uruttaja 22.11.2005 20:02:31 | |
---|
Tänks ja sata humppaa peräkkäin, |
KoskPaavo 22.11.2005 22:33:57 | |
---|
Eikös se topicin aloittajajannu halunnut jotakin perussettiä, ei siinä mitään Veera-Telonius-Monkeja tarvita. Viidenkympin jälkeen TALUt ei niin hirveästi kiinnosta... |
pekkajau 22.11.2005 22:41:04 | |
---|
Kyllä joka humppasetissä pitää vähintään pari kolome Charlie Parkkista ja jatsistantartia olla! Kirjoitin mitä kirjoitin! |
Guido 22.11.2005 22:43:09 | |
---|
Kyllä joka humppasetissä pitää vähintään pari kolome Charlie Parkkista ja jatsistantartia olla! Mielummin se kolome tai viisi. Siinähän pyörii turikset kummissaan kun ei mene parit tasan... :) Ei voi lusikalla ottaa, kun on kauhalla annettu. |
baron 22.11.2005 22:52:00 | |
---|
Mielummin se kolome tai viisi. Siinähän pyörii turikset kummissaan kun ei mene parit tasan... :) Mun rokkibändi (tai rokkibändi jossa mä soittelen "vasemman käden" harrastukseksi) sai viime kesänä hääkeikan ja kun mä näin settilistan, mä sanoin liiderille, että tanssimusassa on tapana pistää kaksi noin samalla tavalla tanssittavaa peräkkäin ja se otti opiksi ja pisti paremmaksi: kolme samalla tavalla tanssittavaa: kolme valssia, kolme humppaa jne. My name is Baron, Sir Baron. |
pekkajau 22.11.2005 22:54:01 | |
---|
Mielummin se kolome tai viisi. Siinähän pyörii turikset kummissaan kun ei mene parit tasan... :) Jep! Sillon niillä on autonavigaattorit pahasti sekasin! Kirjoitin mitä kirjoitin! |
ÄM 22.11.2005 23:00:17 (muokattu 22.11.2005 23:00:40) | |
---|
Jos kaikki ihmiset liikkuisivat täsmälleen samassa rytmissä ei tanssipaikkojen lattia todennäköisesti kestäisi kuormitusta vaan ratkeaisi resonoinnista johtuen hieman samalla tavoin kuin riippusiltakin tahdissa marssittaessa. Pitäis kaikissa paikoissa mitata kyseinen värähtelytaajuus, ja laittaa bäkkärille iso nootti orkestereille, että "ÄLKÄÄ SOITTAKO TEMPOSSA:XXX!". |
Guido 22.11.2005 23:03:15 | |
---|
Pitäis kaikissa paikoissa mitata kyseinen värähtelytaajuus, ja laittaa bäkkärille iso nootti orkestereille, että "ÄLKÄÄ SOITTAKO TEMPOSSA:XXX!". "Meillä ei soiteta Masurkkaa eikä tempossa xxx. Naisten tunti 22-23". Ei voi lusikalla ottaa, kun on kauhalla annettu. |
hannuli 23.11.2005 10:59:07 | |
---|
Jep! Sillon niillä on autonavigaattorit pahasti sekasin! Tuo on totta, ja ravinteleissa etenki alkuillasta toljotetaan eka kipale pöydässä ja sitten kun alkaa toinen niin rynnätään joramaan, sitten jäädään lattialle kuikuilemaan odottavan näköisinä ja orkkapojat pitää palaveria:"pitäiskö soittaa vielä kolmaskin humppa"! Kyllä se sitte illalla menöö.... |
mnääpänen 23.11.2005 22:36:48 | |
---|
Me soitetaan pari paria ruåtsalaista tanssimusaa.siis laulan ruottiksi.illan aikana. Lukiopohjalta(parina vuonna ehdot),se saa kummasti vipinää ja kohinaa yleisössä. Muuten på finska,mutta jotenkin saa niistä ihan hyvän fiiliksen ja tarkoitus on ottaa ehkä pari lisää....En usko et ne biisit ny pahasti orkesteria huonontaa...jos nyt parantaakaan..:) |
baron 23.11.2005 23:30:50 | |
---|
Me soitetaan pari paria ruåtsalaista tanssimusaa.siis laulan ruottiksi.illan aikana. Lukiopohjalta(parina vuonna ehdot),se saa kummasti vipinää ja kohinaa yleisössä. Muuten på finska,mutta jotenkin saa niistä ihan hyvän fiiliksen ja tarkoitus on ottaa ehkä pari lisää....En usko et ne biisit ny pahasti orkesteria huonontaa...jos nyt parantaakaan..:) Mun kesämökki on seudulla, missä tätä vähemmistöä on vähän enemmänkin ja siellä paikallisten kauppojen ilmoitustauluilla paikallinen bändi mainostaa soittavansa ruotsiksi, suomeksi ja englanniksi. My name is Baron, Sir Baron. |
pekkajau 23.11.2005 23:50:10 | |
---|
Mun kesämökki on seudulla, missä tätä vähemmistöä on vähän enemmänkin ja siellä paikallisten kauppojen ilmoitustauluilla paikallinen bändi mainostaa soittavansa ruotsiksi, suomeksi ja englanniksi. Myykö siellä lähellä jossain Kisu juustoa? Kirjoitin mitä kirjoitin! |
Aikoinaan yks "Niininen" lauloi aina liikuntatunnin jälkeen suihkussa että:"Juu, Juu Juu! Kyllä juustossa löytyy!" kun se pesi heppiään! Kirjoitin mitä kirjoitin! |
Musiikkia korville 24.11.2005 09:31:05 | |
---|
Me soitetaan pari paria ruåtsalaista tanssimusaa.siis laulan ruottiksi.illan aikana. Lukiopohjalta(parina vuonna ehdot),se saa kummasti vipinää ja kohinaa yleisössä. Muuten på finska,mutta jotenkin saa niistä ihan hyvän fiiliksen ja tarkoitus on ottaa ehkä pari lisää....En usko et ne biisit ny pahasti orkesteria huonontaa...jos nyt parantaakaan..:) Meillä on yks kipale ruåttin kielellä ja kyllä jengi pääsääntösesti tykkää. Kerran viime kesänä sattu kyllä keikalle yks tura, joka ei välittäny ruåttista ja se tuli huutamaan siihen lavan eteen yleisöön päin kääntyneenä: "Missä on teidän isänmaallisuus, jne..." Kaveri vieläpä luuli, että kys biisin olin laulanut minä ja mulkoili loppu illan mua v*ttumaisesti. Se tuli jotain sanomaankin (en muista mitä), johon ärähdin takaisin jotain (en muista mitä). Sen jälkeen loppui, ei tullut enää. Oli kyllä siinä hilkulla, etten latassu näköön... Pessimismi on aivan turhaa, ei se auta kuitenkaan mitään |
magnetman 004 24.11.2005 11:28:17 | |
---|
Me soitetaan pari paria ruåtsalaista tanssimusaa Hyi saatana! Soitan ennemmin kuin puistelen matot. |
jon lord 24.11.2005 11:36:07 | |
---|
Meillä on yks kipale ruåttin kielellä ja kyllä jengi pääsääntösesti tykkää. Kerran viime kesänä sattu kyllä keikalle yks tura, joka ei välittäny ruåttista ja se tuli huutamaan siihen lavan eteen yleisöön päin kääntyneenä: "Missä on teidän isänmaallisuus, jne..." Kaveri vieläpä luuli, että kys biisin olin laulanut minä ja mulkoili loppu illan mua v*ttumaisesti. Se tuli jotain sanomaankin (en muista mitä), johon ärähdin takaisin jotain (en muista mitä). Sen jälkeen loppui, ei tullut enää. Oli kyllä siinä hilkulla, etten latassu näköön... 95 keväällä Suomen lätkän MM-kullan jälkeen vedettiin melkein joka ilta sitä s---nan Den Glider in renkutusta ja muutamassa paikassa tuli melkein turpaan kun soitatte jotain ruottalaisten musaa...että semmoista. Aivotyöstä saadaan aivolisäke! |
Sertzo S 24.11.2005 11:41:55 | |
---|
95 keväällä Suomen lätkän MM-kullan jälkeen vedettiin melkein joka ilta sitä s---nan Den Glider in renkutusta ja muutamassa paikassa tuli melkein turpaan kun soitatte jotain ruottalaisten musaa...että semmoista. " ja kansakunnat opetaan vihaamaan toisiaan." Pelle Miljoona muistakseni riimitteli jotenkin tuohon suuntaan. |
mnääpänen 24.11.2005 12:57:56 | |
---|
No se ongelma ruåtsinkielisissä biiseissä on et kun ne on vetäny antaumuksella niin joku yleisöstä tulee juttuun ja puhuu ruotsia jota mä en nyt taas puhua sillai osaa.Ja toisaalta,on heidän puheensa joskus semmosta mongerrusta ettei sitä kyl kukaan osaakkaan!...paitsi he itte....Mutta itse kappaleet,emmä nyt niis mitään pahaa näe, etteikö niitä(kin) voi soittaa.Ja niitä on helppo opetella,samantyylistä suurin osa. |
turhala 24.11.2005 13:34:20 | |
---|
Aikoinaan yks "Niininen" lauloi aina liikuntatunnin jälkeen suihkussa että:"Juu, Juu Juu! Kyllä juustossa löytyy!" kun se pesi heppiään! Se on ollut varmaan sitä kuuluisaa Sissijuustoo?? ''Ja rokkia ette sitten soita ennen kuin Pappi on lähtenyt"
Bestman häissä 2005 |
pekkajau 24.11.2005 13:53:57 (muokattu 24.11.2005 13:54:11) | |
---|
Se on ollut varmaan sitä kuuluisaa Sissijuustoo?? Lääketiede taitaa tuntea tämän kyseisen tuotteen nimellä "esinahkatali"? No koskekenlaskijaa mitä koskenlaskijaa! Kirjoitin mitä kirjoitin! |