Aihe: Virveli G.A.S.?!
1 2 3 4 5
rm_wispila
23.11.2005 13:54:30 (muokattu 23.11.2005 13:56:08)
Piti vaan kysyä, että olikos just sulla omistuksessasi se mun GAS? Vai sittenkin "vain" se 6,5" malli?

Omaat siis myös telepaattisia kykyjä, luin juuri ennen rivin kirjoittamista oman rivisi ja muistelin, mikähän se mun "kani"virppa mahtoi olla. Muistaakseni se on SD-970, mutta olen pitänyt sitä 6,5 tuumaisena, mitannut en kylläkään ole...

Ensimmäiseksi puuvirpaksi olen valtaisan tykästynyt siihen. Bändin pojat ihmettelivät soiton muuttumista kiikutettuani sen kämpälle. Kummasti nuo "uudet lelut" saa innostumaan uudentyyppisiinkin juttuihin.

Jos päätän siitä joskus luopua, lähetän ekaksi tarjouksen sinun suuntaasi...

Onko sulla tietoa, miksi sen serial no. on "vain" J1 . Se kun näyttää aika typerältä listassa, jossa muiden rumpujen numerot on vähintään 4-5 - luvun yhdistelmiä. Siis joku esimalli vai ihanko jaappanin numero yksi, kenties ;)
Kapulakieli = rumpalien oma kieli.
moderndrummer88
23.11.2005 14:08:37
pitää pitää tavoitteet realistisina, tämän hetkin g.a.s on tuohon tamburo formula sarjan 14"x8" virppaan
Norsk Arysk Blak Metal! Rahhh!!
Simbe
23.11.2005 14:15:16 (muokattu 23.11.2005 14:18:16)
Jos päätän siitä joskus luopua, lähetän ekaksi tarjouksen sinun suuntaasi...Grrreat! :)

Onko sulla tietoa, miksi sen serial no. on "vain" J1 . Se kun näyttää aika typerältä listassa, jossa muiden rumpujen numerot on vähintään 4-5 - luvun yhdistelmiä. Siis joku esimalli vai ihanko jaappanin numero yksi, kenties ;)

Kyllä, se on varmasti se ensimmäinen lijalta tullut peli. Priceless! :P
Ei kyl hajuakaan, oikeesti...

e: veronpalautukset tulis tossa aika pian... ;) Hitto, nythän vasta paha GAS iski!
Rock 'n roll 'n blues 'n jazz, kiss my ass. Kiss my ass. Myytävänä LP practice conga!
ltg
23.11.2005 15:54:05 (muokattu 24.11.2005 03:43:10)
pitää pitää tavoitteet realistisina, tämän hetkin g.a.s on tuohon tamburo formula sarjan 14"x8" virppaan

Kannattaa muuten testailla nuita tamburoita ennen ostoa, saattaa olla laatueroja niissä. Ja jostainhan se halpa hinta tulee, eli työn tarkkuudessa säästetään. Itse huomasin huoltaessani omaa Formula 13*6,5 -virppani, viisteissä olevan pikkuista vikaa, voisi ajaa uudestaan ne.

Samaten, jos todella tiukalla tykkäät kalvoja pitää, niin nuo yhdellä ruuvilla kiinni olevat pikkulugit eivät ole paras vaihtoehto. Tuppaavat rasittamaan ohutta vaahterarunkoa liiankin kanssa. Kerran testasin semmoista hirmu tiukkaa virettä omassani, ja johan räpsähti pikkuisen halki uloin viilu yhdestä kohtaa. Huonosti suunnitellut lugit mielestäni. Koitinkin eilen vaihtaa yhtenäiset lugit eräästä toisesta virvelistä siihen, mutteivät sopineet.

Hintaisekseen on kuitenkin todella kova soundi noissa.

Edittiä.
Miusta suutin on niinko semmonen, josta tulee tavaraa ulos. Vähän niinko suu, tosin sinne kyllä pistetään aika paljon tavaraa sisäänkin.
THV-klubi #5
Romantikkoitkijät #39
AP
23.11.2005 15:57:53
http://namm.harmony-central.com/SNA … ex/PR/Black-Panther-Hammered-lg.jpg

Soitin-Laineella taitaa yksi niitä olla.

Niin muuten onkin. Mähän tuota viikko pari sitten räpistelin siellä. Vaikutti kyllä erittäin lupaavalta; tarvittaessa tuolla ilmeisesti saisi hyvinkin hornamaisen äänen aikaiseksi.
K100 #7 Ärlä #011
Migo
23.11.2005 18:06:40

Ootko kokeillut tai onko kukaan kokeillut noita Tamburon virveleitä, että mimmosia ovat? 14"x6,5" kiinnoistaisi. Saisi tuolta Soundstorelta 240 euroon.
Tykkään soittaa soittimilla.
Nolte
23.11.2005 18:31:24
Eikä noissa Formula-virpoissa ole mattosyvennystä.

Omassani on.
Hyvät rummut, huono soittaja!
AP
23.11.2005 19:57:31
Samaten, jos todella tiukalla tykkäät kalvoja pitää, niin nuo yhdellä ruuvilla kiinni olevat pikkulugit eivät ole paras vaihtoehto. Tuppaavat rasittamaan ohutta vaahterarunkoa liiankin kanssa.

Ei noita tohtisi modifioida esim. asettamalla isot prikat ruuvinkantojen alle, niin kuormitus tulisi vähän tasaisemmin....? Vaikutus soundiin tälläkin olisi, arvaan.
K100 #7 Ärlä #011
Nolte
23.11.2005 20:20:18
No onhan tuo nähty omin silmin.
No enhän minä sitä muuten olisi tiennytkään. :)

BTW: ihan hintansa väärti peli ja asiallaisen oloinen kaiken kaikkiaan, tuo Nolten virveli. Kunhan alakalvon ja maton vaihtaisi, niin kelpaisi vaikka linnan juhliin ;-)
Kiitoos. Onko se muuten pelkästään lisääntynyt herkkyys, jota noilla vaihto-operaatoilla saavuttaisin?
Sa(n)kari
23.11.2005 20:39:10
No enhän minä sitä muuten olisi tiennytkään. :)

Kiitoos. Onko se muuten pelkästään lisääntynyt herkkyys, jota noilla vaihto-operaatoilla saavuttaisin?

Niijust, minäkin haluan tietää. Meinaan ei varmaan tuo Superstarin virvelin perusmatto ole mitään hifiä.
Migo
23.11.2005 20:43:26 (muokattu 23.11.2005 20:46:05)
Mikä olisi semmonen kelpo allround virveli hinta alle 250euron? Onko niitä?
Tykkään soittaa soittimilla.
dictatorsh*t
23.11.2005 20:47:28

Torilta Acrolitet pyörii ton hinnan paikkeilla. Ja ovat mahtavia, yksi löytyy.
Ah, cartoons. America's only native art form. I don't count jazz because it sucks.
hollmi-5
23.11.2005 20:47:55
Kiitoos. Onko se muuten pelkästään lisääntynyt herkkyys, jota noilla vaihto-operaatoilla saavuttaisin? Alakalvo vaikutti hiukan paksulta. Ouhuempi reagoi herkemmin. Parempi matto taas antaa siihen soundiin läskiä. Eli herkkä läski :-) Minä tykkään sellaisesta. Soivana.
Mika Hollström
Sa(n)kari
23.11.2005 20:49:19
Mitens se maton leveys/säikeitten määrä siihen soundiin vaikuttaa? Onko leveämpi herkempi vai?
Nolte
23.11.2005 21:04:05
Alakalvo vaikutti hiukan paksulta. Ouhuempi reagoi herkemmin. Parempi matto taas antaa siihen soundiin läskiä. Eli herkkä läski :-) Minä tykkään sellaisesta. Soivana.

Ok. Herkkä läski kuulostaa (ei välttämättä näytä) hyvältä.
Niskamies
23.11.2005 21:31:54

Rummuissa, kuten aika monessakin muussa asiassa, pätee seuraava viisaus:

"Kaikki vaikuttaa kaikeen."

Tosta ei saa selvyyden muuten kuin kokeilemalla.
Niskamies
23.11.2005 21:33:12

Acroa suosittelen minäkin. Se on loistava.

Mutta kaikenmaailman hyviä vaahtera- ja koivuvirppojakin näkee tohon hintaan. Kokeilemallahan se oma virveli löytyy.
Niskamies
23.11.2005 21:33:32
Alakalvo vaikutti hiukan paksulta. Ouhuempi reagoi herkemmin. Parempi matto taas antaa siihen soundiin läskiä. Eli herkkä läski :-) Minä tykkään sellaisesta. Soivana.

Sulla on hyvä maku, ei muuta voi sanoa!
hollmi-5
23.11.2005 21:49:28
No sitten se (ehkä) Bacchuksen virveligasjutska: http://muusikoiden.net/dyn/members/21651.jpg
Tämä on loistopeli, vaikka kuva on heikko.
Mika Hollström
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)