Aihe: Special Edition 505 Stage Set
1
ToMi88
22.11.2005 18:12:15

Setti on varmasti ihan ok, mutta eikö käytetyt setit kelpais? Tuolla 500e saat jo ihan hyvät kannut kun vaan jaksat vähän toria, huuto.nettiä yms. katella.
Nuo pellit mitkä tulee mukaan on Milleniumin messinkikökkäleet, eli niillä nyt et ainakaan mitään tekis..
Lyhyesti: Osta käytetyt.
Jeltz
22.11.2005 18:35:20
Setti on varmasti ihan ok, mutta eikö käytetyt setit kelpais? Tuolla 500e saat jo ihan hyvät kannut kun vaan jaksat vähän toria, huuto.nettiä yms. katella.
Nuo pellit mitkä tulee mukaan on Milleniumin messinkikökkäleet, eli niillä nyt et ainakaan mitään tekis..

Jep. Käytettynä saa paljon parempaa tavaraa, nuo halvimmat uudet eivät loppujen lopuksi ole oikein mistään kotoisin. Toria kehottaisin seuraamaan.
Anteeksi että olen myöhässä. Olin nähkääs paskalla.
zort_89
26.07.2006 05:18:48

btw. Ei oo milleniumin messinkiripulit ;D sonorin omat pellit jotka on 82 kuparia ja 18 sinkkiä, ei vaan tiiä että kuinka hyvin on tuotettu
HeavyMachinery
26.07.2006 09:49:40

btw. Ei oo milleniumin messinkiripulit ;D sonorin omat pellit jotka on 82 kuparia ja 18 sinkkiä, ei vaan tiiä että kuinka hyvin on tuotettu

Eipä oo kovin häävit salettiin. Tehty jossain samassa tehtaassä kuinhimmeliumit, lyöty vaan sonorin leimat.....

Osta pois jos tykkäät mutta en kyllä suosittele. Kaettele torilta hyvät swinsterit tai exportit siihen hieman staggeja niin avot !
Tämäkin tekstin olen omin pienin kätösin rustannut poistamisen uhalla....
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)