Aihe: Marshall-logon leveys
1
Hammer Of The Gods
23.11.2005 12:26:11
I have a problem.

Nyt pitäs saada selville, että kuinka leveä on se muovinen Marshall-logo siinä vahvistimen etupuolella. Eli siis olen tilaamassa tuollaista DLX-musiikista, kun marsustani tuo puuttuu ja myyntiaikeissa olen..
DLX:n nettisivuilta kävi ilmi, että niitä on saatavilla kahta kokoa, Medium (22,5cm) ja Large (27,5cm). Laitan tuonne omakuvaan foton vahvistimestani, jos se vaikuttaa asiaan (??).

Olisikohan joku niin ystävällinen että vähän mittanauhaa vilauttaisi marsullensa, niin mun ei tarvis varmuuden välttämiseksi tilata kumpaakin kokoa..
Käyppäs joutessas ihmettelemässä: Soulfallen ja Beautiful Betrayal
Räbbänä
23.11.2005 12:29:57
Tuossa mun VS 8080 combossa sen juuri tuo 22,5
"kitara on lyömäsoitin ja siinä on oltava vitusti säröä" Jouni Hynynen, joskus Mooseksen aikoihin...
Hammer Of The Gods
23.11.2005 12:44:09 (muokattu 23.11.2005 12:44:42)
Hm... Veikkaan että nupissa on erikokoinen logo kuin komboissa, vai olenko (taas) väärässä?
kivi
23.11.2005 13:09:29 (muokattu 23.11.2005 13:10:34)
I have a problem.

Nyt pitäs saada selville, että kuinka leveä on se muovinen Marshall-logo siinä vahvistimen etupuolella. Eli siis olen tilaamassa tuollaista DLX-musiikista, kun marsustani tuo puuttuu ja myyntiaikeissa olen..
DLX:n nettisivuilta kävi ilmi, että niitä on saatavilla kahta kokoa, Medium (22,5cm) ja Large (27,5cm). Laitan tuonne omakuvaan foton vahvistimestani, jos se vaikuttaa asiaan (??).

Olisikohan joku niin ystävällinen että vähän mittanauhaa vilauttaisi marsullensa, niin mun ei tarvis varmuuden välttämiseksi tilata kumpaakin kokoa..

Tuohon valkoiseen JMP:hen?

Siihen kuului alunperin joko musta tai kullanvärinen "pieni" logo, veikkaan kullanväristä. Medium-logo näyttää luontevimmalta tuossa, mutta saattaa olla että joudut varovasti viilaamaan sieltä takaa ne tapit pois ja kiinnittämään logon liimalla.
"This is nothing to me! Nothing! Just a hobby! I could be basking in the sun in Florida!"
(Handsome Dick Manitoba)    
Mrezzye
23.11.2005 13:12:30

Siihen kuului alunperin joko musta tai kullanvärinen "pieni" logo, veikkaan kullanväristä.

Ei todellakaan sellaista valkoista "peruslogoa" kannata tilata.
Hammer Of The Gods
23.11.2005 13:36:51

Siihen kuului alunperin joko musta tai kullanvärinen "pieni" logo, veikkaan kullanväristä. Medium-logo näyttää luontevimmalta tuossa, mutta saattaa olla että joudut varovasti viilaamaan sieltä takaa ne tapit pois ja kiinnittämään logon liimalla.

Hm... Silloin kun tuon "vuosia sitten" ostin, siinä oli rippeitä jäljellä mustasta logosta. Harmi kun en pistänyt talteen, nyt olisi selvinnyt se koko niistä. Ajattelinkin, että spray-hommiksi menee, kun mustia logoja ei näytä olevan saatavilla.

Tossa kyllä on ne tapinrei'ät olemassa, ku vaan tietäs, että kummankokoselle logolle ne on tehty...
lapio
23.11.2005 13:43:22

Tossa kyllä on ne tapinrei'ät olemassa, ku vaan tietäs, että kummankokoselle logolle ne on tehty...

Mittaat reikien välisen etäisyyden? Eikö noita logoja ole musikantissa tai musapörssissä (ilmeisesti ei ole, kun olet tilaamassa?), että pääsisit tutkimaan, mikä mahdollisesti käy siihen?
Live fast, die 72 year old.
Hammer Of The Gods
23.11.2005 14:31:39
Heh.. hyviä ehdotuksia satelee... Kiitokset niistä!

Kävi niin hassusti, että sainkin jo ostajan tolle ja hän on sitä mieltä ettei logoa tarvitse. Mutta pitäähän tämä nyt selvittää silti loppuun asti ettei jää kismittämään ;) Yritin DLX:ään soittaa, mutta apua ei herunut ku kukaan ei suostunu vastaamaan vaikka pari kertaa soittelin. Yritän tänään/huomenna selvittää ton jostakin paikallisesta liikkeestä, vaikka niillä lurjuksilla ei niitä myynnissä olekaan.
Da Make
23.11.2005 14:46:10
Yritin DLX:ään soittaa, mutta apua ei herunut ku kukaan ei suostunu vastaamaan vaikka pari kertaa soittelin..

*puhelin soi, pir pir, puhelin soi, pir hululululu*
"Hei *nimi* vastaa sä!"
-"En vastaa, kädet täynnä töitä, vastaa nyt"
"Nyt ei pysty"
-"Hei *nimi2* vastaa siihen"
--"Täh?"
*puhelin hiljenee*
...
"Tärkeintä on se että me emme tee elämässä virheitä." Katso omat plussasi täältä!
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)