VeeKoo 06.11.2005 20:31:25 (muokattu 06.11.2005 20:34:36) | |
---|
Taas onnistuin. Voi perkele kun bodom aiheet lukitetaan aina! |
VeeKoo 06.11.2005 20:34:16 (muokattu 06.11.2005 20:34:57) | |
---|
Kaverilla on nuo kyseiset tuplat, niin eipä ne kyllä kovin nopeat olleet, mutta Paljon paremmat kun milleniumin 70€:n tulpat! muttamutta kannattaa tosiaan ostaa kerralla laatua, niin ei täydy ostaa sitten heti parempaa, koska milleniumilla ei ole jälleenmyyntiárvoa paskaakaan. Voi perkele kun bodom aiheet lukitetaan aina! |
ddrum54 06.11.2005 20:38:49 | |
---|
Kaverilla on nuo kyseiset tuplat, niin eipä ne kyllä kovin nopeat olleet, mutta Paljon paremmat kun milleniumin 70€:n tulpat! muttamutta kannattaa tosiaan ostaa kerralla laatua, niin ei täydy ostaa sitten heti parempaa, koska milleniumilla ei ole jälleenmyyntiárvoa paskaakaan. Eikä ne edes kestä jälleenmyyntiin saakka. 2`n 4 |
Bobana 07.11.2005 07:47:15 | |
---|
Ovat kyllä taidokkaasti apinoineet valtamerkkejä.... Noista löytyy DW:tä, Iron Cobraa, Eliminaattoria ja Sonoria.... Niinkun tolleen äkkiä vilkastuna... Sex, choppers and rock´n roll!!! |
poro80 08.11.2005 17:54:20 | |
---|
Voisiko tuosta yllä olevasta tehdä johtopäätöksen? "Mitä useampi kokki, sitä...." BTW: Sain jo oman Pro-sarjan snare-ständin käyttöön. Toimii toistaiseksi pirun hyvin, kun muistaa vaan ettei kiristele ylitiukalle. Scram Rock? |
ddrum54 08.11.2005 18:41:37 | |
---|
Voisiko tuosta yllä olevasta tehdä johtopäätöksen? Kyllä. "Mitä useampi kokki, sitä...." Tämä on väärä johtopäätös. Millenium on paskaa kurasontaa. Tämä on oikea johtopäätös. 2`n 4 |
Klooni 08.11.2005 19:55:16 | |
---|
Kyse ei aina välttämättä ole tuotteesta pelkästään vaan myös käyttäjästä, mistä tahansa saa kierteet korkkaamaan kun tarpeeksi käyttää väkivaltaa ... Entisessä setissä oli kaksi milleniumin puomia ja kaksi clamp+minipuomi yhdistelmää, toisessa puomissa oli china, jota käytän paljon, ja toisessa 17" rude + tuo clämppi jossa Stagg 14" crash. Ongelmia n. vuoden ja 3 kk kokemuksella = ei mitään, yksikään kierre ei korkannut, vaikka niitä on ruuvattu useampaan kertaan, kertaakaan ei menny kasaan, kertaakaan ei kaatunut enkä todellakaan ole helläkätinen peltien suhteen (valitettavasti). Ainoa asia mikä meni rikki koko setistä oli Sonorin pedaalista yksi nutikka josta korkkasi kierteet ilman väkivaltaa kiristettäessä. Olinko sitten vain "onnekas" ? jos setissä kaikenkaikkiaan viisi eri millenium tuotetta ja kaikki toimivat niinkuin pitikin eikä yksikään mennyt rikki niin enpä usko. Ei varmana kannata ostaa rankkaan kiertuekäyttöön mutta treeniksellä toimii kuin kaurapuuro. Mielettömän hyvää musiikkia mielettömän huonosti soitettuna !
www.klooni.net |
Tama (Royal Star) 08.11.2005 20:24:12 | |
---|
perus rokkirumpali. |
pehmo 08.11.2005 23:22:50 | |
---|
Aika jännää, etteivät keksineet uutta tuotenimeä, kun jättivät sen joulutinan vähemmälle. Ostakaa halvalla rojua! Pari treenipeltiä ja suora ständi. |
gh n 23.11.2005 20:59:42 | |
---|
Oli pakko nostaa :) http://www.thomann.de/thoiw3_artikel-180215.htmlTilasin, hain ja kokeilin. Olin tyytyväinen.. Kiristys zydeemit oli paljon kehittyneemmät kuin edellisissä milleniumin standeissa. Puomin saa kätevästi piiloon. Tietääkseni samanlailla kuin pearlin 800(?) malleissa. En tiedä sen pearlin virallista nimeä. Eli olen ihan tyytyväinen ostokseen eikä tarvinnut maksaa kuin 35.. Sanokaa mitä sanotte mutta minä olen puhunut. Ugh! ..Päärynäjuoma on parasta huumetta.. |
Oli pakko nostaa :) http://www.thomann.de/thoiw3_artikel-180215.html Tilasin, hain ja kokeilin. Olin tyytyväinen.. Kiristys zydeemit oli paljon kehittyneemmät kuin edellisissä milleniumin standeissa. Puomin saa kätevästi piiloon. Tietääkseni samanlailla kuin pearlin 800(?) malleissa. En tiedä sen pearlin virallista nimeä. Eli olen ihan tyytyväinen ostokseen eikä tarvinnut maksaa kuin 35.. Sanokaa mitä sanotte mutta minä olen puhunut. Ugh! Kauan olet nyt käyttänyt sitä? Onko se ollut paikallaan setin luona, vai oletko roudaillut sitä? Jotenkin vain tuntuu että noi ei tule kestämään väh. 30 vuotta, kuten vaikkapa Taman titanit. |
sharoles 23.11.2005 22:18:06 | |
---|
mulla on nyt tämmöset 77 e millenium tuplat :D ja hetikun sain koottua koko roskan ilmeentyi valmistus virheitä. ERITTÄIN kömpeöt ja painavat. Ei pysy säädöt. Mutta nyt toivon jouluks tommoset 7000 DW:et. kokeilin niitä joskus musamaailmassa pari viikkoa siten bytheway näin kai hahtoa niin oli noi Dw helvetin paljon paremmat. |
Ällistysmies 24.11.2005 12:38:25 | |
---|
kokeilin niitä joskus musamaailmassa pari viikkoa siten bytheway näin kai hahtoa niin oli noi Dw helvetin paljon paremmat. Oli niin kryptinen lause, että piti miettiä sisältöä hetken. |
Ihmepoika 24.11.2005 18:41:56 | |
---|
Hmph. Miun ekat tuplat olivat juuri ne Milleniumin halvimmat, jotenkin aavistelin, etten jaksa kuitenkaan opetella tuplia käyttämään. Jaksoin, ja nyt parin vuoden jälkeen jouduin jättämään hellät jäähyväiset Milleniumeille. Ihan hyvin palvelivat, ei ongelmia. Olivathan ne tietysti jäykät paskat, mutta oppi niillä soittamaan. En epäile hetkeäkään, etteivätkö Milleniumin Pro -sarjalaiset olisi ainakin hintansa veroisia. Ja ihan yhtä mutulla mennään, kuin kaikki muutkin. Ihanaa! |
Ikkuli 27.11.2005 01:31:05 | |
---|
Viime keväänä nyt harjoitustupliksi noi 77e Milleniumit tuli ostettua, ja eihän sitä kokemusta muista tuplista niin ollut. Nyt puolen vuoden jälkeen on jouset venyny ihan hitosti, mutterit ei kestä paikallaan, palautus surkea ja silleen :I Ehkä noi 7002:set on paremmat. |
Hulfok 27.11.2005 12:04:35 (muokattu 27.11.2005 12:05:00) | |
---|
kokeilin niitä joskus musamaailmassa pari viikkoa siten bytheway näin kai hahtoa niin oli noi Dw helvetin paljon paremmat. Voiko joku suomentaa?Ei tosta saa mitään selvää... Miten kaitsu liittyy dw paremmuuteen? |
ddrum54 27.11.2005 17:00:34 | |
---|
kokeilin niitä joskus musamaailmassa pari viikkoa siten bytheway näin kai hahtoa niin oli noi Dw helvetin paljon paremmat. Kokeilin niitä joskus musamaailmassa, pari viikkoa sitten. Oli noi DW:t helvetin paljon paremmat. Baitövei, näin Kai Hahdon. ( Asiayhteys ei oikein aukea... ) Ehkä näin. Välimerkeistä : Siihen, mihin puhekielessä tulee "vittu", tulee kirjoitetussa kielessä pilkku tai piste. 2`n 4 |
Legatus 27.11.2005 17:38:06 | |
---|
Kun mun soitonope tilas saksasta ne halvimmat millenium tuplat nii olin kade ku ei suostunu tilaamaan mullekki ku oli tuplat hakusessa. Ne on sillä vieläki ja nykyään naureskelen Axikseillani sille :o) Janne pentele!!!!!!! |
Nolte 27.11.2005 17:54:28 | |
---|
Välimerkeistä : Siihen, mihin puhekielessä tulee "vittu", tulee kirjoitetussa kielessä pilkku tai piste. :D Hyvät rummut, huono soittaja! |
Rockster 28.11.2005 14:05:45 | |
---|
Välimerkeistä : Siihen, mihin puhekielessä tulee "vittu", tulee kirjoitetussa kielessä pilkku tai piste. Muahahaa... Oli muuten kuukauden hienoin viesti. Olisiko tallaisia oikeasti hienoja kommentteja mahdollista jotenkin palkita kuukauden kommentin arvonimella? |