Aihe: Virveli G.A.S.?!
1 2 3 4 5
Paas
22.11.2005 20:52:25
Mitä, joko ostit uuden? Kerro ihmeessä jo?

Unelma setti kaikin puolin. Uusi omistaja kertokoon itse enemmän. ;)
The Mullet: Hairstyle of the Gods http://www.mulletsgalore.com/
hollmi-5
22.11.2005 20:56:06 (muokattu 22.11.2005 20:59:33)
Tuo COB-Supra on kyllä veikeä. Sleeper. Siis ihan tavallisen Supran näköinen, mutta vain vuosina -59 ja -60 tuota tehtiin. Se on paljon painavampi, kuin vastaava alumiinirunkoinen. Vanteetkin ovat kromattua messinkiä. Ei ole sitä supralle tyypillistä kromihilseilyä. Mullakin tuo 45-vuotias on lähes uuden veroisessa kunnossa. Artikkeli: http://www.ludwigdrummer.com/Articles/The%20Ludwig%20Supra.doc
Mika Hollström
Paas
22.11.2005 21:13:15
Mulla ei ole nyt oikein mitään erityistä virveli-GAS:ia. Enemmänkin yleinen rumpu-GAS nyt tämän uuden heräämisen myötä. :) Huomenna lähden Hämeenlinnaan selvittelemään että olisko kumu hyvä vaihtoehto mulle. Saa nähdä aiheuttaako kumut sitten kunnon GAS:it mulle. :)
Shitmanek
22.11.2005 21:20:40
Mulla ei ole nyt oikein mitään erityistä virveli-GAS:ia. Enemmänkin yleinen rumpu-GAS nyt tämän uuden heräämisen myötä. :) Huomenna lähden Hämeenlinnaan selvittelemään että olisko kumu hyvä vaihtoehto mulle. Saa nähdä aiheuttaako kumut sitten kunnon GAS:it mulle. :)

Näin Rotten Soundin Tuskassa. Vaikka Kumujen ääni ei mikään aivan luonnollinen ollut, kuulostivat ne PA:nkin läpi tosi hyvältä. Bassarit oli muistaakseni trigattu mutta uskon että nekään eivät huonoja ole. Itselleni tuo tapahtuma aiheutti pienen mutta alati kasvavan Kumu-GAS:in, vaikka vasta sain nuo Pearlitkin hankittua :/
Yarr!
Bacchus
22.11.2005 21:27:45
Mitä, joko ostit uuden? Kerro ihmeessä jo?

No perskeles, hehkutetaan sitten vähäsen, ihan vähäsen vaan.;) Sonorin Designeria pitäis parin viikon sisällä pamahtaa postilaatikko pullolleen. Täytyy sanoa, että kuumottaa aikalailla.
Jag är en hund
Paas
22.11.2005 21:29:36
No perskeles, hehkutetaan sitten vähäsen, ihan vähäsen vaan.;) Sonorin Designeria pitäis parin viikon sisällä pamahtaa postilaatikko pullolleen. Täytyy sanoa, että kuumottaa aikalailla.

Kansa janoaa tarkempia speksejä jotta voimme kusta hunajaa ja kokea hurjat GAS:it. :)
Bacchus
22.11.2005 21:35:08 (muokattu 22.11.2005 21:35:44)
Kansa janoaa tarkempia speksejä jotta voimme kusta hunajaa ja kokea hurjat GAS:it. :)

Haha, pistetään sitten kun kerta oikein vaaditaan.;)

Sonor Designer, koivurungoilla ja Blue Sparkle-värityksellä. 22"x18" basari, 8"x8", 10"x9", 12"x10" ja 16"x16" tomit, sekä 14"x5" virveli Maple Light-rungolla. Eiköhän noilla pärjäile...;)

14" tomi on tarkoitus hommata sitten joskus, eli kun tili ei ammota tyhjyyttään niinkuin nyt.
Jag är en hund
DrmBug
22.11.2005 21:40:18

Sonor Designer, koivurungoilla ja Blue Sparkle-värityksellä. 22"x18" basari, 8"x8", 10"x9", 12"x10" ja 16"x16" tomit, sekä 14"x5" virveli Maple Light-rungolla. Eiköhän noilla pärjäile...;)

14" tomi on tarkoitus hommata sitten joskus, eli kun tili ei ammota tyhjyyttään niinkuin nyt.

Kuulostaa hyvältä :) Ei muuta kuin onnea uusien pönttöjen johdosta!
ODOMANKOMA BOO ADZEE OBOO KYEREMA
ultra
22.11.2005 21:42:52
Se pronssisupra toi tyydytyksen melkein viikoksi.. Kaikenlaista olisi kiikarissa, mutta ai ai kun löytyisi jostain Noble & Cooleyn SS Maple...;P Ja onnea Bacchusille Sonoreista! Mistä löysit?
I'm a gooner ...Ja se Alchemy Pro Art 18'' crash edelleen kaupan.. Halavalla lähtöö:)
Epämuusikko
22.11.2005 21:53:20
Se pronssisupra toi tyydytyksen melkein viikoksi.. Kaikenlaista olisi kiikarissa, mutta ai ai kun löytyisi jostain Noble & Cooleyn SS Maple...;P Ja onnea Bacchusille Sonoreista! Mistä löysit?

Osta multa alkajaisiksi CDex Maple.

Jos N&C Alloy Classicin saisi...
...we have to produce a smooth, flowing, coordinated series of closely-spaced notes from bar one to the end of the piece, while the guitar player can strum one power chord, assume the rock god stance, and have the groupies swooning. ÄrLä #009
Paas
22.11.2005 21:55:31

joo, 14" tuonne väliin niin on oikei hjyvä.
Pitkis
22.11.2005 21:57:20
Kumu-gas päällä. Supra vois olla virveleistä se haluttu..
Elinikäinen oppiminen.
Muovinen
22.11.2005 21:59:00

Aijai, tuo kuulostaa hyvältä... Miksi jätit just 14" tomarin pois etkä esim. 8"? Mutta joka tapauksessa, onneksi olkoon!

Mitähän virveli GASia (jotain uutta oppinut tästäkin threadista) sitä itsellä olis? Varmaankin itsekin nappaisin jonkin Supran tuolta Torilta jos olisi rahaa, ihan vain
jotta kuulisi ja kokisi sen mistä kaikki puhuvat. Soitan kyllä joka viikko rumputunnilla jollakin Ludari virpalla, joka näyttää kovasti Supralta, mutta toisaalta mun silmään
noi kaikki Ludarit näyttää niin samanlaisilta. Ei kovin ihmeellinen design.

Ennemmin kyllä GAaSuttaisin uutta settiä kuin virveliä, koska virppapuoli on ihan mukavasti kuosissa.
http://www.mikseri.net/artists/muovinen.46772.php
Mikael
22.11.2005 22:01:07

Mä haluisin vanhan Slingerland Radiokingin.
Ma ei tiedata. Ma oon Pahk.
ultra
22.11.2005 22:03:09
Onko muuten kellään tiedossa, onko sunnuntain kirppikselle tulossa mitään ylitsepääsemättömän hienoa myyntiin?? Jotain GAS-osastoa..:)
I'm a gooner ...Ja se Alchemy Pro Art 18'' crash edelleen kaupan.. Halavalla lähtöö:)
markkuliini
22.11.2005 22:55:27

This Lapin kulta gives me mighty GAS!
www.vasamayhtye.com
Ze Kink
22.11.2005 23:27:57
http://www.thomann.de/thoiw3_artikel-184290.html
Toi on pirun tyylikäs. Saundista ei hajuakaan tosin. Myös joku syvä tammi/vaahtera tms. virppa vois olla jees, mutta jälleen, en tiedä noista mitään.
[KTR-] tai biisin nimeks "PARANOID JA TAHDON MYÖS SANOA ETTÄ OON LÄSKI HOMO!!" nii sit yleisö huutais "SOITTAKAA PARANOID JA TAHDON MYÖS SANOA ETTÄ OON LÄSKI HOMO!!"
[KTR-] sit bändi ois ihan :---D
Sa(n)kari
23.11.2005 00:10:48 (muokattu 23.11.2005 00:13:24)
http://www.thomann.de/thoiw3_artikel-184290.html
Toi on pirun tyylikäs. Saundista ei hajuakaan tosin. Myös joku syvä tammi/vaahtera tms. virppa vois olla jees, mutta jälleen, en tiedä noista mitään.

Mmmmm... Tuo kyllä kelpaisi mullekkin. Oonkohan nyt ihan hakoteillä, mutta eikös Roger Watersin bändin rumpalilla ollut juuri nuo Bubinga starkut? Sillä In The Flesh dvd:llä on kyllä ihan älyttömän mukavat rumpusoundit.

e: Graham Broad on hän.
Bacchus
23.11.2005 00:27:32 (muokattu 23.11.2005 00:32:14)
Aijai, tuo kuulostaa hyvältä... Miksi jätit just 14" tomarin pois etkä esim. 8"? Mutta joka tapauksessa, onneksi olkoon!

Ostin setin käytettynä, niin ei ollut valinnanvaraa. Mieluummin tietenkin olisin ottanut 14", mutta ei mitään valittamista näinkään.;)

Ja onnea Bacchusille Sonoreista! Mistä löysit?

Kiitokset! Laitoin ilmoituksen www.sonormuseum.com -sivuston classifieds-osioon.

Kuulostaa hyvältä :) Ei muuta kuin onnea uusien pönttöjen johdosta!

Kiits kiits.=) Nyt vaan odottelemaan että pöntöt saapuisi.

joo, 14" tuonne väliin niin on oikei hjyvä.

Juu, se sopii kyllä mainiosti tuonne väliin. Pakkohan se jossain välissä on tilata. Ilmoittelehan sitten tuliko Kumun verstaalta pahoja G.A.S-oireita.;)

Niin, oliko keneltäkään muuten tulossa mitään himoittavaa virveliä ym. sälää rumpukirppikselle? Ei mulla mihinkään varaa ole, mutta voihan sitä aina kuolata...;)
Jag är en hund
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)