meitu 22.11.2005 23:10:14 (muokattu 22.11.2005 23:10:30) | |
---|
Kyllä alan kääntyä yhä enemmän tuon AT:n puoleen, kaikki netistä löytämäni arvostelut olivat vain positiivisia.. Ne jotka soittaa, ne tietää. |
Vicious 23.11.2005 12:53:28 | |
---|
Kullaksella on ainaki ollut nuita at:tä..Eilettäin ku kävin oli ainaki varmasti perus ec-400:sia. Käy ihmeessä testaamassa ja kannattaa tinkiä . Ite ostasin ennemmin sen at:n sillä kaarevakantiset pysyy jalalla paremmin ;) lämmintä. -sanoi kettu napalmista |
Kävinpäs sitten Kullaksella, yksi AT siellä oli, mutta sen takareunassa oli lommo, siis se päällyste oli vähän rikki niin että puu näkyi alta. En kuitenkaan usko että se soundiin hirvästi vaikuttaa. Äijä sanoi alkuperäiseksi hinnaksi 750, mutta kitsussa oli 705 hintalapussa juuri tuon lommon takia. Kun 650:n sain tinkaistua niin kaupat tuli :) Tuota testaillessa sain henkisen orgasmin, oli se niin mainio vempain. Haen sen huomenna kaupasta kotiin hellittäväksi. Ne jotka soittaa, ne tietää. |
Räbbänä 23.11.2005 15:27:37 | |
---|
Kävinpäs sitten Kullaksella, yksi AT siellä oli, mutta sen takareunassa oli lommo, siis se päällyste oli vähän rikki niin että puu näkyi alta. En kuitenkaan usko että se soundiin hirvästi vaikuttaa. Äijä sanoi alkuperäiseksi hinnaksi 750, mutta kitsussa oli 705 hintalapussa juuri tuon lommon takia. Kun 650:n sain tinkaistua niin kaupat tuli :) Tuota testaillessa sain henkisen orgasmin, oli se niin mainio vempain. Haen sen huomenna kaupasta kotiin hellittäväksi. Hei se olit sittenkin sinä kun ajattelin että käväsen itekki testaamassa sitä keppiä ja sisään tullessa siellä olit vissiin jo hieromassa kauppoja. Testailinpa sitten paria muuta ja ostin itelle kitaratelineen. "kitara on lyömäsoitin ja siinä on oltava vitusti säröä"
Jouni Hynynen, joskus Mooseksen aikoihin... |
meitu 23.11.2005 15:36:34 | |
---|
Hei se olit sittenkin sinä kun ajattelin että käväsen itekki testaamassa sitä keppiä ja sisään tullessa siellä olit vissiin jo hieromassa kauppoja. Testailinpa sitten paria muuta ja ostin itelle kitaratelineen. Saatoin hyvinkin olla tarkoittamasi henkilö. Voi vishnu, pitää muuten itekki ostaa kitarateline. Ne jotka soittaa, ne tietää. |
meitu 24.11.2005 11:15:22 | |
---|
Noni, olen uuden kitaran onnellinen omistaja :) Ne jotka soittaa, ne tietää. |
Hiku 24.11.2005 15:01:04 | |
---|
Noni, olen uuden kitaran onnellinen omistaja :)
Kuvia! :D Mato. |
meitu 24.11.2005 16:07:01 | |
---|
Tsekkaa mun omakuva, siellä on soittovermeestä kuvaa. Ne jotka soittaa, ne tietää. |
Räbbänä 24.11.2005 16:09:15 | |
---|
Tsekkaa mun omakuva, siellä on soittovermeestä kuvaa. Nättihän se on. Ite koitan hommata jouluksi Kullaksen kivalla osamaksulla Viper 400 kitaran "kitara on lyömäsoitin ja siinä on oltava vitusti säröä"
Jouni Hynynen, joskus Mooseksen aikoihin... |