24.11.2005 13:18:05
Onko muita Charles-faneja?

Onneksi sitä on jo iässä, ettei tarvii fanittaa enää ketään.. ;o)
Rumbaa, ihojen tanssia vastakkain.
Sertzo S
24.11.2005 13:20:31
Onneksi sitä on jo iässä, ettei tarvii fanittaa enää ketään.. ;o)

Kyllä sää mua nyt vähän. ;)
manjaana
24.11.2005 13:23:33
Kyllä sää mua nyt vähän. ;)

Aina nyt sen vert, et voi sanoa.. ;o))
Rumbaa, ihojen tanssia vastakkain.
ninmari
24.11.2005 13:25:23
Enpä varsinaisesti fani ole, mutta eipä ole mitään häntä vastaankaan.
Kappaleista en ole muita kuullut kuin sen Jalat alta.
Ja sitäkin pikkusysterin toimesta jo viime kesänä kyllästymiseen asti..;)
En laula nuoteista.Laulan rahasta!
Sertzo S
24.11.2005 13:26:37
Aina nyt sen vert, et voi sanoa.. ;o))

Sitähän minäkin! :)
v_m_kangas
24.11.2005 13:31:44

Kappaleista en ole muita kuullut kuin sen Jalat alta.

Eikait se Kainuukaan sentään niin korpea ole, etteikö siellä radio kuulu? Vai missäs pullossa sinä oikein elät :)
Humppaa tai soita humppaa
ninmari
24.11.2005 13:38:30
Eikait se Kainuukaan sentään niin korpea ole, etteikö siellä radio kuulu? Vai missäs pullossa sinä oikein elät :)

Täytyy myöntää,että tosi vähän radiota kuuntelen.Ipanat soittaa poppia niin paljon levyiltä,että jos joskus on stereot kiinni,niin sitten ne on.

Iskelmäradiota kuuntelisin,mutta se ei valitettavasti suostu kotona eikä autossa kuulumaan ei sitten mitenkään.Reissun päällä onneksi saa kuulumaan autossa.

Radio Kajaus taas valikoi jotkut kotimaiset biisit niin päin peetä, etten yleensä tuntia enempää jaksa kuunnella.Tunnelman pilaa yleensä joku kamala omakustanne,josta ei löydä mitään hyvää vaikka kuinka positiivisesti ajattelisi...
markkuv
24.11.2005 13:43:22

Radio Kajaus taas valikoi jotkut kotimaiset biisit niin päin peetä, etten yleensä tuntia enempää jaksa kuunnella.Tunnelman pilaa yleensä joku kamala omakustanne,josta ei löydä mitään hyvää vaikka kuinka positiivisesti ajattelisi...

Älä nyt, olen hihkunut onnesta kun mökillä saan kuulumaan Radio Kajauksen - siis niin taivaallisen hyvää iskelmää (vanhaa, vielä vanhempaa ja helvetin vanhaa) ei kuulu kyllä muilta kanavilta - monta kertaa tulee sellainen olo kun kuuntelee, että ai niin, tuommoinenkin laulu oli kauan sitten ohjelmistossa.
Sertzo S
24.11.2005 13:45:21

Tuuhan tänne niin tehdään sulle sellainen omakustanneralli, että Radio Kajauksessakin soitetaan sitä aamusta iltaan kyllästymättä. Kainuulaiset lehmätkin lypsävät sen kuultuaan paljon paremmin navettaradioa kuullessaan. Mielialat nousee uusiin iloisiin sfääreihin koko korpikansalla. :)
ninmari
24.11.2005 13:46:45
Älä nyt, olen hihkunut onnesta kun mökillä saan kuulumaan Radio Kajauksen - siis niin taivaallisen hyvää iskelmää (vanhaa, vielä vanhempaa ja helvetin vanhaa) ei kuulu kyllä muilta kanavilta - monta kertaa tulee sellainen olo kun kuuntelee, että ai niin, tuommoinenkin laulu oli kauan sitten ohjelmistossa.

Siis oikeesti??
No sitten siellä on tapahtunut jotain ihmeellistä sitten viimekuuleman!
Mä nimenomaan tykkään noista vanhoista iskelmistä ja kuuntelen niitä enemmän kuin mielelläni,mutta kyllä ne paljon soittaa sellaista uutta ja yleensä paikallista sontaa,että ei voi olla vaihtamatta asemaa..
Tai sitten on vaan sattunut silloin tulemaan kakkamusiikkia minä kerrankin kuuntelen..;)
turhala
24.11.2005 13:49:26 (muokattu 24.11.2005 13:49:58)
Tuuhan tänne niin tehdään sulle sellainen omakustanneralli, että Radio Kajauksessakin soitetaan sitä aamusta iltaan kyllästymättä. Kainuulaiset lehmätkin lypsävät sen kuultuaan paljon paremmin navettaradioa kuullessaan. Mielialat nousee uusiin iloisiin sfääreihin koko korpikansalla. :)

virhe
''Ja rokkia ette sitten soita ennen kuin Pappi on lähtenyt" Bestman häissä 2005
ninmari
24.11.2005 13:49:38 (muokattu 24.11.2005 13:51:59)

Kyllä mä Serzo varmaan vielä tuunkin..Eihän se muusta ole edelleenkään kiinni kuin siitä pienestä jutusta eli rahasta..=)
Laitan sulle muuten ääninäytteen postiin huomenna tai maanantaina.Pääset sitten idols-tuomariksi. ;)
markkuv
24.11.2005 13:51:20

Siis oikeesti??
No sitten siellä on tapahtunut jotain ihmeellistä sitten viimekuuleman!
Mä nimenomaan tykkään noista vanhoista iskelmistä ja kuuntelen niitä enemmän kuin mielelläni,mutta kyllä ne paljon soittaa sellaista uutta ja yleensä paikallista sontaa,että ei voi olla vaihtamatta asemaa..
Tai sitten on vaan sattunut silloin tulemaan kakkamusiikkia minä kerrankin kuuntelen..;)

Joo kyllähän sitä paikallistakin aika paljon kuulee, mutta sekin on ihan tervettä vaihtelua kaupallisten radioiden soittolistoihin - jotenkin se Kajauksen meininki sopii ainakin tuommoiseen mökkifiilikseen hyvin
turhala
24.11.2005 13:51:51
Ei kainuussa ole enää kovin montaa lehmää.... eikä kohta luntakaan
''Ja rokkia ette sitten soita ennen kuin Pappi on lähtenyt" Bestman häissä 2005
Sertzo S
24.11.2005 13:52:29
Kyllä mä Serzo varmaan vielä tuunkin..Eihän se muusta ole edelleenkään kiinni kuin siitä pienenstä jutusta eli rahasta..=)
Laitan sulle muuten ääninäytteen postiin huomenna tai maanantaina.Pääset sitten idols-tuomariksi. ;)

Kiitos etukäteen. Lupaan olla lempeä "tuomari" ja arvostelen Sinua sanallisin silkkihansikoin. ;)
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3 4 5 6 7 8
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)