Gramer 19.11.2005 13:30:22 | |
---|
Mistähän musiikkiliikkeestä Suomessa löytyisi parhaat vasurikitaravalikoimat? Kenties jostain Helsingin liikkeestä? Kyselen tätä sen takia, että tarkoitus olisi jossain vaiheessa ostaa uusi kitara ja olisi kiva jos liikkeestä löytyisi enemmänkin kuin 1 tai 2 keppiä. Vittuile vaan, saunan takana on vielä tilaa... |
benny 19.11.2005 13:35:35 | |
---|
Hassua muuten, ettei vasureita ole montaa verrattuna oikeakätisiin. Onkohan vasureita sitten niin vähän vai mistä johtuu tuo heikko tarjonta? Tarjonta varmaan tuottaisi tässä tapauksessa kysyntää. Sori, meni offtopiciksi. Musamaailmassa on muutama vasuri jos oikein muistan. shitfuck inc. |
Gramer 19.11.2005 13:38:03 | |
---|
Hassua muuten, ettei vasureita ole montaa verrattuna oikeakätisiin. Onkohan vasureita sitten niin vähän vai mistä johtuu tuo heikko tarjonta? Tarjonta varmaan tuottaisi tässä tapauksessa kysyntää. Sori, meni offtopiciksi. Musamaailmassa on muutama vasuri jos oikein muistan. Vasureitahan on vain jotain 10% ihmisistä. Tahtoo olla kyllä yleensä musiikkiliikkeissä niin, että löytyy se 1 tai 2 vasuria ja hinta on sen 300-500€. Eli jos jotain kalliimpaa haluaa niin pitää tilata ulkomailta melkein sika säkissä. Vittuile vaan, saunan takana on vielä tilaa... |
larska 19.11.2005 13:51:46 | |
---|
njoo ainakin Helsingissä paras valikoima vasureita on mielestäni musamaailmassa. Muissa liikkeissä rajoittuu siihen yhteen kahteen alottelija kitaraan. laitan sormet silmiin ja työnnä |
Black Liquid 21.11.2005 13:10:38 | |
---|
Itse vasenkätisenä opettelin suosiolla soittamaan ihan ns. oikeakätisten kitaraa. Ainakin löytyy kitaroita :D |
morgga 21.11.2005 14:15:55 | |
---|
alappa ite soittaa vasenkätisen kitaraa. yarr |
32788 21.11.2005 14:27:32 (muokattu 21.11.2005 14:28:15) | |
---|
alappa ite soittaa vasenkätisen kitaraa. Höm, tämä Black Liquid kirjoituksen mukaan ON vasenkätinen, ja soittaa oikeakätisten tavalla... Siinä luki opettelin eikä opettelisin. Kannattaisiko mennä äidinkielen tunneille ja opetella luetun ymmärtämistä, ennen kuin tulee tänne vittuilemaan muille... Hei, täähän on harmaa! |
morgga 21.11.2005 14:42:34 | |
---|
joo vois kyllä opetella lukee eka enneku kirjottaa mitää anteeksi pojat ja tytöt. yarr |
larska 21.11.2005 15:49:46 | |
---|
Njoop vähän nihkeetä ehkä seittemän soittovuoden jälkeen ja kolmen vasurikitaran omistajana opetella soittamaan oikeakätisesti. Sitä paitsi kaikki muut soittaa niinpäin ja oon ernu. laitan sormet silmiin ja työnnä |
Ville81 21.11.2005 15:50:39 | |
---|
Vasenkätisyyttäkin on monentasoista. "Eli alappa itse soittaa..." -kommentti on ihan perusteltu, ei "oikeakätiseksi vaihtaminen" käy kaikilta yhtä helposti.. Itse olen vasuri, enkä kyllä ikinä pystyisi soittaa oikeakätisten kitaralla. Mutta kysymykseen: Itse miettisin ensin minkä tyyppistä soitinta haen. Äsken ostin 335:n. Tiesin Tokailla olevan hyviä ehdokkaita ja taas toisaalta Musamaailma tuo Tokaita maahan, eli tällainen ajatusleikki. Ja näin löytyi kitara. Aamen. |
larska 21.11.2005 16:10:11 | |
---|
Njaap. Sen kyllä uskon että alkuvaiheessa on mahdollista oppia soittamaan kumminpäin tahansa, mutta en nyt kumminkaan pidä järjellisenä tekona vaihtaa harrastuksen tässä vaiheessa soittopuolta vaan sen takia ettei vehkeidä löydy. Ja kyllä löytyy kun tietää mitä haluaa. Lähestulkoon jokaisessa liikkeessä ovat valmiita tilaamaan mikäli ostohaluja on, eri asia on sitten jos valmistajalla ei ole vasurimallia jostain mallistaan niin sitten se on kakkaa. laitan sormet silmiin ja työnnä |
Lex us 22.11.2005 15:48:00 | |
---|
Kaveri kävi soittaa vasurilla vaikka on oikeekätinen.. sen takii koska se oli sille helpompi ottaa kaikki otteet niin :D mut ehkä siks koska alotti sillä soittaa ja vielä 12 vuotiaana.. nyt 24. |
Vasureitahan on vain jotain 10% ihmisistä. Tahtoo olla kyllä yleensä musiikkiliikkeissä niin, että löytyy se 1 tai 2 vasuria ja hinta on sen 300-500€. Eli jos jotain kalliimpaa haluaa niin pitää tilata ulkomailta melkein sika säkissä. Yksi vaihtis on kysellä kotomaisilta soitinrakentajilta. Riippuen tietysti siitä, mitä kalliimmalla tarkoitetaan. Tunnetuimmat rakentajat veloittanee sen 2000-3000€, Semi-pro:t ja vähemmän tunnetut varmaankin vähemmän. EDIT: Sisältöä muutin ja linkkejä lisäsin. http://netti.nic.fi/~hkauppil/uudet.htm http://www.jasesoi.fiNuo vaikutti itselleni kovasti mielenkiintoisilta. Kalliimpaa osastoa edustaa sitten Amfisoundin ja Ruokankaan kaltaiset nimekkäät lafkat. Ihmisillä, jotka pelkäävät menettävänsä kasvonsa, ei ole kasvoja, mitä menettää. -Allekirjoittanut. |