Henko 21.11.2005 23:36:55 | |
---|
Tänään onkin aika kattoa semmonen leffa, minkä oon hetken säästänyt pahan päivän varalle, ja se on Death Wish 3! Vanhat kunnon äijäleffat kunniaan, ketä oikeesti mitkään moraalisaarnat tai romantiikka kiinnostaa, toimintaleffa = ampumista ja tappamista! Oon mä tän joskus nähnyt, muistaakseni tää on se osa, minkä alussa Bronson on ravintolassa naisen kanssa, ja roistojen takia se nainen kuolee n. kahden minuutin päästä elokuvan alkamisesta. Loput elokuvasta onkin sitä itseään, eli KOSTAMISTA ja tappamista! On muuten osuva suomennos tuo "Väkivallan vihollinen". Kai se ronssoni sit vastustaa väkivaltaa, mutta tärkeintä on RIKOLLISTEN KUOLEMA! Tämäkin leffasarja kirvoitti hyviä pelejä Commodore 64:lle aikoinaan. Olen true-uskottava. |
Jormaz 21.11.2005 23:47:48 | |
---|
Loppu on niin kaunis :'( Bronson ja puolituumanen konekivääri. Ja kaikki kuolee. In Goth We Trust! The 666 Club #4
Mactep - Love Metalia Neuvostoliitosta |
Henko 22.11.2005 13:30:57 | |
---|
Loppu on niin kaunis :'( Bronson ja puolituumanen konekivääri. Ja kaikki kuolee. Itse asiassa tuo leffa ei mennyt ihan niin kuin muistin, mutta oli kyllä kova! Mellakkakin loppu heti, kun jengin pomo ammuttiin panssarintorjunta-aseella seinästä läpi. Vaikka Kersey vielä sanoi jossain vaiheessa, että aseesta (panssarintorjunta, joukkojenhajoitus) ei ole täyttä hyötyä, jos sillä ei saa tapettua mahdollisimman montaa rikollista kerralla, ni kuitenkin se ampu sillä yksittäistä pahista pienessä huoneessa villin lännen tyyliin. Olen true-uskottava. |
Onhan nuo tullut nähtyä ja kovasti niistä ensimmäisistä nuorempana pidin. C64 peli jäi sitten paremmin päähän kummittelemaan, se oli aivan käsittämättömän hieno. Valtavan kokoinen kartta ja varsinkin se että pääsi ikkunoista snaippaamaan oli aivan upeaa. Suomalainen ottaa vaikka peräruiskeen, jos sen saa ilmaiseksi. |
T.S. S L A Y E R 22.11.2005 15:57:05 | |
---|
Mikä se leffa on mikä on suomeksi "Liftaaja" missä äijä pyssyllä virne päällä dvd:n kannessa? K-18 lehva. finnish.imdb ei tunnistanut tuon nimistä leffaa. Onkohan se hyvä? |
Mechanizm 22.11.2005 16:45:05 | |
---|
Mikä se leffa on mikä on suomeksi "Liftaaja" missä äijä pyssyllä virne päällä dvd:n kannessa? K-18 lehva. finnish.imdb ei tunnistanut tuon nimistä leffaa. Onkohan se hyvä? http://www.imdb.com/title/tt0091209/Tämäkö? Suomalainen ottaa vaikka peräruiskeen, jos sen saa ilmaiseksi. |
Peoplez 22.11.2005 19:23:20 | |
---|
Death Wishit on aivan legendaa! Bronson on äijä. Kannattaa kattoo varsinkin osat 1-3. Kakkosessa on aivan mieletön se kohta kun se pahis riehuu kahtakymmentä poliisia vastaan kadulla. Aivan hilpeä! Ja kolmosessa kuolee varmaan tuhat ihmistä. "Silence! You're in the presence of octopus royalty!" -Ultros
MegaMan Club #014 - Hat Man |
Henko 23.11.2005 14:45:56 | |
---|
Ja kolmosessa kuolee varmaan tuhat ihmistä. Vaikka mun kämpän ulkopuolella välillä ois rähinää, ni en mää kyllä tekis niin ku se yks tyyppi siinä leffassa, kun se lähti Ronssonin konekiväärin patruunavyön kantajaks hymyssä suin. Jos mun kotirapussa tulis just muuttanut naapuri vastaan konekiväärin kans, ni mun reaktio vois olla toisenlainen ku tossa leffassa. Olen true-uskottava. |
Prophet 23.11.2005 15:01:41 | |
---|
DVD-aikana Death Wish 1-5 ovat Suomessakin leikkaamattomia. Ennenvanhaan noista kaikista puuttui minuuttikaupalla raaistavaksi todettuja kohtia. Samoin monesta muustakin Bronsonin leffasta. Saattoipa joku olla jopa esityskiellossa elokuvateatterissa. |
Wahi 23.11.2005 15:12:22 | |
---|
Death Wish I on loistava. Muita en olekaan nähnyt. "Just take a deep breath and blast" -Jimmy Page |