jannu 14.11.2005 22:14:20 | |
---|
Olisko kellään ylimääräistä Rocket-sinkkua pyörimässä? Cd, vinyyli, aivan sama. Voisin ostaa. Mitä sinäkään mistään muka tiedät, hä? |
konehes 15.11.2005 13:44:02 | |
---|
Olisko kellään ylimääräistä Rocket-sinkkua pyörimässä? Cd, vinyyli, aivan sama. Voisin ostaa. Hoho, tuskinpa löytyy keneltäkään. Tuo taitaa olla kaikkein harvinaisin noista Siamese Dreamin sinkuista. Mutta jos joltain löytyy, niin voin ostaa!:) |
konehes 21.11.2005 21:10:15 | |
---|
Hahahahahhahah Otinpa tässä Siamese Singlesin levyt koteloistaan lähes kahden vuoden tauon jälkeen ja mitä näinkään! Rocketin single olikin musta! Ei jumalauta, se oli musta! Mitenköhän olen voinut muistaa noin väärin. Olen elänyt jo pitemmän aikaa siinä uskossa ja vitutuksessa, että boksi on feikki, mutta ilmeisesti ei olekaan. ...Vai onko sittenkin? Rocketin, Disarmin ja Cherub Rockin levyjen etiketit olivat kaikki samantapaisia: Toisella puolella biisien nimet ja toisella puolella Hutin logo. Todayn sinkussa taasen oli kummallakin puolella biisin nimi. Outoa, että yksi olisi erilainen.. HMM! Minkälaiset sun boksissa on nuo levyt? |
Heavy Metal Machine 22.11.2005 09:38:15 | |
---|
HMM! Minkälaiset sun boksissa on nuo levyt? En muista ulkoota... Katon illalla himassa. HELSINGIN JOKERIT 1967 |
saturnzreturn 24.11.2005 11:09:46 | |
---|
my wallet's fat and so is my head |
Winterlong? Onko toi Neil Young coveri? Onko onnistunut versio? |
konehes 24.11.2005 11:31:32 | |
---|
huomasitteko että joku vei aivan meidän nenän alta kohtuu harvinaisen pumpkins kokoelman hintaan 16€: http://www.huuto.net/fi/showitem.php3?itemid=23782155 Mikä tuosta tekee niin harvinaisen? Näkyyhän noita 2cd-versioita vielä kaupoissakin. Mulla on ollut tuo jo monta vuotta. |
konehes 24.11.2005 11:34:04 | |
---|
Winterlong? Onko toi Neil Young coveri? Onko onnistunut versio? Billy Corganin tekemä biisi on. |
saturnzreturn 24.11.2005 11:48:05 (muokattu 24.11.2005 11:50:50) | |
---|
Mikä tuosta tekee niin harvinaisen? Näkyyhän noita 2cd-versioita vielä kaupoissakin. Mulla on ollut tuo jo monta vuotta. läpäksi tarkoitin tuon siis.. edit: ja kaiken lisäksi se, että joku maksoi käytetystä 16€ kun kaupasta saa uuden kybällä. my wallet's fat and so is my head |
Antsa 12.12.2005 18:20:39 | |
---|
We were some where near Barstow on the edge of the dessert when the drugs began to take hold... |
konehes 12.12.2005 20:06:34 | |
---|
Jaha jaha, tietää Metron keikkaa. Jeah. |
SmashedPumpkin 12.12.2005 20:24:33 | |
---|
Ja me odotamme ???? JOULUA vai? |
saturnzreturn 12.12.2005 23:01:28 | |
---|
mullakin on yksi pumpkins-projekti käynnissä, jonka kanssa en meinaa housuissani pysyä, mutta siitä lisää sitten kun projekti on toteutunut... teiltä tulee läsähtään leuat lattiaan. my wallet's fat and so is my head |
HaloOfFlies 13.12.2005 09:57:47 | |
---|
First they steal your mind and then they steal your soul |
Stain 13.12.2005 11:27:36 | |
---|
Mikähän yllätys Billyllä mahtaa olla hihassaan? Jos se vaikka sanoo että Smashing Pumpkins ei palaa koskaan. It's a bittersweet symphony, this life |
konehes 13.12.2005 19:54:39 | |
---|
No ei kun se kertoo, että viimeinen keikka julkaistaan DVD:nä. Onhan se ollut tiedossa jo monta vuotta, että se tulee 2006. |
saturnzreturn 09.01.2006 10:34:25 | |
---|
kappas, kuinkahan nuo oikeudet ovat tuolla levy-yhtiössä siirtyilleet, kun nuo kaikki studiokiekot on listattu taas täysihintaisiksi..? tai sitten oikeudet ovat pysyneet ennallaan, ja ajattelivat hieman kääriä käpyä metro-dvd:n julkaisemisen ympärillä. näppärää. mulla on kyllä jostain sellainen käsitys, että pääsääntöisesti artisti määrittää sen, kuuluvatko levyt midi- vai täysihintaisiksi. bändi siis hinnoittelee melko vapaasti. näin siis yleensä, riippuu tietysti millaisen sopimuksen on kirjoittanut alle. my wallet's fat and so is my head |
parinc. 09.01.2006 11:31:46 | |
---|
mulla on kyllä jostain sellainen käsitys, että pääsääntöisesti artisti määrittää sen, kuuluvatko levyt midi- vai täysihintaisiksi. bändi siis hinnoittelee melko vapaasti. näin siis yleensä, riippuu tietysti millaisen sopimuksen on kirjoittanut alle. mulla on kyllä kovin toisenlainen käsitys, mutta tiedä sitten näistä maailmantähdistä ja niiden sopimuspapereista. periaatteessakin kuulostaa oudolta että artisti päättäisi millä hinnalla levyjä myydään. eiköhän olisi kaikille osapuolille parempi että niitä levyjä myydään sillä hinnalla mikä tuottaa parhaiten sitä käpyä ja tämän hinnan varmaan markkinointispesialistit määrittää parhaiten... |
saturnzreturn 09.01.2006 12:38:40 (muokattu 09.01.2006 12:43:36) | |
---|
mulla on kyllä kovin toisenlainen käsitys, mutta tiedä sitten näistä maailmantähdistä ja niiden sopimuspapereista. periaatteessakin kuulostaa oudolta että artisti päättäisi millä hinnalla levyjä myydään. eiköhän olisi kaikille osapuolille parempi että niitä levyjä myydään sillä hinnalla mikä tuottaa parhaiten sitä käpyä ja tämän hinnan varmaan markkinointispesialistit määrittää parhaiten... juu kylli kylli, mutta tarinan mukaan pääpiirteissään tietyn ajan kuluttua artisti saa päättää tiputetaanko levy midi-hintaan (sisäänostohinnaltaan noin vitosen kiekkoja, myyntihinta palttiarallaa 9-12€ levyliikkeestä, yhtiöstä yms. riippuen ) vai pidetäänkö täysihintaisena ja kuinka kauan. selvähän on että uudet kiekot maksaa aina sen 16-22€, siihen ei artisti vaikuta tippaakaan. esim. nyt joulun jälkeen midiin tuli mm. mars voltan loistokas frances the mute. neil youngin kokoelma ei ollut montaakaan kuukautta vanha tuplakakku kun se jo tippui midiin, metallican black album, vanhemmista levyistä puhumattakaan ei ole sitä vieläkään. edit: pitkä offtopic, niinkuin tässä keskustelussa on tapana. my wallet's fat and so is my head |
saturnzreturn 13.02.2006 12:48:19 | |
---|
Viittasinkin tuossa aiemmin, että minulla oli eräs Pumpkinsiin liittyvä projekti työn alla, ja uskallan uutisoida siitä vasta nyt, kun homma on saanut päätöksen. Eli viime lauantaina noin klo. 18 yksi kappale The Smashing Pumpkins yhtyeen ensimmäistä julkaisua, (7":nen Limited Potential julkaisu I Am One/Not Worth Asking) siirtyi minun hallintaani. Henkilö jolta tämän hommasin on ostanut kyseisen kiekon uutena Tamperelaisilta levymessuilta hintaan 30mk. Se, että levy on ollut ainoastaan yhdellä omistajalla näkyy levyssä, sillä se ei kunnoltaan uutta singleä häpeä. Rahallahan tätä ei saanut, vaan omistaja halusi päikseen vaihdossa Unicef - Käkimassaa 7"; Suomalaisen punk-sinkun jota on painettu muistaakseni jotain 100-200 kappaleen väliltä (tämä tietysti näkyy hinnassa). I Am One: http://eil.com/shop/moreinfo.asp?catalogid=80068my wallet's fat and so is my head |