Emit 22.11.2005 14:53:21 | |
---|
Niin moni sanoo, että Red Hot Chili Peppers on niin huono livenä. Onko se totta? Tiedän kyllä sen, että Kiedis ei pysty laulamaan niin hyvin kuin levyillä ja, että Frusciante soitti ennen paremmin (pitäskö sen vieläkin käyttää aineita? Empä kallistuisi siihenkään suuntaan, parempi näin kuin ennen). Eli onko ne tosiaan HUONOJA, niin ja muuten soittaako ne vain niitä uusia biisejä, joissa ei ole älliä kovinkaan paljon vai onko joukossa Mother´s Milkin ja Blood Sugarin tai aiempien levyjen kappaleita? Mietin tässä, että menenköhän katsomaan, kun ne tulee uudestaan Suomeen vai en. |
rheinone 22.11.2005 18:53:20 (muokattu 22.11.2005 19:02:50) | |
---|
Niin moni sanoo, että Red Hot Chili Peppers on niin huono livenä. Onko se totta? Tässä ketjussa on enemmänkin ollut tarkoitus purkaa fiiliksiä niistä keikoista jotka on ollu pettymyksiä. Eihän se tarkoita välttämättä sitä että joku bändi on ollut absoluuttisesti huono. Odotukset kenties vaan on ollu suuremmat... tai paikat konsertissa saundien kannalta paskat. Mutta kysymykseesi: Ei RHCP mun mielestä ollu huono (1999? Areenalla). Mulla oli kyllä surkea istumapaikka, eli saundit oli mitä oli. En kyllä hirveästi siltä keikalta odottanutkaan. All you gotta do is plug me into High Voltage Rock'n'Roll. |
sirdickyj 22.11.2005 19:31:50 | |
---|
Niin moni sanoo, että Red Hot Chili Peppers on niin huono livenä. Onko se totta? Tiedän kyllä sen, että Kiedis ei pysty laulamaan niin hyvin kuin levyillä ja, että Frusciante soitti ennen paremmin (pitäskö sen vieläkin käyttää aineita? Empä kallistuisi siihenkään suuntaan, parempi näin kuin ennen). Eli onko ne tosiaan HUONOJA, niin ja muuten soittaako ne vain niitä uusia biisejä, joissa ei ole älliä kovinkaan paljon vai onko joukossa Mother´s Milkin ja Blood Sugarin tai aiempien levyjen kappaleita? Mietin tässä, että menenköhän katsomaan, kun ne tulee uudestaan Suomeen vai en. Ovat huonoja, paitsi siinä uusimmalla (eli toissakesäisellä) livellä kyllä vetävät hyvin. Ja kyllä, Frusciante on huono. Soittavat ainoastaan Californicationin ja sen jälkeen ilmestyneitä biisejä, paitsi Give it awayn ja Under the bridgen. Ei mitään sitä aikaisemmilta. Mistäs sitä taas ens rundista tietää, mutta näin viimeks ja sitä edellisellä rundilla. En ikinä liittyisi bändiin, joka ottaa minut jäsenekseen! |
Ze Finnish Line 22.11.2005 20:46:14 | |
---|
Aika pitkälti nää omat huonoimmat kokemukseni onkin jo listattu täällä. Mitään pizzeriavetoja en jaksa alkaa muistelemaan, mutta huonoimpien joukossa on ainakin: Red Hot Chili Peppers Hartwall Arenalla 90-luvun lopussa. Ensimmäinen ja viimeinen kerta kun menen Hartwall-areenan istumakatsomaan kuuntelemaan konserttia. Tyttöystävä soitti kesken keikan ja kysyi multa, että milloin se bändi aloittaa (ei siis kuullut Pepperssejä taustalta). Rasmus oli lämppärinä ihan kelvoton. Vetivät vaan jotain slovariosastoa... Lämppärinä... Flean kopterista 1 piste. G3 Helsingissä. Frippi tuli totaaliyllätyksenä. Kesti toven ennen kuin edes tajusin, että siellä on joku oikeasti soittamassa. Kaverini mielenterveyden puolesta poistuimme Frippin keikan ajaksi baarin puolelle. Satrianin ja Vain biisivalinnat oli paskoja. Satrianin laulu oli ehkä huonointa mitä olen maksetussa tilaisuudessa kuullut. Vai soitti aivan helvetin kovaa. Ja voluumitasoista oli valitettu niille jokaisen kyseisen kiertueen jokaisen keikan jälkeen. Loppujami oli ihan hanurista. Soittivat karmean raiskausversion Keep On Rocking In The Free Worldista. Vai on 5 kertaa parempi oman bändinsä kanssa. Manowar Monster of Millenium keikalla Helsingissä. Manowar päätti illan, jonka oli avannut mm. Dio ja Motörhead, jotka kummatkin veti ihan kelposetit. Katseltiin uteliaisuudesta Manowaria muutama biisi kunnes huumori alkoi toistaa itseään. Aivan järkyttävää Spinal Tap -pelleilyä. Deep Purplen olen nähnyt viisi kertaa ja joka kerta on ollut väsyneempää ja puuduttavampaa. Morsea tylsempää "kitarasankaria" saa etsiä. Ehkä Yngwie? |
Sir Henri 23.11.2005 10:35:06 | |
---|
Deep Purplen olen nähnyt viisi kertaa ja joka kerta on ollut väsyneempää ja puuduttavampaa. Morsea tylsempää "kitarasankaria" saa etsiä. Ehkä Yngwie? Tuo ei voi pitää paikkansa. Ja Morse ei ole tylsä.Että näin. Liika on liikaa mutta kohtuus on liian vähän. |
kyseinen 23.11.2005 11:23:48 | |
---|
Ehkä Yngwie? Ynkkä nyt on aivan muuta kuin tylsä. Plekua lentää ja pylly pyörii, ei voi valittaa. Eri asia sitten, onko Ynkkä hyvä. Henk.koht. paskuutta olen kokenut pahiten ehkä The B-52'sien keikalla, josta lähdin totaalisen tylsistyneenä kävelemään ennen encorea. Harvemmin olen kuitenkaan moista vähänkään isommilla keikoilla tehnyt. Röyhkä veti kerran Tavastialla niin väsyneesti, että pahaa teki, kun mietti millaisia tykkivetoja sillä on parhaimmillaan ollut. Merkittävänä osasyynä tähän oli "muusa" Olga, joka piti päästää lavalle kiekumaan. Karmeaa. Nämä siis vanhoja henkilökohtaisia suosikkiesiintyjiäni, jotka ovat aiheuttaneet hieman mielipahaa. En viitsi edes muistella, miten karmeita esityksiä olen joskus todistanut artisteilta, joiden tuotannosta en välitä. |
jjylli 23.11.2005 13:41:24 | |
---|
kävin joskus 80´s lopulla suurin odotuksin kaivolla katsomassa molly hatchettia. lämppärinä oli vielä peer gynt. gynt soitti hirveillä saundeilla ylikovaa ja pääorkesteri oli kyllä semmonen amerikan popeda, että rupesi etomaan. on sitä kyllä itekki tullu aika monta paskaa keikkaa soitettua, mutta niitä ei vissiin kysytty.. vaikka joutuuhan niissäkin itse olemaan paikalla, valitettavasti |
sirdickyj 23.11.2005 17:29:29 | |
---|
kävin joskus 80´s lopulla suurin odotuksin kaivolla katsomassa molly hatchettia. lämppärinä oli vielä peer gynt. gynt soitti hirveillä saundeilla ylikovaa ja pääorkesteri oli kyllä semmonen amerikan popeda, että rupesi etomaan. on sitä kyllä itekki tullu aika monta paskaa keikkaa soitettua, mutta niitä ei vissiin kysytty.. vaikka joutuuhan niissäkin itse olemaan paikalla, valitettavasti Nii, se Molly oli kyl todella paska. Paitti mä en tota Gynttiä muista. Popedaa ei täällä dissata, perkele! En ikinä liittyisi bändiin, joka ottaa minut jäsenekseen! |
Jani The Rock 23.11.2005 17:47:23 | |
---|
Popedaa ei täällä dissata, perkele! Jos olisin joskus nähnyt Popedan livenä se olis varmasti ollut ihan paska. Cheap tequila and too much Seconal, but I`m still alive and well! * Bella Italia #1 * MegaMan Club #002 - Quiff Man * ASHC #1 |
Jos olisin joskus nähnyt Popedan livenä se olis varmasti ollut ihan paska. Juuri niin pätevä analogia, kuin voi olettaakin. Sinulta. En ikinä liittyisi bändiin, joka ottaa minut jäsenekseen! |
Jani The Rock 23.11.2005 18:45:46 | |
---|
Juuri niin pätevä analogia, kuin voi olettaakin. Sinulta. On aina mukavaa kun voi vastata odotuksiin täysipainoisesti. Etenkin kun kyse on niin positiivisesta ihmisestä kuin Sinä, oi arvon m.net-toverini. Cheap tequila and too much Seconal, but I`m still alive and well! * Bella Italia #1 * MegaMan Club #002 - Quiff Man * ASHC #1 |
rheinone 23.11.2005 19:07:13 (muokattu 23.11.2005 19:09:48) | |
---|
Jos olisin joskus nähnyt Popedan livenä se olis varmasti ollut ihan paska. Nyt muuten muistankin nähneeni Popedan kerran Tavastialla. Ei se nyt paska ollut mutta selkeästi bändin kokemukseen nähden heikohko veto. Olin ehkä liian selvin päin liikenteessä. Samoihin aikoihin (1990-luvun lopulla) Costellon bändi, joka koostui muistaakseni samoista kundeista, oli huomattavasti tiukempi. Vetivät triona rokkicovereita pubeissa. Mikäs ton bändin nimi olikaan? E: Ameriikan Popedan arvonimi on kyllä varattu Aerosmithille... All you gotta do is plug me into High Voltage Rock'n'Roll. |
jjylli 23.11.2005 20:43:06 | |
---|
joo kyllä mä popedaa kuuntelen mieluummin ku totoo |
rheinone 23.11.2005 20:50:08 (muokattu 23.11.2005 20:51:53) | |
---|
joo kyllä mä popedaa kuuntelen mieluummin ku totoo Erittäin oleellinen huomio. Sama juttu meikäläisellä. Livenäkin. All you gotta do is plug me into High Voltage Rock'n'Roll. |
Volle 23.11.2005 22:17:48 (muokattu 23.11.2005 22:44:24) | |
---|
Popedaa ei täällä dissata, perkele! Muutama vuosi sitten näkemäni Popeda oli kyllä kehnonlainen, mutta ei sentään tämän otsakkeen alle kuuluva ja olen kanssasi samaa mieltä, ettei popedaa sovi dissata. Bändi, joka on tehnyt niinkin hienon kappaleen kuin Sukset (vaikeata tämä hiihtäminen), on ilman muuta kaiken arvostelun yläpuolella. edit:(ja tähän nyt sitten muikea hymiö) Nam. |
sirdickyj 23.11.2005 22:31:04 | |
---|
Samoihin aikoihin (1990-luvun lopulla) Costellon bändi, joka koostui muistaakseni samoista kundeista, oli huomattavasti tiukempi. Vetivät triona rokkicovereita pubeissa. Mikäs ton bändin nimi olikaan? E: Ameriikan Popedan arvonimi on kyllä varattu Aerosmithille... Neropats. Siinähän oli Costi, Melartin ja Arska Rautajoki, joka tuolloin ei vielä ollut Popedan rumpali, mutta josta sittemmin tuli, kun k.o. kaksikko vaati Holmin erottamista. En ikinä liittyisi bändiin, joka ottaa minut jäsenekseen! |
sirdickyj 23.11.2005 22:31:45 | |
---|
joo kyllä mä popedaa kuuntelen mieluummin ku totoo Mä en taas missään nimessä, itseasiassa kaikista maailman bändeistä kuuntelen lähes mieluiten Totoa. En ikinä liittyisi bändiin, joka ottaa minut jäsenekseen! |
jjylli 23.11.2005 22:35:53 | |
---|
mä oon sitä mieltä, että jokainen saa kirjottaa ihan mitä lystää ja diggailla ihan mitä haluu. tykätkää ihan rauhassa siitä popedasta ei se mua haittaa, mutta mä kirjotan ihan tasan mitä mua huvittaa. |
sirdickyj 23.11.2005 23:05:40 | |
---|
mä oon sitä mieltä, että jokainen saa kirjottaa ihan mitä lystää ja diggailla ihan mitä haluu. tykätkää ihan rauhassa siitä popedasta ei se mua haittaa, mutta mä kirjotan ihan tasan mitä mua huvittaa. Puuttuikos sitten joku kirjoituksesi sisältöön? En ikinä liittyisi bändiin, joka ottaa minut jäsenekseen! |
rheinone 23.11.2005 23:06:22 | |
---|
Neropats. Siinähän oli Costi, Melartin ja Arska Rautajoki, joka tuolloin ei vielä ollut Popedan rumpali, mutta josta sittemmin tuli, kun k.o. kaksikko vaati Holmin erottamista. Joo Neropats. Kundit veti ainaki silloin tiukkaa johnnywinter-tyyppistä huttua. Pari kertaa tuli nähtyä. Vieläköhän ne tekee keikkaa tolla kokoonpanolla? mä oon sitä mieltä, että jokainen saa kirjottaa ihan mitä lystää ja diggailla ihan mitä haluu. tykätkää ihan rauhassa siitä popedasta ei se mua haittaa, mutta mä kirjotan ihan tasan mitä mua huvittaa. :+D Kuka sua on muka kieltäny kirjottamasta tasan mitä sua huvittaa? All you gotta do is plug me into High Voltage Rock'n'Roll. |