carnation 03.11.2005 19:18:18 (muokattu 03.11.2005 19:18:52) | |
---|
Mutta että Viggo Mortensen? Ei prkle. Mulle on tullut Rolandista mieleen sellanen vähän kolhomman näkönen heppu. Ketään sopivaa näyttelijää ei tule kyllä mieleen. Sanotaan että sellanen karski ja ahavoitunut versio Tom Pettystä. Kyllä prkl. Jos tämä mies ei ole Roland niin ei sitten kukaan: http://www.viggochronicles.com/index%20pics/hidalgo_viggo.jpg http://www.geri.net/images/ViggoMortensen.jpg http://www.dragons.dk/Viggo%20M/Hidalgogo.jpg On niin kauan siitä kun olen viimeksi lukenut noita, mutta Susannahin sentään muistaa elävästi. Mun ajukoppani syövereissä hänen rooliinsa sopisi vallan mainiosti ikinaisnäyttelijäsuosikkini Rosanna Arquette. Tosin hiukkasen nykypäivää nuorempana. Paitsi että Susannah on tummaihoinen, Rosanna ei. Mutta mitäpä tuo haittaa ;) |
aikavaikea 03.11.2005 19:26:13 (muokattu 03.11.2005 20:31:55) | |
---|
Paitsi että Susannah on tummaihoinen, Rosanna ei. Mutta mitäpä tuo haittaa ;) Ai niin, tarkennus unohtui. Ei mullakaan niin huono muisti ole, vaikka vanha olenkin ;). E: Oikeesti, ketä mä huijaan? Enhän mä muista enää juuri mitään! Eikös siellä joku Elovenakin ollut? Viimeinen muistikuva on joku runaway train... Menen saunaan nyt. All in all you're just another dick with no balls. |
Jani The Rock 03.11.2005 19:29:04 | |
---|
En oo kyllä tollakaan perusteella ihan vakuuttunut tosta Viggosta. Jäbähän näyttää ihan Terence Hillin broidilta. Dollaritrilogian aikanen Clint Eastwood vois kyllä tulla kyseeseen, mutta... Cheap tequila and too much Seconal, but I`m still alive and well! * Bella Italia #1 * MegaMan Club #002 - Quiff Man * |
Lonnie 03.11.2005 23:29:58 | |
---|
Mun mielessä Roland on niiku Clintti unforgivenissä. Vähän nuorempi ja paremmassa kunnossa. Filosofia on aidoimmillaan kun imetään munaa jossain palmun alla Benny Hill ilme naamalla. -James Hukkanen
Megaman #011 Walkin´-man
THV #22 |
Musta Arkipyhä 04.11.2005 11:38:19 | |
---|
Joukossamme on monia joiden mielestä elämä on pelkkä vitsi.. |
aikavaikea 14.11.2005 18:57:03 (muokattu 18.11.2005 08:07:50) | |
---|
Nyt olisi Callan sudet kourassa. Tanakka paketti, pitää vaan lukea pari kirjaston kirjaa ensin alta pois. 823 sivua ja heikot muistikuvat edellisistä osista, saas nähdä millainen lukukokemus tuosta tulee. Kirja sisältää muuten myös useahkoja kokosivun nelivärikuvia (hienoja). E: Kuvitukset Bernie Wrightson. E: Muisti palailee pätkittäin. Väärin muistelemani Susannah olikin mitä ilmeisimmin Susan (Delgado?). Deja Moo: "The feeling you've heard this bullshit before." |
cldron 14.11.2005 20:14:28 | |
---|
Dollaritrilogian aikanen Clint Eastwood vois kyllä tulla kyseeseen, mutta... Clintti High plains Drifterissä.. se olis siinä.. Ensimmäisen osan alkua lukiessani tuli mieleen juurikin tämä.. nimetön, voittamaton, karski ja tyly pyssysankari.. ilmestyy tyhjästä ja jatkaa auringonlaskuun.. clint rules |
Okei. Päivitänpä taas tätäkin ketjua. Muutama tunti sitten sain kun sainkin neljännen osan luettua. Parani kyllä loppua kohden, suurinpiirtein viimeiset 150 sivua olivat mukaansatempaavaa luettavaa vaikka alkupuolella ja keskivaiheessa oli sitä romanssia ehkä vähän liikaa? Täytyypä heti laittaa kirjastovaraus tuohon Callan Susiin ja jatkaa siitä mihin Velho loppui. |
carnation 23.11.2005 19:21:20 | |
---|
E: Muisti palailee pätkittäin. Väärin muistelemani Susannah olikin mitä ilmeisimmin Susan (Delgado?). Joo siis Susan Delgado oli se Rolandin nuoruudenrakastettu, Susannah taas tummaihoinen newyorkilaisnainen. Liian samanlaiset nimet niin menee sekaisin? |
Jani The Rock 23.11.2005 19:36:05 | |
---|
Tulipa justiin lopeteltua Callan sudet. En viitsi alkaa tarkemmin ruotia, kun niin moni on sitä lukemassa tai ainakin alottamassa piakkoin, mutta sen verran on pakko sanoa että arvasin aikoinani Painajaisen luettuani että isä Callahanista kuullaan vielä. Cheap tequila and too much Seconal, but I`m still alive and well! * Bella Italia #1 * MegaMan Club #002 - Quiff Man * ASHC #1 |
aikavaikea 24.11.2005 07:42:27 | |
---|
Liian samanlaiset nimet niin menee sekaisin? Jep. Vanhus ei tule yksin. Deja Moo: "The feeling you've heard this bullshit before." |
aikavaikea 19.12.2005 08:19:49 | |
---|
Tulipa justiin lopeteltua Callan sudet. Joo, mäkin olen sen jo saanut kahlattua läpi. Unohdin jo tämän ketjun. Tykkäsin kovasti, viimeiset sata sivua meni kyllä yhdellä istumalla. Saas nähdä milloin ne loppuosat saadaan suomeksi. ...Painajaisen luettuani että isä Callahanista kuullaan vielä. Aloin eilen lukea Callan susien inspiroimana Painajaisen uusiksi, edellisestä kerrasta on vuosiavuosia. I don't know what it is, but it just won't quit. |
carnation 19.12.2005 11:29:52 (muokattu 19.12.2005 13:28:17) | |
---|
Hei, pitääpä nyt itsekin päivitellä tätä Dark Tower-ketjua. Mulla on vähän lukeminen takkuillut viime aikoina, mutta olen ihan kohtalaisen hyvää vauhtia lopettelemassa Callan Susia. Joku 300 sivua jäljellä =) Oikeastaan tää on ollut kokonaisuudessaan ainakin tähän saakka positiivinen yllätys. Ensiksi ajattelin juonikuvauksen luettuani että mikä Calla, mitkä vitun rontit, mitkä helvetin Sudet ja miten tämä edes liittyy Rolandin matkaan. Kyllähän tässä on kuitenkin saatu kehitettyä ihan mielenkiintoinen tarina Velhon jatkoksi. Callahanin myötä tähän on tullut taas muutama mysteeri lisää enkä malta odottaa että saan tämän päätökseen. Kutosen ja seiskan suomennoksesta ei ole mitään hajua, mutta luulen että lainaan eräältä puolitutulta nuo kirjat englanninkielisinä painoksina. |
carnation 24.12.2005 13:17:17 | |
---|
Pari yötä sitten sain Callan Sudet päätökseen. Melko kettumaiseen cliffhangeriin jäi... |
kitaraontahtoni 25.12.2005 14:27:53 | |
---|
Näitä minisarjojahan tulee neloselta keskiviikkosin tai tiistaisin, en muista :) Nyt kai menossa joku sairaala juttu :) Love me fender |
carnation 31.12.2005 11:32:32 | |
---|
(menee yksinpuheluksi tämä ketju =) No nyt on Song Of Susannah luettu. Kokonaisuutena tämän kirjasarjan heikoin osa, mutta ei nyt missään nimessä täysin huono. Tässä oli vähän liikaa asioiden vatvomista ja jotain ihmeellistä sekoilua, mutta en nyt ala tässä spoilaamaan mitään sen tarkemmin. Entistä suuremmalla mielenkiinnolla odotan, miten ihmeessä King pystyy solmimaan kaikki juonenpätkät ja kohtalot yhteen viimeisessä osassa ilman että jäisi sellainen "aijaa, näinkö se sitten loppuki" -olo. Kattellaan. |
aikavaikea 31.12.2005 11:42:38 | |
---|
(menee yksinpuheluksi tämä ketju =). Jottei menisi, niin sanotaan tähänkin ketjuun, että ehdotin tuolla Twin Peaks -ketjussa Isä Callahaniksi Lance Henriksenia ja Jani hyväksyi ehdotukseni :-). Vastailen minulle osoitettuihin kommentteihin ja oikaisen virheelliset väittämät niin kauan kuin niitä julkisessa keskustelussa tulee. - Janne F. |
Jani The Rock 31.12.2005 11:47:01 | |
---|
Jottei menisi, niin sanotaan tähänkin ketjuun, että ehdotin tuolla Twin Peaks -ketjussa Isä Callahaniksi Lance Henriksenia ja Jani hyväksyi ehdotukseni :-). Jea! Tik-tak -miehen kuvittelin mielessäni ihan Nick Nolten näköseksi. Ja eikös Brad Dourif olisi ilmetty Gasher? Mutta kenestä Blaine Yksiraiteisen ääni? Gallien-Krueger -bassocombo myynnissä torilla! Check it out! * Bella Italia #1 * MegaMan Club #002 - Quiff Man * ASHC #1 |
cldron 31.12.2005 12:31:26 | |
---|
Mutta kenestä Blaine Yksiraiteisen ääni? Ozzy Osbourne :P |
Jani The Rock 31.12.2005 12:42:13 | |
---|
Ozzy Osbourne :P Joo, tai Bobcat Goldthwait... Blainelle vois sopia brittiaksenttikin. John Cleese? Gallien-Krueger -bassocombo myynnissä torilla! Check it out! * Bella Italia #1 * MegaMan Club #002 - Quiff Man * ASHC #1 |