Bacchus 23.11.2005 22:11:17 (muokattu 23.11.2005 22:13:21) | |
---|
Bacchus oli kovasti noiden Sonorin Signature virveleiden perään. Niiden, joissa on Designer osat. Mulla on sellainen Symphony-malli (SY1406). Siinä on siis messinkirunko ja sitä sai joskus valupronssirungollakin. Hieno rumpu. Tuskin kuitenkaan tulet pettymään settisi mukana tulevaan 5"x14" Maple Light Designeriisi. Tosi hyvä virveli sekin. Kaikki sitä kuulleet ja kokeilleet ovat ihastuksesta olleet ymmyrkäisinä. Kulmakarvat kohoavat kolme senttiä, kun siihen lyö. Muista vetää alakalvo reilusti kireälle, matto löysäkölle ja lyöntikalvo sopivasti oman... Kovasti olin niiden perään, ja olen vieläkin.;) Yksi messinkinen, ja toinen pronssinen oli kiikarissa. Pronssisessa hinta nousi 650€:oon, ja rahdit olisi suomeen olleet vielä sellaisen 100€ lisää. Ihmettelin noinkin korkeata huuto-hintaa, mutta syykin selvisi: uusi maksaa Saksassa 1250€. Kiva. Itseasiassa onni onnettomuudessa, että en ko. virveliä saanut huudettua, muuten ei olisi ollut varaa uuteen settiin. Ja niinkuin sanoitkin, tuo Designer virveli on varmasti todella hyvä. Pitää pistää viritysvinkit korvan taakse. No sitten se (ehkä) Bacchuksen virveligasjutska: http://muusikoiden.net/dyn/members/21651.jpg Tämä on loistopeli, vaikka kuva on heikko. Just tämä, aiai kun tuommoisen kantaisi mieluusti kotiin.;) Millainen muuten on se dictatorshitin mainitsema Symphony messinki-virveli? Olisiko saman tyyppisellä rungolla kuin tuo Horst Link-messinki? Vanteet olivat ainakin erilaiset. Jag är en hund |
hollmi-5 23.11.2005 22:33:07 | |
---|
Millainen muuten on se dictatorshitin mainitsema Symphony messinki-virveli? Olisiko saman tyyppisellä rungolla kuin tuo Horst Link-messinki? Vanteet olivat ainakin erilaiset. No se on S-Class. Lugit, vanteet ja muutakin eroa on. Varmasti hyvä peli. Vaikka en edes ole nähnyt, kuin kuvissa ;-) Mika Hollström |
dictatorsh*t 23.11.2005 22:55:03 | |
---|
|
hollmi-5 23.11.2005 23:01:36 | |
---|
Mika Hollström |
dictatorsh*t 23.11.2005 23:32:59 | |
---|
|
miän vain 23.11.2005 23:39:43 | |
---|
Yamaha SD-970GA 7" syvä koivuvirveli ja sillä ainoalla oikealla värillä. Tää. Alkaneet muutenkin kiinnostaa nuo läpinostavalla/kelluvalla koneistolla olevat. Herkkyys ihan eri luokkaa. Cob-supra supersensitivellä ois kiva. Vanha black beauty kelpais kanssa. Ilmankin kyllä ulee toimeen, ei siinä. |
ltg 24.11.2005 03:37:22 (muokattu 24.11.2005 03:42:35) | |
---|
No onhan tuo nähty omin silmin. BTW: ihan hintansa väärti peli ja asiallaisen oloinen kaiken kaikkiaan, tuo Nolten virveli. Kunhan alakalvon ja maton vaihtaisi, niin kelpaisi vaikka linnan juhliin ;-) Kyllä muuten kelpaisi taatusti omakin nyt. Että hymyilytti tänään, kun löysin juuri oikean vireen omalle Formulalle. Otti se aikansa kyllä, mutta nyt se löytyi. Ja edittiä tuon mattosyvennysjutun kanssa. Enpä ole tarpeeksi asioihin perehtynyt aiemmin, ja sieltähän se sitten löytyi. Pahoitteluni. Antakaa minulle sivistävää virvelologiaa täysi oppimäärä. Mutta tänään soi hyvälle kovin Tamburo. Miusta suutin on niinko semmonen, josta tulee tavaraa ulos. Vähän niinko suu, tosin sinne kyllä pistetään aika paljon tavaraa sisäänkin. THV-klubi #5
Romantikkoitkijät #39 |
hollmi-5 24.11.2005 10:42:59 | |
---|
Mitenkähän tuommonen http://www.thomann.de/thoiw3_artikel-124401.html lienevätköhän kovinkin herkkiä soimaan? 1-kerros runko.. Ei Thomann itsekään kauppojen syntymiseen taida uskoa. Kolme harmaata palkkia saatavuus-kohdassa. Varmasti hyvä virveli tuokin, mutta lienee kuriositeetin vuoksi tarjolla: "Meilläpä onkin myös tämmöisiä mahdollisuus..." Pearl valmistaa laajaa valikoimaa virveleitä, mutta ne eivät yleensä kestä kauaa tuotannossa. Se Freefloat-systeemi on ollut kyllä aika pitkään tuotannossa. Ideakin on hyvä, mutta silti rumpuun ei kovin usein törmää. Mika Hollström |
Se Freefloat-systeemi on ollut kyllä aika pitkään tuotannossa. Ideakin on hyvä, mutta silti rumpuun ei kovin usein törmää. Nythän mää hokasinki, että mullahan oli tuollainen 5" syvä Free floating vaahtera virveli joskus muinoin. Taisin ostaa sen v.-97 ylioppilasrahoilla Tukholman Slagsverketistä. Myyjä katsoi kummissaan kun tiskillä kaivoin alushousuista tukun rahaa. En uskaltanut pitää niin paljoa käteistä taskuissakaan. Rumpu oli yllättävän kylmä-soundinen vaahteravirveliksi. No onhan siinä aika paljon sitä metallia. Esim. alakalvo ei koske puuhun ollenkaan. No sustainia oli, mutta ainakin minun makuun, ihan liikaa. Ei sitä oikein voinut soittaa demppaamatta kun virveli soi useita sekunteja. Jolloin se koko kelluvuus-idea vaikutti vähän hölmöltä. Mutta muuten tosi hyvä... www.vasamayhtye.com |
Jaakob 26.11.2005 11:32:30 (muokattu 26.11.2005 11:33:07) | |
---|
Itse sain juuri kymmenen vuoden kaasut täyteen, kun hommasin kesätyöraadannan tuloksena Premierin Signiat vuosimallia noin 90-luku jotain. Ihan hurmoksessa olen vieläkin! Virvelistä tykkään erityisesti, pehmeä ja herkkä. Omakuvasta löytyy kuva. Reten. |
Muovinen 26.11.2005 11:46:14 | |
---|
Itse sain juuri kymmenen vuoden kaasut täyteen, kun hommasin kesätyöraadannan tuloksena Premierin Signiat vuosimallia noin 90-luku jotain. Ihan hurmoksessa olen vieläkin! Virvelistä tykkään erityisesti, pehmeä ja herkkä. Omakuvasta löytyy kuva. Signiat on kyllä asiaa. Oon kuolannu noin vuosikymmenen verran kyseisen rumpusarjan perään ;) Mitenkäs kun tuo virveli näytti niin erilaiselta muuhun settiin verrattuna, olikos sekin kuitenkin Signiaa? http://www.mikseri.net/artists/muovinen.46772.php |
Bacchus 26.11.2005 11:56:49 (muokattu 26.11.2005 12:15:15) | |
---|
Itse sain juuri kymmenen vuoden kaasut täyteen, kun hommasin kesätyöraadannan tuloksena Premierin Signiat vuosimallia noin 90-luku jotain. Ihan hurmoksessa olen vieläkin! Virvelistä tykkään erityisesti, pehmeä ja herkkä. Omakuvasta löytyy kuva. Hieno syvänsininen väritys. Signiat on upeita rumpuja, niinkuin Genistatkin. Juuri viime viikonloppuna kuulin taas Genistoja, pisti miettimään miksi ikinä omani myin. No, rahapulalle ei mitään voi. Onnea uudelle setille! EDIT: typo Rakastinko/sinua toveri/rakkauteni halkesi! |
Jaakob 26.11.2005 12:14:25 | |
---|
Kiitoskiitos! Tuo virveli on myös Signiaa, mutta väritys on tummanvihreä. Vuosimalli saattaa olla muutaman vuoden erilainen kuin muissa pöntöissä, mutta väriä lukuunottamatta samanlaisia ovat. Nauhoitusnäytteitä voi kuunnella täältä: http://www.hurmostitsor.com/holik ->musiikkia -> viisi ylintä linkkiä on soitettu Signioilla. Suosittelen erittäin lämpimästi! Tomit soi pitkään, ja viritettävyys on helppoa. Nupin pyöritykset todella vaikuttaa soundiin. Reten. |
ultra 26.11.2005 12:42:51 | |
---|
I'm a gooner
...Ja se Alchemy Pro Art 18'' crash edelleen kaupan.. Halavalla lähtöö:) |
Hakki 26.11.2005 14:00:01 | |
---|
Itse sain juuri kymmenen vuoden kaasut täyteen, kun hommasin kesätyöraadannan tuloksena Premierin Signiat vuosimallia noin 90-luku jotain. Ihan hurmoksessa olen vieläkin! Virvelistä tykkään erityisesti, pehmeä ja herkkä. Omakuvasta löytyy kuva. Olen soittokunnassa soitellut samanlaisilla ja -ikäisillä Signioilla, ja on kyllä niin hienot että oksat pois. Onnea! while(true) {play(metal);} |
MJP 26.11.2005 14:01:01 | |
---|
http://cgi.ebay.com/seltene-FIRCHIE … QcategoryZ27592QQrdZ1QQcmdZViewItem Tuollaista minulla ei vielä ole! Onko kellään mitään havaintoa, että mistä on kysymys? Firchie snare jossa on rototomista virtysmekanismi. Eli pyöräyttämällä voi nostaa ja laskea virettä nopeasti. mm. tuottaja Jack Douglas (aerosmith, cheap trick) tykkää käyttää studiossa, koska on nopeaa ja helppoa muutella virettä biisin sopivaksi tai jopa biisin aikana. |
ultra 26.11.2005 14:12:11 | |
---|
Firchie snare jossa on rototomista virtysmekanismi. Eli pyöräyttämällä voi nostaa ja laskea virettä nopeasti. mm. tuottaja Jack Douglas (aerosmith, cheap trick) tykkää käyttää studiossa, koska on nopeaa ja helppoa muutella virettä biisin sopivaksi tai jopa biisin aikana. Wow!! Ei varmaan ihan joka päivä tule vastaan. Mitenköhän soundipuoli? I'm a gooner
...Ja se Alchemy Pro Art 18'' crash edelleen kaupan.. Halavalla lähtöö:) |
rm_wispila 28.11.2005 10:29:57 | |
---|
Simbe, kyllä se peli siellä kämpällä oli SD-970 GA , koivunvärinen, vahattu (?) pinta. Sunnuntain poikain kanssa soitimme, niin asian tarkistin. Malttia, kyllä se toiveesi joskus voi toteutuakin.... Veronpalautukset voinet kyllä huoletta käyttää jouluostoksiin, sen verta mukavalta vaikuttaa käteen. Kapulakieli = rumpalien oma kieli. |
MastaZei 28.11.2005 11:10:00 | |
---|
Itselläni on ollut jo pitkään unelmana saada pearlin free floating sarjan snare 13 tuumasena. Tosin tietääkseni sellaista ei valmisteta muuta kuin cutstomina, missä hinta taas on turhan suuri opiskelija pudjetille. Mutta sitä odeotellessa ja rahaa säästäessä... Ja sota jatkuu... |