Aihe: cdon.com
1 2 3 4 517 18 19 20 2127 28 29 30 31
aikavaikea
22.11.2005 13:55:31
tuleekos tuolta vielä laskulla levyt, kun kävin juuri katsomassa ja olisin tilannut yhden levyn, niin maksutapana ehdotti vain visaa?

Wanha! ;-)

"HUOM! Jotta voit valita maksuvaihtoehdoksi laskun on sinun annettava koko henkilötunnuksesi. Tämä koskee myös vanhoja asiakkaita!"

Ei oikeesti koske kaikkia vanhoja asiakkaita.
Deja Moo: "The feeling you've heard this bullshit before."
firecane
22.11.2005 14:13:23

Wanha! ;-)

"HUOM! Jotta voit valita maksuvaihtoehdoksi laskun on sinun annettava koko henkilötunnuksesi. Tämä koskee myös vanhoja asiakkaita!"

Kiitoksia tiedosta :))
Parempi puut pinossa kuin sormi suutarin persiissä.
klobasa
22.11.2005 14:31:59
Ihmettelin tuossa kun jengi kiroaa rikkoontuneita kansia - ei mulle vaan niin ole käynyt. Paitsi ko. viestien lukemisen jälkeen tulleet levyt on kaikki olleet kannet paskana. Prkl. vaikka vika onkin postissa niin saisi cdon pakata levyt eri tavalla. Eli vika on tavallaan heissäkin.
el Bastardo
24.11.2005 12:00:43
Kysytäänpäs taas - onko teillä kestänyt kauan siitä kun tilausstatus näyttää paketin jo lähteneen ja että levy tulee perille asti? Mulla on nyt kolme eri lähetystä joista yksi on lähtenyt 6vrk sitten ja muut 4 vrk sitten ja ei vieläkään ole tulleet perille...juuri tuli posti, muttei levyjä tänäänkään (ovat muuten siis "kirjelähetyksiä", eli 1-2 levyä/kirje) Kaikki aikaisemmat lähetykset on tulleet heti lähtöpäivästä +2 vrk päästä. Eli maanantaina lähteneet levyt tulleet keskiviikkona.

Perjantaina olivat levyt lähteneet, eivät ole tulleet vielä. Tämän päivän postia ei tosin vielä liene jaettu, ehkä paketti löytyy laatikosta iltapäivällä. Yleensä paketti on tullut ehkä kolmessa, neljässä päivässä.
klobasa
24.11.2005 12:05:36
Perjantaina olivat levyt lähteneet, eivät ole tulleet vielä. Tämän päivän postia ei tosin vielä liene jaettu, ehkä paketti löytyy laatikosta iltapäivällä. Yleensä paketti on tullut ehkä kolmessa, neljässä päivässä.

Tarkistin sivuilta niin siellä luki, että itse toimitus (posti siis) kestää sen 3-7 päivää - toimitus 14 päivän sisällä on silti postin virallinen aika. Jos ei pakettia kuulu 14 päivän jälkeen niin vasta sitten kyselyä cdonin suuntaan, kuulemma. Odottavan aika on vaan niin pirun pitkä...
ten
24.11.2005 12:20:21

Perjantaina oli mullekin paketti lähtenyt, eikä vielä ainakaan ole tullut. En mä sitä Hypnotizea olis halunnukkaan kuulla. Yleensä on kyllä tullut 3-4 päivän kuluessa lähetyksestä.

Eikä oo vielä ollu yhetkään kannet rikki.
THV-klubi #44. "Mä oon kyllä semmonen ateisti, että mä tommoset jeesukset upotan!" -mohkis
Flow
24.11.2005 12:30:16
Perjantaina oli mullekin paketti lähtenyt, eikä vielä ainakaan ole tullut. En mä sitä Hypnotizea olis halunnukkaan kuulla. Yleensä on kyllä tullut 3-4 päivän kuluessa lähetyksestä.

Näin on ollut homma minullakin. Piru kun ituttaa...
I'll take the emergency bat-tunnel. It comes out on Highway One and I can catch a bus to Gotham City - Robin
el Bastardo
24.11.2005 14:08:53
Posti tuli, muttei näkynyt levyjä. Hiton hitto, ärsyttää, vaikkei sille nyt mitään voi. Tulevat sitten huomenna.
carnation
24.11.2005 16:02:23 (muokattu 24.11.2005 18:53:47)
Mihis vittuun se tilausstatus-linkki on hävinny tuosta missä se ennen oli? Toisinaan se on siinä ja toisinaan taas ei. Aika mysteeri.
"Soitossani ei ole mitään epätarkkaa." (Yngwie Malmsteen)
OSTAKAA LEVYJÄ!
gandar
24.11.2005 18:35:25 (muokattu 24.11.2005 18:35:49)
Linkkiä en löytänyt vanhalta paikalta minäkään, mutta onneksi CDON laittaa joka tilauksessa sen linkin: https://www.cdon.com/main.phtml?page=my_account&navroot=905 . Tuntuu toimivan.
Ceci n'est pas une signature
klobasa
25.11.2005 11:28:31
Tulevat sitten huomenna.

Eipä tullu ainakaan täällä suunnalla tänäänkään! Nyt on jo viikon olleet matkalla. Kivaa on se, että yksi levy on tällainen korvaava tuote - tuli ekalla kertaa väärä levy. Laskussa menee nyt eräpäivä umpeen ja oikeaa levyä ei vaan kuulu eikä näy...
Jytäurpo
25.11.2005 11:51:13
Eipä tullu ainakaan täällä suunnalla tänäänkään! Nyt on jo viikon olleet matkalla. Kivaa on se, että yksi levy on tällainen korvaava tuote - tuli ekalla kertaa väärä levy. Laskussa menee nyt eräpäivä umpeen ja oikeaa levyä ei vaan kuulu eikä näy...

Sama homma täällä ,viikko sitten levyt muka lähetetty. Ei oikeen homma toimi, prkl!
"When me and a bunch of cowboys rode into Jesse James. Well, the bullets were a-flying just like a shower of rain..."
Flow
25.11.2005 12:04:56 (muokattu 25.11.2005 12:05:36)
Perkele, minä haluan Hypnotizeni. Nyt menettivät asiakkaan. Vuoden ajan olen aina tuolta tilannut ja niin monta hajonnutta kantta olen saanut.
Hajonneet kannet ei haittaa, sillä tyhjiä kansia minulla on niin paljon.
Aina ovat tulleet ajallaan ja laskulla maksaminen on pirun kätevää, mutta vaikka levyn saapuminen on tod.näk. postin vika niin epäilen sitä koska niin monella on juuri tuo soadin uutuus myöhässä...
I'll take the emergency bat-tunnel. It comes out on Highway One and I can catch a bus to Gotham City - Robin
aikavaikea
25.11.2005 12:24:21
...koska niin monella on juuri tuo soadin uutuus myöhässä...

Jep, viimeinen kerta oli nyt kun tilaan mitään ennen julkaisua tuolta. Eli kuulun tuohon samaan soad-odottajien joukkoon, joille levy on postitettu muka jo viikko sitten, mutta ei ole näkynyt. Kyrsii.
Deja Moo: "The feeling you've heard this bullshit before."
Cathi777
25.11.2005 12:41:44

Jep, viimeinen kerta oli nyt kun tilaan mitään ennen julkaisua tuolta. Eli kuulun tuohon samaan soad-odottajien joukkoon, joille levy on postitettu muka jo viikko sitten, mutta ei ole näkynyt. Kyrsii.

Mulla on kanssa sama juttu, että juuri tuo levy on myöhässä. No ei se silti mua niiden asiakaspiiristä pois vie, koska edulliset hinnat vievät kuitenkin aina tilaamaan. Voi olla, että noita levyjä on nyt niin paljon liikkeellä, että siksi ne ovat myöhässä.
Only pop music can break my heart...
rockitsb
25.11.2005 12:43:41

Perjantaina tilasin, tiistaina lähetettiin ja äsken tuli Hypnotize.
"kuvittelevat olevansa kovia muusikoita toisin vain unelmissaan keikkoja on tehty tuhansia ...... ei mitään.eli unelmaa ja unelmaa.Oikeasti. Hyväksykää se." -veksi5
Bella Italia #5
Pantse
25.11.2005 14:24:31 (muokattu 25.11.2005 14:25:06)
Jahas, täällä on muillakin näemmä levyt myöhässä kuin minulla. Viikko sitten tuli sähköposti, jossa ilmoitettiin tuotteen postitetun. Ei ole näkynyt. Harkitsin jo palautteen lähettämistä CDON:in asiakaspalveluun, mutta taidanpa lykätä, kun en ole ainoa jolla on levyt myöhässä. Voihan se postimaksuvapaa lähetys- kampanja vaikuttaa siihen, että tuotteet ovat myöhässä.
"Kun mä en oikein osaa soittaa kitaraa, enkä mä niitä biisejäkään osaa tehdä, niin mä vaan koetan roikkua mukana ja olla hyvä esiintyjä."
simperi
25.11.2005 14:37:31
Ahaa, tämä onkin joku yleisempi juttu nyt että toimitus kestää. Itsellänikin reilun viikon olleet nyt matkalla.
"Do you want to be touched by the hands of god, or do you want to be who you are?" (Lex Icon)
Kampela77
25.11.2005 14:51:21
Opethin Lamentations DVD ja pari saman bändin cd:tä on olleet tilauksessa jo puolitoista kuukautta. Toimittavat kuulemma kunhan saavat niitä varastoon. Joku taisi valitella tässä ketjussa jo aikaisemmin tuosta Opethin DVD:stä. Mistähän näin pitkä odotus mahtaa johtua?
Interviewer: "So Frank, you have long hair. Does that make you a woman?" Frank Zappa: "You have a wooden leg. Does that make you a table?"
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)