hahuusko 18.11.2005 18:53:35 | |
---|
Kävin Oulun Anttilassa hakemassa julisteen ja kuuntelemassa levyn. Pari ekaa biisiä potkivat aika mukavasti ja jokin kohtuuhyvä balladikin siellä taisi olla, mutta aika moni biisi vaikutti melkoisen yhdentekevältä täytemateriaalilta. Pitänee tuo levy silti ostaa; olihan Ympyräälläkin omasta mielestäni noin puolet biiseistä aika turhaa täytematskua mutta hyvät biisit olivatkin sitten oikeasti hyviä. Mutta tuo "gootti"-imago sopii Tiktakille yhtä hyvin kuin ketsuppi kaurapuuroon. Voi hyvänen aika tuota julistettakin, taitaa jäädä laittamatta seinälle. |
oizo 18.11.2005 20:40:36 | |
---|
Kävin Oulun Anttilassa hakemassa julisteen ja kuuntelemassa levyn. Pari ekaa biisiä potkivat aika mukavasti ja jokin kohtuuhyvä balladikin siellä taisi olla, mutta aika moni biisi vaikutti melkoisen yhdentekevältä täytemateriaalilta. Pitänee tuo levy silti ostaa; olihan Ympyräälläkin omasta mielestäni noin puolet biiseistä aika turhaa täytematskua mutta hyvät biisit olivatkin sitten oikeasti hyviä. Mutta tuo "gootti"-imago sopii Tiktakille yhtä hyvin kuin ketsuppi kaurapuuroon. Voi hyvänen aika tuota julistettakin, taitaa jäädä laittamatta seinälle. Mua harmittaa ku en päässy hakeen sitä julistetta. Ei vaan aikataulut osunu kohdalleen että ois kerennyt... :( Goottilookista en sano vielä mitään.. ainaki pari viikkoa sitten petralla oli ainaki kivat peppi-pitkätossuletit että eipä paljo tullu goottius mieleen siitä =) Kun ei tee töitä
ei tule virheitä. |
Kimmo72 19.11.2005 12:03:09 | |
---|
Seiska paljastaa: Peppi Pitkätossu olikin gootti! Tunne ja improvisaatio korvaa tekniikan. "She said I dont like Dream Theater that much, but I had a pen, and some paper, so what the fuck..."
-Kevin Moore |
Rakkikoira 21.11.2005 07:44:44 | |
---|
Mutta tuo "gootti"-imago sopii Tiktakille yhtä hyvin kuin ketsuppi kaurapuuroon. Voi hyvänen aika tuota julistettakin, taitaa jäädä laittamatta seinälle. Voit vaikka myydä sen, vaikka mulle, vaikka eurolla? |
Tympee Huttunen 21.11.2005 08:06:45 | |
---|
Sankaritar-biisissä on tosiaan Kiss-meininkiä. Petra on kyllä laulajana erinomainen. Onko nyt biiseistä yhtään tyttöjen omasta sävelkynästä? Minä Mikä sua vaivaa Mauri? Onko sulla tauti? |
hahuusko 21.11.2005 12:03:53 | |
---|
Voit vaikka myydä sen, vaikka mulle, vaikka eurolla? Ok, myyn julisteen mielelläni jos maksat vielä postikulut tai käyt hakemassa sen täältä Oulusta. |
maelstorm 21.11.2005 20:48:59 | |
---|
Sankaritar-biisissä on tosiaan Kiss-meininkiä. Petra on kyllä laulajana erinomainen. Onko nyt biiseistä yhtään tyttöjen omasta sävelkynästä? ei kuullosta siltä ainakaan.. Siivet. |
M.i.k.key 21.11.2005 23:58:39 | |
---|
ei kuullosta siltä ainakaan.. Meininki vai erinomaisuus? Hyvä laulaja se on... Mä lopetan nää hommat! |
Raimo 22.11.2005 00:38:23 (muokattu 22.11.2005 00:38:41) | |
---|
Ihan ookoo oli se levynjulkkarikeikka semissä. Joku kissin kilpailukin viel et pääsee sisään. Miksköhän mää sit...? Blah. |
M.i.k.key 22.11.2005 00:47:20 (muokattu 22.11.2005 00:48:43) | |
---|
Ihan ookoo oli se levynjulkkarikeikka semissä. Joku kissin kilpailukin viel et pääsee sisään. Miksköhän mää sit...? Kuulin noista kans eilen... EDIT: Luulin et oltiin toisella palstalla Mä lopetan nää hommat! |
sn 22.11.2005 00:48:57 | |
---|
Aikamoista tuuttausta. Kyllä on taas nähty vaivaa että ollaan saatu kitaroista prosessoitua kaikki elämä pois. Ja kyllä, panisin, empimättä. "If you are flammable and have legs, you are never blocking a fire exit. You can write that down, and put a little dash in front of my name."
- Mitch Hedberg |
Raimo 22.11.2005 00:49:50 | |
---|
Kuulin noista kans eilen... EDIT: Luulin et oltiin toisella palstalla Nii-in! :D Blah. |
Raimo 22.11.2005 00:51:52 | |
---|
Kyllä on taas nähty vaivaa että ollaan saatu kitaroista prosessoitua kaikki elämä pois. Ja kyllä, panisin, empimättä. ...Vai onko vaivaa nähty että niihin saataisiin se laiffi... :P Ei voi tietää. Jaa, oletkos spedosfiili? Ainiineiku. Nehän on jo aikuisia naisia. Mukaviakin kyl. ;) Blah. |
arrgh 23.11.2005 18:36:52 | |
---|
Parin kuuntelun jälkeen tämä vaikuttaa kyllä tosi kovalta levyltä. Helposti parempi kuin Ympyrää, joka oli pienoinen pettymys todella kovan Jotain muuta -platan jälkeen. |
Toveri 23.11.2005 22:30:57 (muokattu 23.11.2005 22:31:06) | |
---|
Parin kuuntelun jälkeen tämä vaikuttaa kyllä tosi kovalta levyltä. Helposti parempi kuin Ympyrää, joka oli pienoinen pettymys todella kovan Jotain muuta -platan jälkeen. Mä taas en osaa sanoa. Vaikuttaa nyt vähän tasapaksulta, mutta jos tää onkin niin saatanan kovaa tavaraa ja kaikki yhtä hyviä... Tiedä häntä. Muutama biisi on kyllä noussut jo hyvinkin esille. Romantikkoitkijät #2 |
Petra on kunkku laulaja. Uudella levyllä on mukavan mureita soundeja, mutta paskaakin löytyy varsinkin lyriikoista: "Sulla oli metalliketjussa heijastin, mulla oli sotkuinen tukka". Kill me!! Paska soi ja balalaikka haisee. |
maelstorm 24.11.2005 05:39:47 | |
---|
Meininki vai erinomaisuus? Hyvä laulaja se on... eikun mä meinasin sitä ettei kuullosta siltä että olisivat itte noi biisit funaillu. haiskahtaa ruotsin lipulle! Siivet. |
hemmo 24.11.2005 09:01:43 | |
---|
eikun mä meinasin sitä ettei kuullosta siltä että olisivat itte noi biisit funaillu. 2 lainabiisiä on vaan, muut on kotimaista tuotantoo, lähinnä tuottajien sävellyksiä. Sanoitukset E.Sarmo ja E.Kettunen. Suhteellisen hyvältähän tuo kuullostaa. Eka biisi "Sankaritar" on suhteellisen kunkku, sitten hieman latistuu. Kuuntelen lisempää. Hieman huvittaa assosiaationi Teräsbetoniin, kun lukee biisien nimiä. "Oot hullu haalija" -hellasärö. |
Danko 24.11.2005 11:12:15 | |
---|
Kaverit kävi eilen Tampereelta ostamassa lätyt ja tunnin paluumatka kuunneltiin rajusti. Miksi joka levyllä pitää olla nykyään samanlaiset soundit? Tämän erottaa jostain Uniklubista vaan laulajan ääni. Kyllä tykkäsin ja en tykännyt. Eniten iski se Sul oli metalliketjussa heijastin ja munassa tennissukka... eikun ei se ihan noin mennyt. (: Täytyy harkita kun se tippuu mid-priceen. polyethylene does not ever disappear it is highly flammable. romantikkoitkijät #37 |
Mr. Juge 24.11.2005 11:31:48 | |
---|
Jahuu! I'm not a prisoner, I'm a free man!!! |