Aihe: Laulucombo?
1
StJerky
23.11.2005 14:20:55
Voisiko joku suositella edullista vahvistin/kaiutin comboa lauluhommiin. Ei viitsisi koko PA:ta kuskata jos käyn jamittelemassa kaverin kanssa toisella paikkakunnalla. Joku 50-wattinen varmaan riittäisi (ehkä vähempikin). Tulisi mieleen, että kosketinsoittimille tarkoitetut combot voisivat toimia..
thrashmetallisti
23.11.2005 16:51:56

No voitte te koittaa ihan kitaravahvarin läpi vetää. Laatu ja itsensä kuuleminen ei ole parasta, mutta...
Thrash till death! Thrashia Porista www.mikseri.net/polluted
LaRZa
24.11.2005 23:23:04
thomannilta halpa 100w monitori.. Löytyy xlr-liitin ja kaikki tarpeellinen. Pitäisi varmaan riittää kuvaamaasi tarkoitukseen.. http://www.thomann.de/thoiw3_the_box_sm100_aktivmonitor_prodinfo.html
hannakatriina
25.11.2005 00:30:15 (muokattu 25.11.2005 00:38:59)

Mulla on pikkukeikkoja (laulu + sähköpiano/mikitetty akust.kitara) varten sellanen Soltonin vahvistin-kaiutin-combo, jossa on kaikulaite (kaiun määrää voi säätää kanavakohtaisesti), 4 kanavaa joissa plugi&XLR-input + high/low-säädöt, sekä yks kanava, jossa on plugi&RCA-input, ja vahvistimen takana on myös output kaiuttimille. Kyseinen vahvistin on ollu mulla kohta kymmenen vuotta, joten älkää kyselkö hintaa (en todellakaan muista enkä sen puoleen mitään laitemerkkinumeroitakaan, kun en ole nyt kotona niitä tsekkaamassa). Laulajaa ajatellen lähinnä se kaikulaite ois keikoilla ihan kiva olla olemassa, kun koskaan ei tiedä tilan akustiikkaa etukäteen. Ihan vastaavaan vahvistimeen en ole livenä törmännyt, mutta tuon tyyppisiä laitteita on kuitenkin myynnissä ja ne on tosi käyttökelpoisia siinä mielessä, että niitähän voi käyttää sitten tarvittaessa monitoreina. Ovat myös tehokkaita, mutta silti eivät vie paljoa tilaa, ulkoiset mitat on kitaravahvistimen luokkaa. Musiikkiliikkeissä tietänevät lisää nykyisistä laitteista ja merkeistä, minä pärjään toistaiseksi vanhalla ja toimivalla…
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)