Dick Parker 10.07.2003 12:38:28 | |
---|
George Lynchiä paskempaa kitaristia ei ole. Katoin just jonkun sen opetusvideopätkän ja oli semmosta paskaa, että Farerikin voittaa Lynchin soiton puhtaudessa. Sen äijän vasen käsi ei taida pysyä oikein oikean käden mukana eli tällanen black metal-kitaristin perusongelma paitsi, että useimmat BM-kitaristit osaavat soittaa. Levyille sen soittoa on varmasti korjailtu jollakin ohjelmalla, ja sit sen oikean käden asentokin oli hieman omituinen |
Michi 10.07.2003 12:54:26 | |
---|
Tjaah. Mielipide on mielipide, mutta pakko olla eri mieltä silti :). Lynchillä on tosiaan melkoisen suttuinen soolosoundi, mutta ainakin minun mielestäni erittäin erottuva, selkeästi oma tyyli soittaa. Ja soundikin on tietysti oma, ei juuri muut työstä samalla soundilla. Tunnistettava kai on sana jota etsin. -Up The Irons!- |
Absoluto 10.07.2003 12:57:05 | |
---|
Fiuh! Hyvä tietää että George Lynch on paskin kitaristi maailmassa. Hetken jo luulin että se olen minä. Ahh! Nyt erittyy hormooni! -Raptori |
R.Cooley 10.07.2003 12:58:55 | |
---|
Fiuh! Hyvä tietää että George Lynch on paskin kitaristi maailmassa. Hetken jo luulin että se olen minä. Niin, määkin. No nyt alkaa varmaan kusi nousta päähän. Satriani on voittamaton |
Pekkatapio 10.07.2003 14:11:05 (muokattu 10.07.2003 14:11:28) | |
---|
Tämä tosiaankin oli aika yllättävä tieto, ottaen huomioon, että tältä planeetalta löytyy se 6 miljardia ihmistä, ja sitten niistä valikoituu huonoimmaksi sellainen, joka sentään soittaa jossain bändissä. Mielenkiintoista. Toisaalta en usko tulokseen, sillä minua ei ole ainakaan testattu missään vaiheessa. Ei siis voida 100% varmuudella sanoa, että George Lynch olisi maailman paskin kitaristi. |
Joees 10.07.2003 14:32:31 | |
---|
Kumma juttu todellakin, tuntuu että kukaan ei ota itseään näihin arvioihin mukaan. Ja kitaristin osuus on laaja, eli se kokonaisuus ratkaisee. Ja toisaalta, turha se on kai sanoa kuka on "virallisesti" paras tai paskin. Aina löytyy parempi tai paskempi jollain osa-alueella. Nämähän ovat vain mielipiteistä kiinni. Mutta whatever. Groooove is in heart! |
Mutilator 10.07.2003 19:30:15 | |
---|
Kai Lynch nyt sentään paremmasta päästä on kun kattotaan näitä tyypillisiä "cheesy-poofy-hair-so '80's-metal"-pumppuja, vai? Ei Dokken oo ainakaan huono bändi. "Only sick music makes money today", Friedrich Nietzsche |
Kai Lynch nyt sentään paremmasta päästä on kun kattotaan näitä tyypillisiä "cheesy-poofy-hair-so '80's-metal"-pumppuja, vai? Ei Dokken oo ainakaan huono bändi. Ainaki Lynch mob oli saakelin hyvää settiä. Satriani on voittamaton |
Journeyman 10.07.2003 22:38:43 | |
---|
..ja sit sen oikean käden asentokin oli hieman omituinen Hoho.. Mun mielestä paskin on kuitenkin toinen George eli George Harrison. Ihme että sen bändiä pidetään niin kovana vaikka niillä oli tollanen soololiruttaja. Niin epätarkkaa plekun käyttöä että... Ois siitäkin bändistä voinu tulla jotain suurta jos niillä olis ollu vaikka toi Franco Ferrari.. |
Cletus Awreetus 10.07.2003 23:57:42 | |
---|
Hoho.. Mun mielestä paskin on kuitenkin toinen George eli George Harrison. Ihme että sen bändiä pidetään niin kovana vaikka niillä oli tollanen soololiruttaja. Niin epätarkkaa plekun käyttöä että... Ois siitäkin bändistä voinu tulla jotain suurta jos niillä olis ollu vaikka toi Franco Ferrari.. Ei kauhean moni kuuntele Beatlesia vain soolojen takia. Kyllähän Somethingin soolo on ihan komean kuuloinen, mutta ei ne soolot kuules ole kaikki kaikessa. Tosimiehet tiluttavat, ja paljon!! |
Herra Rapu 11.07.2003 01:02:47 | |
---|
Hoho.. Mun mielestä paskin on kuitenkin toinen George eli George Harrison. Ihme että sen bändiä pidetään niin kovana vaikka niillä oli tollanen soololiruttaja. Niin epätarkkaa plekun käyttöä että... Ois siitäkin bändistä voinu tulla jotain suurta jos niillä olis ollu vaikka toi Franco Ferrari.. niin ja nopeus ja tarkkuus on tärkeintä? Eikö? |
PyGmi 11.07.2003 01:04:35 | |
---|
Ois siitäkin bändistä voinu tulla jotain suurta jos niillä olis ollu vaikka toi Franco Ferrari.. Eikö, Oikeen sääliks käy miten pieneks bändiks beatles jäi |
R.Cooley 11.07.2003 01:43:35 (muokattu 11.07.2003 02:09:59) | |
---|
Täytyy sanoa, että ei yhen videon perusteella voi ainakaan ihan paskasi sanoa, vaikka kyllähän siitä näkee jos hän tekee "oleellisia" virheitä. Kuunteles tällänen biisi ja sano sitten: The Lynch Mob - Love finds a way Eikös Lynch kompaa yksin tossa? Satriani on voittamaton |
Keppi 11.07.2003 08:07:06 | |
---|
Ei kauhean moni kuuntele Beatlesia vain soolojen takia. Kyllähän Somethingin soolo on ihan komean kuuloinen, mutta ei ne soolot kuules ole kaikki kaikessa. Aivan...ja jos oliskin, ni eihän maailmassa myytäs muuta kun jazz-levyjä. Jostain syystä toi Harrison on sitt vaan tunnetumpi, ku tää...mikä se nyt oli? Franco Ferrari?!?;) Juuup! |
Giggeli 11.07.2003 10:02:26 | |
---|
Hoho.. Mun mielestä paskin on kuitenkin toinen George eli George Harrison. Ihme että sen bändiä pidetään niin kovana vaikka niillä oli tollanen soololiruttaja. Niin epätarkkaa plekun käyttöä että... Ois siitäkin bändistä voinu tulla jotain suurta jos niillä olis ollu vaikka toi Franco Ferrari.. Heh heh Tämä oli niin sanottu onnistunut provo.. |
Mutilator 14.07.2003 15:43:40 | |
---|
Latasin täältä jostain vähän aikaa sitten yhden videoklipin jossa joku aika nuoren (n. 20-v.) näkönen tyyppi tilutti sellasella shamppanjan värisellä Ibanezin seiskakielisellä RG:llä. Oliko tää se Franco Ferrari? Vai oliko sen nimi Chris Fareri? Saakeli kun menee nimet sekasin ;-) "Dude, if you're like 555, then you must be so old. Er..." |