Aihe: Chris Barnes Torture Killeriin
1 2 3
Viceroy
22.11.2005 14:09:50

Oh hoh! Ei voi kuin ällistellä. TK:ta en ole kuullut, joskin muistan bändin tehneen jonkun splitin aikoinaan Impaled Nazarenen kanssa. Aikamoista, sano. Toivottavasti 6FU ei kärsi liikaa...
Ja suo mulle hauta pohjassa meren, kun vanhuuden peikko mun hyytävi veren!
kammio
22.11.2005 14:24:18

Oh hoh! Ei voi kuin ällistellä. TK:ta en ole kuullut, joskin muistan bändin tehneen jonkun splitin aikoinaan Impaled Nazarenen kanssa.

No eipä ole kyllä splittiä tullut kuin Sotajumalan kanssa ja sekin hetki sitten.
Saas nähdä mitä tuosta tulee..Sallisen vokaalit toimi ainakin helvetin hyvin tuolla splitillä ja chris barnes on mennyt alamäkeä jo monta vuotta.
Hyvää hypeä kuitenkin bändille. Yksi suomen dm-parhaimmistoa joka tapauksessa.
Cocktus
22.11.2005 14:27:22

Onko sulle muuten koskaan kukaan sanonut ketä muistutat kovasti ääneltäsi?

On =D Mutta mielestäni mun ääni ei ole lähelläkään Barnesia. En sitten siihen ota kantaa kumman ääni on parempi.

Onhan se tosiasia, että Barnes on ollut mukana muutamalla klassikkolevyllä, jotka saattaa vaikuttaa äijän suosioon hyvinkin positiivisella tavalla. Kai se sitten pitäisi kohteliaisuutena ottaa jos mua verrataan noinkin suosittuun setään kuin Barnes.

Mielenkiinnolla kuitenkin odotan mitä tuosta TK:n setistä kehkeytyy. Juttu noteerataan varmasti metallipiireissä ympäri maailman ainakin jollain tasolla. Tietenkin suomalaisessa mediassa kohu on kovin.
mikko1
22.11.2005 15:32:55
No hitto. Hauntedin aikanen Barnes on ehkä paras. Noista uusista en tiiä mitään.
Cocktus
22.11.2005 15:44:44

Noista uusista en tiiä mitään.

Barnesin ääni on menossa koko ajan huonompaan suuntaan. Tosin uusinta 6FU:n levyä en ole kuullut. Maximum Violencella Barnesilla on vielä yritystä päällä.
zeta
22.11.2005 15:49:43 (muokattu 22.11.2005 15:50:01)
Mä kyllä tykkään True Carnage:sta. Ihan letkeetä hidas-/keskitemposta death metallia. Knife, Gun, Axe:hän on suorastaan hilpeä ralli!
Henkka Hevimies
22.11.2005 17:51:00
Oh hoh! Ei voi kuin ällistellä. TK:ta en ole kuullut, joskin muistan bändin tehneen jonkun splitin aikoinaan Impaled Nazarenen kanssa. Aikamoista, sano. Toivottavasti 6FU ei kärsi liikaa...

Nyt menee Torture Killer ja Driller Killer sekaisin.
Valterr
23.11.2005 00:16:35
Aika uusi tuttavuus minulle tämä bändi, hyvältä kuulostaa kyllä! Täytynee levy ostaa.
cfe
23.11.2005 09:17:12

Barnes on ansainnut paikkansa örinä-legendojen joukossa pelkästään CC:n Tomb Of The Mutilatedin ansiosta. Edelleen parasta sub-örinää mitä on tehty. Itse diggaan SFU:n levyistä eniten True Carnagesta koska siinä mies vetää taas matalalta. Myös Maximum Violence ja Haunted ovat kovia.

Onnea vaan kovasti TK:lle! Sallinen kuitenkin hoitaa Suomen keikat.
http://www.causeforeffect.org
Valdemar
23.11.2005 09:29:24
Sallinen kuitenkin hoitaa Suomen keikat.

Tai siis ne jotka ens vuoden alkuun on sovittu
It`s hard to be in first class, when you are white trash.
Viceroy
23.11.2005 15:32:31 (muokattu 23.11.2005 15:35:36)

Nyt menee Torture Killer ja Driller Killer sekaisin.

Oho! Sorry ;)

Barnesin ääni on menossa koko ajan huonompaan suuntaan. Tosin uusinta 6FU:n levyä en ole kuullut. Maximum Violencella Barnesilla on vielä yritystä päällä.

Ehei, kyllä Barnes paranee kuin viini vanhetessaan! Uusin albumi on niin sävellyksiltään kuin fiilikseltäänkin loistava. Haunted on ollut pitkään minunkin suosikkini, mutta pakko on ollut todeta, ettei uudempi tuotanto (13-lättyä myöten) jää juurikaan jälkeen!
Ja suo mulle hauta pohjassa meren, kun vanhuuden peikko mun hyytävi veren!
Leprosy
23.11.2005 17:05:11
Onnea vaan Torture Killerille uuden levydiilin ja laulajan johdosta. En minäkään tosin oikein tiedä miltä Barnes nykyään kuulostaa kun en ole SFU:lta kuunnellut muuta levyä kuin Hauntedia, mutta Butchered at Birthin örinät ovat meikän mielestä parasta mitä Cannibal Corpsen levyillä on koskaan kuultu. TOTM ja Bleeding (lukuunottamatta helium-kähinöitä) tulevat sitten heti tämän jälkeen. Toivottavasti vetää samaan tapaan myös TK:ssa jos siihen vielä pystyy tai haluaa.

Suomessa on muuten tällä hetkellä ainakin kolme levyttänyttä bändiä kenen lyhenne on TK.
Well I don't care 'bout the clothes you wear It's the size of your HEART, not the length of your hair!
NKVD
26.11.2005 00:14:48
Hienoa että Suomalainen bändi saa vähän näkyvyyttä medioissa. Aika näyttää kuinka pitkään Barnesin ja TK:n yhteistyö kestää. Toivotaan, että pitkään.

Hieman kritiikkiä Torture Killerin ekasta levystä. Melkein voisin sanoa ettei enempää voisi muiden bändien (mm. Six feet under, Jungle Rot) tekemiä biisejä matkia. Biisit on jo niin lähellä covereita ettei tosikaan. Samoja riffeja, rytmityksiä, komppeja ja sanoituksia on vähän liikaa. Jotain omaa voisi olla. Tuntuu kuin jätkät on soitelleet jotain klassikkoja covereina ja sitten saaneet idean lisätä jotain ns omia riffejä väliin. Meitsi ei vain pysty kuuntelemaan noin räikeää kopioimista sillä jatkuvasti tulee yhtymiä biisien oikeisiin esittäjiin. Ei näin...
Ottakee tuolta mussiikkia! http://koti.mbnet.fi/pparanta/testi/lucidity/
Super-Jari
26.11.2005 00:29:26
Hienoa että Suomalainen bändi saa vähän näkyvyyttä medioissa. Aika näyttää kuinka pitkään Barnesin ja TK:n yhteistyö kestää. Toivotaan, että pitkään.

Hieman kritiikkiä Torture Killerin ekasta levystä. Melkein voisin sanoa ettei enempää voisi muiden bändien (mm. Six feet under, Jungle Rot) tekemiä biisejä matkia. Biisit on jo niin lähellä covereita ettei tosikaan. Samoja riffeja, rytmityksiä, komppeja ja sanoituksia on vähän liikaa. Jotain omaa voisi olla. Tuntuu kuin jätkät on soitelleet jotain klassikkoja covereina ja sitten saaneet idean lisätä jotain ns omia riffejä väliin. Meitsi ei vain pysty kuuntelemaan noin räikeää kopioimista sillä jatkuvasti tulee yhtymiä biisien oikeisiin esittäjiin. Ei näin...

Olen erimieltä sillä Torttu pistää mun mielestä kyykkyyn SFUn mennentullen ensimmäisellä levyllään. Splitti tosin anto ymmärtää paras on jo kuultu.
Aegis
26.11.2005 12:34:41
Olen erimieltä sillä Torttu pistää mun mielestä kyykkyyn SFUn mennentullen ensimmäisellä levyllään. Splitti tosin anto ymmärtää paras on jo kuultu.

No splittihän paransi entisestä pistämällä vieläkin raskaampaa, tummempaa ja juustoisempaa menoa peliin, eikä minusta kuulostettu enää niin paljon esikuvilta. Onhan tuo eka levy oikeasti aika häpeilemätöntä tribuuttia, mutta ei se paljon haittaa kun loppujen lopuksi toimii niin hyvin.
Als ik een vis was dan zouden auto's ramen hebben en zelfs rendieren zouden neuken in een aquarium.
c_barnes
27.11.2005 15:21:45
Hihi... Minä luin, notta Cliff Barnes ;)

Ei se mitään. Sitä sattuu;)
Mechanizm
29.11.2005 11:33:21
You still think swastikas look cool? In a real fourth reich you'll be the first to go!
Mrezzye
29.11.2005 14:11:43

Sanokaa mitä lystäätte, mutta MINÄ olen oikeassa... ainaskin jos en ole vasemmassa.

MYY MULLE IBANEZ JEM !!!

Rumpali Rölli
30.11.2005 09:59:56 (muokattu 30.11.2005 10:01:55)
Hmm, melko mielenkiintoista. Itse pidän Barnesista melko paljon, ja hänen äänensä sopii mahtavasti Six Feet Underiin. Aika jännä on nähä miten tuo homma sitten etenee. Mutta järkyttävän hieno asia on tuo uutinen, toivotan onnea myös omalta osaltani kuunnelkoot ihmiset tätä bändiä innolla. Onnea ja menestystä siis vain.
Oravat valtaa maailman.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)