Mrezzye 23.11.2005 08:56:25 | |
---|
Eli tällaista ajattelin jossain välissä päivittää Cry Babyn kuoriin, ehkä.. http://www.custom-sounds.com/epages … 1d94dcd010650/Export/products/12113 Onko kenelläkään kokemuksia tai jotain näytteitä soundista? Tuossa on nähtävästi laadukkaampi buffer-piiri ja mahdollisuus säätää jotain parametria, lisäksi se käy näpsästi suoraan vanhan spedun kuoriin, johdot vaan kiinni ja menoksi. |
p130 23.11.2005 11:07:19 | |
---|
Tosi hyvä kampe muutaman kuukauden testin perusteella. Asiallinen bufferointi. Säätövara ei ole mikään hirveän suuri (varsinkaan 9090:aan verrattuna) mutta ainakin minulle soundi oli juuri se mitä hain. Hesassahan sinä vaikutat, käy testaamassa Custom Soundsissa! Olen mieluummin yksin oikeassa kuin lauman kanssa väärässä. -Kari Suomalainen |
Mrezzye 23.11.2005 11:24:30 | |
---|
Hesassahan sinä vaikutat, käy testaamassa Custom Soundsissa! Jaa... eilen kävin ja tuosta Kitistä kyselin, niin näytti vaan paketista sitä piirilevyä. Jos niillä oli se kiinni jossain pedaalissa, niin eipä tarjonnut kokeiltavaksi. Ehkä pitää vielä soittaa ja kysyä, josko niillä on testiversio sittenkin siellä liikkeellä. |
No on niillä ainakin ollut. Niin ymmärsin kun tilasin kitin ja "joutui" juttelemaan puolisen tuntia waheista ym. kamasta. Itse tutustuin tuohon kaverin wahin kautta... Olen mieluummin yksin oikeassa kuin lauman kanssa väärässä. -Kari Suomalainen |
Mrezzye 23.11.2005 12:15:14 | |
---|
No on niillä ainakin ollut. Niin ymmärsin kun tilasin kitin ja "joutui" juttelemaan puolisen tuntia waheista ym. kamasta. Itse tutustuin tuohon kaverin wahin kautta... Palaanpa asiaan heidän kanssaan. Kiitti vinkistä. |