Aihe: Perinteinen tanssiristeily: Out - KT+H In
1 2
Turakainen
22.11.2005 22:49:00 (muokattu 22.11.2005 23:49:58)
Istuskelin tänään turakaisena seminaarissa jossa viisaat kertoivat miten me käytämme vapaa-aikaa tulevaisuudessa.

Pari asiaa jäi mieleen:

- Suomen erikoisuus on ollut isot laivat jonne mennään juhlimaan. Niitä ei enää tule. Viikingin uusi laivakin on kuulema matkustamiseen suunniteltu.

- Suuret ikäluokat jäävät lähivuosina eläkkeelle. Eräs alan guru lausui minulle tauolla: "jos saataisiin Kari Tapio laulamaan lisää Hectorin kappaleita niin siinähän se menestys olisi".
pekkajau
22.11.2005 22:56:12
Kyllä saavat tyytyä vielä vahempään!
Kirjoitin mitä kirjoitin!
baron
22.11.2005 22:58:10

Mä oon kuvitellut, että mun tulevaisuuden kuva on, että kiertelen vanhainkotien iltapäivätansseissa soittelemassa.
Pannaan Kari Tapiot ja Hectorit treenikseen.
My name is Baron, Sir Baron.
KoskPaavo
23.11.2005 12:15:49
Mä oon kuvitellut, että mun tulevaisuuden kuva on, että kiertelen vanhainkotien iltapäivätansseissa soittelemassa.
Pannaan Kari Tapiot ja Hectorit treenikseen.

Itselläni sama visio, viikon päästä eka keikka hanurilla veteraanien pikkujouluissa. Äänisen aallot on kuulemma must.
Viidenkympin jälkeen TALUt ei niin hirveästi kiinnosta...
poppamies
23.11.2005 23:16:53

Itselläni sama visio, viikon päästä eka keikka hanurilla veteraanien pikkujouluissa. Äänisen aallot on kuulemma must.

Jos/kun itse aikanaan joudun vanhainkotiin (joka ei ole mikään itsestään selvyys koska olen ystävällisesti lupautunut vanhemmalle pojalle asumaan vanhoilla päivillä) niin ollaan kavereiden kanss sovittu että jos päästään samaan vanhainkotiin niin pannaan bändi pystyyn. Jos se ei syystä tai toisesta onnistu niin ainakin lauletaan monisteista "Born To Be Wild".
Myytävänä Fender 15" 150W bassoelementti! Ehjä ja EDULLINEN!
omarklah
24.11.2005 08:36:32

Jos/kun itse aikanaan joudun vanhainkotiin (joka ei ole mikään itsestään selvyys koska olen ystävällisesti lupautunut vanhemmalle pojalle asumaan vanhoilla päivillä) niin ollaan kavereiden kanss sovittu että jos päästään samaan vanhainkotiin niin pannaan bändi pystyyn. Jos se ei syystä tai toisesta onnistu niin ainakin lauletaan monisteista "Born To Be Wild".

Meillä sama suunnitelma muuten mut me soitetaan koko ajan Zeppeliiniä....
Tää sit sanois tälleen...
kuunsirppi
24.11.2005 08:45:13

Onkohan olemassa erikseen muusikoille tarkotettua vanhainkotia ?
Lauloin sulle, sulle vain mä lauloinl. Tanssin sulle, sulle vain.
omarklah
24.11.2005 08:46:14

Ei ainakaan mun tietääkseni - vois olla kehittämisen arvoinen idea - tai sitten ei :o)
Tää sit sanois tälleen...
kuunsirppi
24.11.2005 08:49:05
Ei ainakaan mun tietääkseni - vois olla kehittämisen arvoinen idea - tai sitten ei :o)

Me joskus tollasta mietittiin, että saattais olla kiva, tai sitten ei :o/

Joko siellä laulu ja soitto raikais ja muistelmia olis niin paljon, ettei kukaan enää jaksais kuunnella, tai sitten siellä olis niin kurkkuaan myöten täynnä musiikkia olevia humpansoittajia ja laulajia, ettei kukaan uskaltais mainita yhtään sanaa jätkänhumpasta :o)
Lauloin sulle, sulle vain mä lauloinl. Tanssin sulle, sulle vain.
Mase
24.11.2005 08:52:08

Tampereellehan ollaan pykäämässä taiteilijavanhainkotia tohon vapriikin nurkille. Eiköhän sinne voisi tarvittaessa muusikotkin mennä...
Ostetaan dynaaminen mikki(SM58, e845, D880...), tarjoa!
PL
24.11.2005 09:00:51

Loirilla oli ohjelmistossaan, oliko se nyt 25v. juhlakiertueen aikoihin, kappale nimeltä "Ukkola" joka kertoi muusikoiden vanhainkodista.
baron
24.11.2005 09:02:42

Me joskus tollasta mietittiin, että saattais olla kiva, tai sitten ei :o/

Joko siellä laulu ja soitto raikais ja muistelmia olis niin paljon, ettei kukaan enää jaksais kuunnella, tai sitten siellä olis niin kurkkuaan myöten täynnä musiikkia olevia humpansoittajia ja laulajia, ettei kukaan uskaltais mainita yhtään sanaa jätkänhumpasta :o)

Kun muisti alkaa pätkiä, se menee yleensä niin, että tuoreet asiat häviävät, mutta vanhat hyvin mielessä.

Kun ei parempaa muisteta kuin Jätkän humppa, niin käyhän se täydestä.
My name is Baron, Sir Baron.
KoskPaavo
24.11.2005 10:57:16

Petäjäveden Radiomuseon yhteydessä on myös vanhainkoti jossa on tietääkseni aika monta putkiradio/-vahvistinaikakauden korjaajaa.Sierllä on tuota asiantuntemusta vaikka kuinka paljon.
Muusikkovanhainkoti kuulostaa ihan mukavalta idealta.
Viidenkympin jälkeen TALUt ei niin hirveästi kiinnosta...
pekkajau
24.11.2005 11:27:51
Loirilla oli ohjelmistossaan, oliko se nyt 25v. juhlakiertueen aikoihin, kappale nimeltä "Ukkola" joka kertoi muusikoiden vanhainkodista.

Kyllä! Hieno biisi johon Vesku kai itse on tehnyt sanat? Alunperin se taitaa olla "Birdland" niminen biisi ja ainakin Manhattan Transferilla on siitä mukava versio!
Sertzo S
24.11.2005 11:29:07
Kyllä! Hieno biisi johon Vesku kai itse on tehnyt sanat? Alunperin se taitaa olla "Birdland" niminen biisi ja ainakin Manhattan Transferilla on siitä mukava versio!

Oikeassa olet Pietuseni! ;)
pekkajau
24.11.2005 11:29:08

Irwin Goodman:"Tahdon lättähattujen vanhainkotiin"!
R.Syke
26.11.2005 20:53:39 (muokattu 26.11.2005 20:54:10)
Irwin Goodman:"Tahdon lättähattujen vanhainkotiin"!

Tänä iltana on periaatteeni, että kirjoitan joka ikiseen threadiin vastauksen kuten Baron...

Lättähattu oli ennen semmoinen kiskobussi, jolla olen mm. kulkenut jonkin aikaa kouluun.

Tai siis pysäkille, josta käsin kouluun sitten jalan.
pekkajau
26.11.2005 21:09:25
Tänä iltana on periaatteeni, että kirjoitan joka ikiseen threadiin vastauksen kuten Baron...

Lättähattu oli ennen semmoinen kiskobussi, jolla olen mm. kulkenut jonkin aikaa kouluun.

Tai siis pysäkille, josta käsin kouluun sitten jalan.

Niin... sitä junaa kutsuttiin kyllä lättähatuksi ja siinä oli se kuuluisa "kuolleenmiehen kahva"... mutta ne ihan oikeat lättähatut...ehkä Baron kertoo lisää lättähatuista?
R.Syke
26.11.2005 21:12:51
-No joo. Tuskin tietää. Aidot elivät 50-luvulla ja Baron oli silloin lapsi vielä.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)