Bluesmies 07.07.2003 13:03:51 | |
---|
Laitoin kerran aikaisemmin tänne kysymyksen samasta asiasta ja sain hyviä vastauksia. No, kävin tänään testaamassa peavey classicia, eikä säröä irronnut sitten yhtään. Vaihdoin kanavia, vääntelin pre ja post nupikoita (ja kaikkia muitakin nupikoita), mutta soundi pysyi cleanina kuin vauvan perse. Oliko kyseisen liikkeen classicin särökanava kenties hajalla, vai mitä osaa mä en tajunnut?? Mullontele. |
Pekkatapio 07.07.2003 13:08:36 (muokattu 07.07.2003 13:08:43) | |
---|
Elikkäs semmoinen "channel"-nappula painetaan alas ja sitten väännetään "pre":stä säröä tarpeeksi ja sen jälkeen "post"-namiskasta volumea sopivasti. Kyllä sieltä särö tulee. Tai jos siinä oli footswitch kiinni niin sitten piti painaa sieltä kanavanvaihtonappulaa. |
Bluesmies 07.07.2003 13:10:33 (muokattu 07.07.2003 13:11:26) | |
---|
Elikkäs semmoinen "channel"-nappula painetaan alas ja sitten väännetään "pre":stä säröä tarpeeksi ja sen jälkeen "post"-namiskasta volumea sopivasti. Kyllä sieltä särö tulee. Tai jos siinä oli footswitch kiinni niin sitten piti painaa sieltä kanavanvaihtonappulaa. No ei tainnu olla footswitchia, sillä soundiin kyllä tuli lisää volumea, ku säädin niitä pre ja post nupikoita. Testasin sitäkin, että laitoin pre:n yli puolelle ja postia aika pienelle, mutta mikäpäs muukaan soundi sieltä tupsahti ku kirkas CLEAN perkele!!!! Niin ja channel-nappula oli alhaalla. Mullontele. |
Pekkatapio 07.07.2003 13:12:41 | |
---|
No, vikana on selvästi se, että laite on paskana. Heitä myyjää etuasteputkella ja sano sille, että hakkii kunnon higain -putken siihen. En tiiä, mikä siinä sitten on. |
Parantava_Suru 07.07.2003 13:24:29 | |
---|
Ei siitä vehkeestä kyllä huomaa , että onko siinä säröä vai ei.On meinaan sen verran köyhä särö.Onhan se cleanilla hyväsoundinen... |
Bluesmies 07.07.2003 13:26:33 | |
---|
Ei siitä vehkeestä kyllä huomaa , että onko siinä säröä vai ei.On meinaan sen verran köyhä särö.Onhan se cleanilla hyväsoundinen... Ei huomaa, onko säröä? Vaikka siinä on erikseen särökanava. No huh huh... kyllä mä ennemmin sanoisin, että se oli paskana. Kitara on tyhmä!! |
Pekkatapio 07.07.2003 13:27:00 (muokattu 07.07.2003 13:27:40) | |
---|
No mun c30 on sitten varmaan hajalla, kun toinen kanava säröytyy niin maan perusteellisesti. (Pre on jossain 10:n tienoilla) Eihän siitä mitään hevirunttusäröä saa ulos, mutta kyllähän sen hyvänen aika erottaa, että kumpi kanava on käytössä. EDIT: Bluesmies ehtikin ensin vinoilemaan |
PuNkKi 07.07.2003 13:29:32 | |
---|
Ei huomaa, onko säröä? Vaikka siinä on erikseen särökanava. No huh huh... kyllä mä ennemmin sanoisin, että se oli paskana. et kai oo testannu power-soundin classic:ia? Se mikä ei tapa, Sattuu aivan saatanasti. |
Bluesmies 07.07.2003 13:37:47 | |
---|
et kai oo testannu power-soundin classic:ia? No enköhän mä nyt peavey classicin erota... Kitara on tyhmä!! |
PuNkKi 07.07.2003 13:39:16 | |
---|
eikun tarkotin siis juuri peaveyn classic:ia ... mutta... power-sound:in liikkeessä somerolla? kuulosti vaan niin tutulta tapaukselta... Se mikä ei tapa, Sattuu aivan saatanasti. |
Bluesmies 07.07.2003 13:39:45 | |
---|
eikun tarkotin siis juuri peaveyn classic:ia ... mutta... power-sound:in liikkeessä somerolla? kuulosti vaan niin tutulta tapaukselta... Oulussa testasin... Kitara on tyhmä!! |
PuNkKi 07.07.2003 13:43:51 | |
---|
ok...ei sitten mitään... Somerolla on vaan samanlainen tapaus.. säröä en saanu tekemälläkään eipä saanu kyllä myyjäkään paskana... Se mikä ei tapa, Sattuu aivan saatanasti. |
superfly 07.07.2003 14:47:37 | |
---|
Kyllä minä ainakin saan JJ:n putkilla ihan kunnon hevisäröt sieltä esiin. Etusen putket vaihtoon ja jos ei auta niin sitten se on paskana. Harppu on alaston piano |
superfly 07.07.2003 16:09:27 | |
---|
Ei siitä vehkeestä kyllä huomaa , että onko siinä säröä vai ei.On meinaan sen verran köyhä särö.Onhan se cleanilla hyväsoundinen... Nyt puhut kyllä aivan pehmoisia. Särökanava on selkeästi loistava rokkisärö jopa tehtaan alkuperäisputkilla. Harppu on alaston piano |
Fortune 09.07.2003 14:08:52 | |
---|
Nyt puhut kyllä aivan pehmoisia. Särökanava on selkeästi loistava rokkisärö jopa tehtaan alkuperäisputkilla. Jep, suorastaan yllätyin, kun entiselle koululleni hommasivat noita pari kappaletta. Todella maukas peli. Soittakaa Arkanoid!
Osta Talman ja RG420, katso tori |
Parantava_Suru 09.07.2003 18:33:15 | |
---|
No mun c30 on sitten varmaan hajalla, kun toinen kanava säröytyy niin maan perusteellisesti. (Pre on jossain 10:n tienoilla) Eihän siitä mitään hevirunttusäröä saa ulos, mutta kyllähän sen hyvänen aika erottaa, että kumpi kanava on käytössä.
Okei,Tuli hieman liioiteltua,ei todellakaan saa mitään deathmetalstanaprklsäröjä , mutta mainion rokkisärön . |
superfly 09.07.2003 22:05:27 | |
---|
Okei,Tuli hieman liioiteltua,ei todellakaan saa mitään deathmetalstanaprklsäröjä , mutta mainion rokkisärön . Juu, ei deathmetallistin tuommoista kannata ostaa. Harppu on alaston piano |
Jusstus 09.07.2003 22:47:22 | |
---|
Olin just treenikämpillä vetämässä kolmen tunnin treenit classicilla ja täytyy sanoa, että mä kyllä tykkään. Eikä puhettakaan siitä, ettei särö riitä. Pre-säätö oli mulla jossain 7:n paikkeilla (/12) ja rokkas kyllä. Aavistuksen sellainen sirittävä se särö lujaa soitettuna on, mutta kokoisekseen ja hintaisekseen laitteeksi olen kyllä tykästynyt mokomaan. Kompakti ja kätevä, mutta silti oikean vahvistimen vaatimukset täyttävä peli. Kerran oon jo yhen Classicin myynyt ja toista kertaa en samaa virhettä tee... Jollei tuu ihan perikato-rahapula. Puhtaat on just sitä, mitä pitääkin. Ja joku väitti joskus, ettei Bossin Distortion toimi ton kanssa. Kyllä mun mielestä toimii. Ei ehkä särökanavan päällä ole parhaimmillaan, mutta puhtaitten päälle vedettynä omiaan... "These go to eleven.." |
Pertsa 10.07.2003 10:52:28 | |
---|
Olin just treenikämpillä vetämässä kolmen tunnin treenit classicilla ja täytyy sanoa, että mä kyllä tykkään. Eikä puhettakaan siitä, ettei särö riitä. Pre-säätö oli mulla jossain 7:n paikkeilla (/12) ja rokkas kyllä. Aavistuksen sellainen sirittävä se särö lujaa soitettuna on, mutta kokoisekseen ja hintaisekseen laitteeksi olen kyllä tykästynyt mokomaan. Minäkään en tykkää tuosta särökanavasta enää sen jälkeen, kun pre-gain menee 6-7 yli. Tulee liikaa sirinää ja surinaa. Silloin harvoin kun käytän Delta Bluesini särökanavaa, niin pre on jossain 5-6 välissä korkeintaan. Classicissa ja DB:ssä siis on sama etuaste (niille, jotka eivät sitä tienneet). |
Classicissa ja DB:ssä siis on sama etuaste (niille, jotka eivät sitä tienneet). Niin etuasteputket hoitavat tämän särön, niinkö? Eli onko siis DB:ssä ja classicissa samanlainen särö? Meninkö pieleen? Kitara on tyhmä!! |