Lilli 09.07.2003 08:49:01 | |
---|
Taitaisi tämä kirjoitus kuulua enämpi tonne tablatuuri-osastolle, mutta saattaisi täältä löytyä herkemmin vastaus. Nimittäin tietäisikö joku sointuja Buffy Sainte-Marien hienoon female-blues kappaleeseen 'Cod'ine'. Sanat olen öytänyt, mutta soinnut puuttuvat..! Thanks! - Painukaa v***uun lauloi Preeriasusi ja poistui itse paikalta. |
Mage 09.07.2003 11:55:40 | |
---|
Give me a little time to think, while I mix me another motherfucking drink.
- RL Burnside |
Lilli 09.07.2003 13:17:08 | |
---|
Olisikohan tuosta apua http://www.altcountrytab.com/actforum/topic.asp?Topic_ID=3962 Valtavasti kiitosta Sulle Mage!! Jumlaare, et usko kuinka intensiivisesti ja pitkään olen viimepäivinä etsiskellyt noita sointuja...! Tosin antamassasi osoitteessa biisin sanat olivat sellaset hieman improt, mutta kun sijoittelin alkuperäisiin niin vot! Ootko ite kuullu tulkintoja em. kappaleesta? Mun suosikkini on ollut jo iät ja ajat Man yhtyeen Maximum Darkness-älpyn livetaltiointi, mutta toisallta alkuperäinen Buffy on kyllä female-bluesin helmiä. Et tattista! - Painukaa v***uun lauloi Preeriasusi ja poistui itse paikalta. |
Mage 10.07.2003 11:56:58 | |
---|
Buffy on hyvä mutta ehkä enemmän on tullut kuunneltua Joan Baezia ja Emmylou Harrisia. Pitääkin kaivaa tuo Codine jostain (->kirjastoon). Give me a little time to think, while I mix me another motherfucking drink.
- RL Burnside |
Lilli 10.07.2003 12:13:17 | |
---|
Buffy on hyvä mutta ehkä enemmän on tullut kuunneltua Joan Baezia ja Emmylou Harrisia. Pitääkin kaivaa tuo Codine jostain (->kirjastoon). Kaivelepas Manin Maximum Darkness-livelp aivan niinkuin vertailukohteeksi, samoin Quicksilver Messenger Servicen versio. Molemmissa kun kitaranvarressa häärii itse John Cipollina. - Painukaa v***uun lauloi Preeriasusi ja poistui itse paikalta. |
Kaivelepas Manin Maximum Darkness-livelp aivan niinkuin vertailukohteeksi, samoin Quicksilver Messenger Servicen versio. Molemmissa kun kitaranvarressa häärii itse John Cipollina. Hahaa! Joku muukin diggaa noita kahta bändiä!!! Loistavaa. Manit löytyy paria lukuunottamatta kaikki hyllystä QMS kohdalla on aika hiljaista, mulla oli niitä tukku joskus vinyylinä, cd:nä ei tahdo löytyä (ei varsinaista lista kamaa). Opinions are like assholes, everybody's got one. (Harry Callahan) |