Aihe: Bänditoiminta ja naiset
1 2
arppah8
20.11.2005 00:34:29

Eihän rokkia soittamalla oikeasti naisia saa, urbaanilegendaa moinen..
Mutta joo, kerran on taidettu petipuuhia ehdotella keikan jälkeen ja varsin suorasukaisesti. Tyttö ei vain tiennyt minun soittaneen bändissä, tuli paikalle vasta roudausvaiheessa.. tästä loukkaantuneena en tietenkään antanut;)
Vaikka taisi kotona odottelevalla tyttöystävällä olla jotain tekemistä antamatta jättämisen kanssa.
Ja se yritys oli kyllä muutenkin niin huono, että tuskin sinkkunakaan olisin suostunut. Ainakaan selvinpäin...
...and music? Well, it's just entertainment folks.
Johann Onn
20.11.2005 14:54:35
Keikan jälkeiset iskuyritykset ?

Ainakin niitä "ens tulee joku viehkeä neiti sanomaan jotain, sitt sen jätkäkaveri koittaa päästä iskuetäisyydelle" juttuja, tuli muistaakseni koettua...
spk78
22.11.2005 18:48:17
Lähinnä tullut lähestymisyrityksiä finninaamaisilta soittokamoista innostuneilta wanna-be muusikoilta. Se on aika tylsää ku ei itteä innosta jutella välttämättä jostain marshaleista keikan jälkeen...
tanjuli
23.11.2005 08:54:14 (muokattu 23.11.2005 08:56:42)
melko suoraa meininkiä kyllä. kaikenikäisiltä. naisia ja miehiä. vois alkaa valokuvaamaan niitä jotka kosii, että olis sit eläkkeellä aikaa jossitella albumin äärellä...

mut mikä siinä on ettei joku semmonenkin mene jakeluun, että soittaessa ei välttämättä voi tehdä muuta. kuten juoda eturivistä tarjotusta tuopista kesken biisin tai arvostavasti puristaa päivänsankarin serkun kättä ja vaihtaa kuulumisia? jotkut meistä tarvii soittamiseen kahta kättä suurimman osan ajasta.

On hassua ettei tarvitse olla kovinkaan suuressa bändissä että tulee keikan jälkeen naisia halailemaan ja pyytämään nimmaria, joskus jopa puhelinnumeroa. Ymmärtäisi paremmin jos siellä takahuoneessa olisi viinaa ja huumeita, mutta ei, vain neljä hikistä äijää.
mutta ei, vain viisi hikistä ja kotiin menossa olevaa teini-iän jo ohittanutta naista, joilla on siviilisäätymerkinnät nimettömissä ja verkkarit ja puoliksi irronneet tekoripset. no, makunsa kullakin :D
[i hear voices but at least they're on tune]
Henko
23.11.2005 14:39:40

On muuten aika harvassa semmoset (klassikko)naiset, ketkä on ehdottelemassa rivoja pelkästään sillä perusteella, että soittaa bändissä. Ei edes väliä mikä bändi, miten iso nimi, minkälaista musiikkia tai mitä soitinta soittaa. Mutta kuulemma sellaisiakin vielä löytyy, vaikka harvassa ovat.
Olen true-uskottava.
baron
23.11.2005 16:19:29

On muuten aika harvassa semmoset (klassikko)naiset, ketkä on ehdottelemassa rivoja pelkästään sillä perusteella, että soittaa bändissä. Ei edes väliä mikä bändi, miten iso nimi, minkälaista musiikkia tai mitä soitinta soittaa. Mutta kuulemma sellaisiakin vielä löytyy, vaikka harvassa ovat.

Joo, ei mullekaan rivoja ehdotella. Ne sanoo vaan et mennääks meille vai teille ja sit kun mä vastaan, että vaimo ei oikein tykkäis jos meille, niin se ratkaisee paikan.
My name is Baron, Sir Baron.
Hannu H.
23.11.2005 18:35:05

Joo, ei mullekaan rivoja ehdotella. Ne sanoo vaan et mennääks meille vai teille ja sit kun mä vastaan, että vaimo ei oikein tykkäis jos meille, niin se ratkaisee paikan.

heh
Päiväduuni on vain harrastus jolla kustannetaan se oikea työ. Jouluinen sävellyskilpailu
Allie
23.11.2005 18:52:11
joo-o. Kaikennäköistähän sitä on koettu.

Mutta meiltä naisilta kysytään aina, ookkonää naimisissa.
TAI sitten tullaan kertomaan, että mäkin tunnen pari soittajaa.
Plääh.

Tietysti erään kerran hymyilytti, kun päätin mennä puolisoni keikalle.
Noh. Siihen tuli sitten pari täti-ihmistä jututtamaan, ja kertomaan, miten hyvä kyseisen bändin laulaja on (mun siippa). -joo, onhan se, totesin mä.
Siinä hetken päästä ukkokulta hokas mut lavalta ja iski silmää. Toinen näistä tädeistä sitten kiiruhtaa kertomaan, että tuntevat miehen ja se on naimississakin.
Romantikkoitkijä #11 Perustele!
Exhausted
23.11.2005 19:11:38

Tällä hetkellä mun aktiivisimmassa bändissä kaikki on suht turvallisesti varattuja. Jossain vaiheessa heitettiin jo läppää että minkäs takia me nyt enää soitetaan :)
Destructor
23.12.2005 14:50:57
Meidän ''bändillä'' on aikamoinen naisongelma - niitä ei ole.
I KNOW I'M GOOD BUT HEAVY METAL IS EVEN BETTER!!!
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)