Aihe: Noniiin nyt on oston paikka.
1
Teme007
23.11.2005 16:37:11
Äläny hyvänen aika edes harkitse HB:n kaappia. Parempi soittaa vaikka ilman kaappia =0)
"Lämmittäisi varmaan minunkin mieltäni saada platinalevy musiikkilevyllä, jota en ole itse tehnyt, eikä kukaan ole ostanut..." joku joskus INDX:n menestyksestä.
PnukBassist
23.11.2005 17:24:03

Just oon ite harkinnu ihan samaa että ostaakko tuommoinen paketti ja siihen vielä joku lisäkaappi. Itse tosin meinasin että ostan tuon paketin ja warwickin w611 pro-kaapin, kun kerta tonnin meinaan siihen törsätä. Sitten jos se harlikka on ihan paska niin heittää sillä sitten vaikka vesilintua... eli siis myypi jollekin halvalla tai pitää sitä semmoisena keikkavahvarina tms. Mutta tiedäppä näistä sitten.
koskaan en oo mitään ottanu
willie
23.11.2005 17:26:37
Äläny hyvänen aika edes harkitse HB:n kaappia. Parempi soittaa vaikka ilman kaappia.

Mitä HB:n kaappeja olet testannut ja mikä niissä mättää ?
okoranta
23.11.2005 17:33:30

Ostakaa nyt joku P**k**e tuollainen Harley Benttonin kaappi, niin ei tarvi sit enää arpoa, että Ovatko mistään kotoisin??
John Jason.
24.11.2005 10:17:12
En ole testannut juuri kyseistä kaappia, mutta en ole törmännyt juuri mihinkään toimivaan missä lukee Harley Benton. Tottahan niistä voi löytää yksilöitä, mutta karseaa liukuhihna tavaraahan ne on.
"I´m the LizardKing I can do anything"
dropD
24.11.2005 15:21:39

Äläny hyvänen aika edes harkitse HB:n kaappia. Parempi soittaa vaikka ilman kaappia =0)

mulla tuo samainen BL 600 nuppi ja BL 2x10 kaappi. Kamat ajaa hyvin asiansa, mutta ihan pakko kommentoida tuohon laatuasiaan. Nimittäin löytyi GK-kaapin sisuksistakin X-merkkinen elementti jossa kartiolta elementin liittimille tuleva punottu johdin oli lähes poikki. Siis sen näköinen kuin olisi yritetty puukolla nirhata. Paikka on kuitenkin sellainen, ettei mikään ulkoinen tekijä siihen pääse vaikuttamaan eli elementti on ollut ö-luokkaa jo asennettaessa. Helppohan tuo oli korjata, mutta vähän kyseenalaisti GK laatua. Jos HB:t on vielä luokattomampia, niin mitähän niistä löytyy;-)
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)