Aihe: Peavey Wolfgang EVH
1 2
kilkka
21.11.2005 18:10:21

Juu eli onko kyseistä kitaraa mahdollisesti myynnissä jossakin.. Olen etsinyt tuloksetta. Mistä päin voisi mahdollisesti löytyä?
Voihan asian näinkin tulkita.. ai jaaha..
koponen
21.11.2005 18:41:30 (muokattu 21.11.2005 18:43:32)
USA vai korea, special vai standard, kiinteä vai floikka? Noitten valmistushan on lopetettu, mutta maahantuojalla tai jollain jälleenmyyjällä saattaisi olla varastossa. Voin muistaessani kysellä maahantuojalta josko löytyisi jotain mallia.

Mulla ois yks USA Standard FR, paljon tarjoat? :D
Call it what you wanna call it, I'm a fucking gear-a-holic...
EnemyAce
21.11.2005 18:45:48
Joensuussa musaliikkeessä oli myytävän joku käytetty Peaveyn malli. En ole varma onlikohan sama mitä haet mutta ainakin kuvan perusteella mitä google hain niin body oli saman muotonen. Floikka jossa se ihme puolittaja ja tositositosi ärtsyt mikit. Jännä maitokahvin väri bodyssa.

Myyjä yritti kovasti kaupitella sitä mulle ja kyllähän se skeba rokkas ihan jumalattoman hyvin mutta ei ollu varaa vaan siihen.
Deranged
21.11.2005 18:50:03 (muokattu 21.11.2005 18:50:14)
Juu eli onko kyseistä kitaraa mahdollisesti myynnissä jossakin.. Olen etsinyt tuloksetta. Mistä päin voisi mahdollisesti löytyä?

eBay ja USA:n kitarakaupat.
Mrezzye
21.11.2005 18:51:55

USA Special on yksi tiedossa... Saa nähdä, joko se on tällä viikolla minulla ;) JEM on tosin listalla sijalla 1. mutta eihän sitä koskaan tiedä.
kilkka
21.11.2005 19:09:10

En aivan kamalasti kyseisistä malleista vielä tiedä mutta kovin kiinnostunut olen... floikka olisi hyvä olla ja D-dropper. Tosiaan olisi mukava myös päästä testaamaan edes jotain mallia tuosta Wolfgangista kun ei soittotuntumasta minkäänlaista käsitystä. Käsittääksenki kaikissa malleissa on 22 nauhaa?
kilkka
21.11.2005 19:23:48

Mulla ois yks USA Standard paljon pyydät? =)
Kuno
21.11.2005 19:33:35
Pari viikkoa sitten olin käymässä Kärkkäisellä (Siis siellä Isossa Kärkkäisessä Ylivieskassa) ja siellä näin Peavey Wolfgangin. Aivan. Siellä se kökötti PA-systeemien keskellä ja vieressä oli Peaveyn Bandit-vahvari. Ei siellä halpoja tuollaiset musiikkipelit ole, eikä siellä ole kuin ihan muutama tuollainen, mutta siellä ainakin yksi Wolfgang oli.
I am the first not the last Condemned by a single kiss Betrayed eternally I'll rip inside your soul Contaminating the world Defying god and son Black heart that brings your death Living in infamy...
koponen
21.11.2005 21:41:56
paljon pyydät? =)

Heh.. ei taida raaskia luopua... :) Mutta voin kyllä lämpimästi suositella kyseistä kitaraa jos jostain käsiinne saatte. Paras kitara jolla olen koskaan soittanut vaikka kaula loppuukin parissa omassa biisissä kesken :)
ninos
21.11.2005 21:53:20

USA vai korea, special vai standard, kiinteä vai floikka? Noitten valmistushan on lopetettu, mutta maahantuojalla tai jollain jälleenmyyjällä saattaisi olla varastossa. Voin muistaessani kysellä maahantuojalta josko löytyisi jotain mallia.

Noretronilla, joka on Peaveyn maahantuoja ei ainakaan enään ole, ellei sitten jostain pölyn keskeltä löydy pari kappaletta. Olisi kannattanut olla nopea ja viedä oma kappale turvaan ;D

Ok, olen hiljaa ja en aiheuta ketjun alottajalle masennusta... :/
Kitaristi ei tunne sanaa MAHDOTON
koponen
21.11.2005 22:24:02
Noretronilla ei ainakaan enään ole...

Jos tämä on fakta niin se on sitten sikäli käsitelty kanta. Onnea vaan ketjun aloittajalle ;)

P.S. Osta Musarin Axis ;)
Crossroad
21.11.2005 22:25:30
custom sounds:lla on 1200€ myynnissä jenkki sellainen..ja tuo taisi olla vielä sitä kalliimpaa jenkkimallia..
Kimmo72
21.11.2005 22:41:32
USA Special löytyy täältä. Ihan kelpo vehje. En kyllä ole missään liikkeessä törmännyt moiseen. Taitaa olla erään m.netin jäsenen vanha..
Tunne ja improvisaatio korvaa tekniikan. "She said I dont like Dream Theater that much, but I had a pen, and some paper, so what the fuck..." -Kevin Moore
koponen
21.11.2005 23:01:45
custom sounds:lla on 1200€ myynnissä jenkki sellainen..ja tuo taisi olla vielä sitä kalliimpaa jenkkimallia..

No jumaleissön! http://www.custom-sounds.com/epages … 842741d94dcd010617+FI/products/1327 siellä pojottaa standard fr ja mihin hintaan! :o Ostakaa nyt helvettiläinen pois tuo ja äkkiä.
kilkka
21.11.2005 23:10:01

Nyt käyn ryöstämässä pankin saadakseni tuon! Kiitos vinkistä! Lisää vinkkejä kyllä kuuntelen mielelläni! Mitäs mieltä ihmiset tuosta Axiksesta on?
Pnctocn
22.11.2005 14:06:11
Mitäs mieltä ihmiset tuosta Axiksesta on?

Jos olisin hyvin rikas, ostaisin musicmanin evh:n,

http://www.guitarcrazy.com.au/ErnieBall_STR.htm

joka on hyvin pitkälle samanlainen kuin tuo axis;

http://www.music123.com/Music-Man-Axis-i67288.music?affil=chrisb

...oho nuo axiksethan on halventuneet aika lailla.
"Kaikki musiikki on paskaa, paitsi hevi ja metalli - ja ne vasta paskaa onkin"
kilkka
22.11.2005 19:08:30

Thomannilla on jotain ihme halpis Axiksia vaan... Mut kyl mä tuohon Wolfgangiin tähtään =)
J_Mantyla
22.11.2005 20:45:15
Hieman off the topic. Ohessa kuva korealaisesta Kimberley EVH Music Man-kloonista, josta löytyy kommentteja Harmony Centralista (Kimberly EVH).

http://kotisivu.mtv3.fi/JM/kimberley.jpg

Tilasin noita jokusen suoraan tehtaalta originaali-EVH:n tyyliin quit topilla. Luuttujen pitäisi olla maassa parin-kolmen viikon sisällä. Josko jotain sattuisi kiinnostamaan ...
Vastuunsiirrolla onnistuu käsienpesu alta aikayksikön
Pnctocn
23.11.2005 08:08:42
Yhden yksilön perusteella (akustisesti kokeiltuna) OLP:n axis oli aivan kelpo kitara ja hintalaatusuhteeltaan vallan mainio. Nauhojen viimeistelyssä pientä pykälää parilla ylimmäisellä nauhalla, muutoin helpposoittoinen. Akustisesti kirkas ja tasapainoinen, mikäli mikit ovat kuraa (en tiedä ovatko-budjettivehkeissä usein ovat) saisi varmasti n150€ sijoituksella hyvää ääntä vahvistettuna ulos ja kokonaishinta alle 500 ekun.

http://www.thomann.de/thoiw3_artike … sn=63edb7debdeb3d8cde807c54d2b3a59b

http://kotisivu.mtv3.fi/JM/kimberley.jpg

onko tuossa vasurin kampi?

Tilasin noita jokusen suoraan tehtaalta originaali-EVH:n tyyliin quit topilla.

oliko minkä hintaisia tehtaalta suoraan?
"Kaikki musiikki on paskaa, paitsi hevi ja metalli - ja ne vasta paskaa onkin"
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)