nikke83 20.11.2005 17:34:57 (muokattu 21.11.2005 11:23:27) | |
---|
Joooo! Samaa mieltä. Tämä on jo kovemman luokan kidutusta. |
Little Wing 20.11.2005 17:52:16 | |
---|
Laittakaa sähköpostiin nimakit@ota.tr.spt.fi Suoraan vaan nettiin, ei tule mitään sähköpostirumbaa. |
jpiir 21.11.2005 00:05:19 (muokattu 21.11.2005 00:05:44) | |
---|
|
Parasight 21.11.2005 13:47:21 | |
---|
"My music is best understood by children and animals."
-Igor Stravinsky |
Jkob 22.11.2005 00:33:09 | |
---|
Uskomatonta. Ei voi muuta sanoa. Oli muuten hieno yksityiskohta tuo soolonjälkeinen sormien kopautus. Kruunasi koko jutun. Tarvii laittaa varmaan soimaan taustalle kun koittaa nukkua. Plussaa Omena ***seessä pitää homot loitolla |
terone 22.11.2005 11:10:35 | |
---|
Se ei kitaristeille sovi tuo lentäminen missään muodossa, hyvä ettei käynyt pahemmin! Noi 3 hienoo videoo löytyy myös täältä: http://kotisivu.mtv3.fi/storage/ kiitos tästä! ja tärkeä huomio tuossa ekana, onneksi ei käynyt pahemmin. kerrankin kaikki videot yhdessä paikassa, loistavaa. niin ja tuosta soitosta tulee mulle mieleen ne lightning hopkinsin bluesvideot jotka mulla on vhs:llä. musiikkityyli on eri mutta tekniikka sama... yli kymmenen vuotta olen suunnitellut että opettelisin jotain tuollaista, vaan eipä taida toteutua. a dj, a dj, let´s get out of here!! |
tupakalle 22.11.2005 13:40:45 (muokattu 22.11.2005 13:50:08) | |
---|
http://members.surfeu.fi/juho.piiroinen/tabs/ Get to work! ;) En saa tuota avattua. Tartteeko tuohon jonkun erityisen ohjelman? Hienoa soittoa kyllä! Kaverihan on niinkuin yhden miehen bändi. EDIT: Eikös ton voi periaatteessa soittaa ilman peukkuplektraakin? Näppäiletkö muuten kynsillä vai ihan nakinpäillä vaan? |
Techno-Allah 22.11.2005 13:53:27 | |
---|
En saa tuota avattua. Tartteeko tuohon jonkun erityisen ohjelman? Eiköhän ne aukea Guitar Pro 4:lla....hienosti on kyllä vedetty, ei voi kuin ihailla. Experto credite, sole et sale nihil utilius! |
tupakalle 22.11.2005 13:55:25 | |
---|
Eiköhän ne aukea Guitar Pro 4:lla....hienosti on kyllä vedetty, ei voi kuin ihailla. Saakos tuon sitten ilmaiseksi jostain? |
Lego 22.11.2005 14:18:04 | |
---|
|
tupakalle 22.11.2005 14:26:08 (muokattu 22.11.2005 14:31:47) | |
---|
Demon saa täältä: http://guitar-pro.com/en/index.php Oon koulun koneella enkä meinaa saada nyt tuotakaan toimimaan. Oisko mahdollista saada tabeja ihan perinteisenä tekstitiedotona? Ainakin jotain pätkää, että sais vähän selvyyttä miten tuo menee. Mitäs muita biisejä Topah on sovittanut tuolla tavalla? Oiskohan Pink Pantherin tunnari aika kurko? Oon itekin sovittanut jotain ihan perusiskelmiä yhdelle kitaralle vaihtobassomeiningillä. Se nyt on suht helppoa. Tai voi aloittaa helpoimmalla tavalla, että perusääni vaan aina tahdin ekalle iskulle ja jättää kvintit pois kokonaan. Jotain valssia ois mielenkiintosta osata soittaa noin. Monimutkasemmat bassolinjat melodian kera tarjoaakin sitten jo aikamoista haastetta. Oisko kellään mitään hyviä treenejä ko. tyyliä ajatellen? |
Oon koulun koneella enkä meinaa saada nyt tuotakaan toimimaan. Sinnehän ne kaikki pitää asentaa. Ja liimata hiiri mattoon kiinni. Jukka Hollström |
tupakalle 22.11.2005 14:32:19 | |
---|
Sinnehän ne kaikki pitää asentaa. Ja liimata hiiri mattoon kiinni. En ymmärtänyt. Mutta ei tarvii selittää. |
Topah 22.11.2005 16:23:58 | |
---|
Tuosta sovittamisesta sen verran, että ei suurinta osaakaan tarvitsee mitenkään sovittaa. Voi tietenkin fillailla tai keksiä jotain hauskoja eri tyylejä jne. Jos biisiin haluaa bassokuvion melodian kera, niin se voi vaatia treeniä. Muuten vain pelkkä melodia ja soinnut. Olen aiemmin maininnut instant arragingista. Ja tosiaan kyllähän Pinkki Pantheri on simppeli. E monotonic bass vaikka alle ja siihen se melodia. Mitä siinä nyt on 3 sointua. Em, C ja F7. No välikohdassa joku C7 ja H7. Toi prayerikin on soinnullisesti äärimmäisen yksinkertainen. 4 sointua koko biisissä. Kun osaa hahmottaa harmoniaa, on helpompi alkaa kikkailee jotain siihen ympärille. Simppeliä, mutta hauskaa. Ja kuitenkin loppujen lopuksi kyse on groovesta ja hyvästä fiiliksestä soitossa. :) ! I play more best than you! |
tupakalle 22.11.2005 17:04:51 (muokattu 22.11.2005 17:06:11) | |
---|
Tuosta sovittamisesta sen verran, että ei suurinta osaakaan tarvitsee mitenkään sovittaa. Voi tietenkin fillailla tai keksiä jotain hauskoja eri tyylejä jne. Jos biisiin haluaa bassokuvion melodian kera, niin se voi vaatia treeniä. Muuten vain pelkkä melodia ja soinnut. Olen aiemmin maininnut instant arragingista. Ja tosiaan kyllähän Pinkki Pantheri on simppeli. E monotonic bass vaikka alle ja siihen se melodia. Mitä siinä nyt on 3 sointua. Em, C ja F7. No välikohdassa joku C7 ja H7. Toi prayerikin on soinnullisesti äärimmäisen yksinkertainen. 4 sointua koko biisissä. Kun osaa hahmottaa harmoniaa, on helpompi alkaa kikkailee jotain siihen ympärille. Simppeliä, mutta hauskaa. Ja kuitenkin loppujen lopuksi kyse on groovesta ja hyvästä fiiliksestä soitossa. :) ! Joo... Pitäis varmaan koittaa jotain tuollasta. Löytyskö mistään tuohon pink pantheriin muuten kunnollisia tabeja? Melkein kaikki tuntuu menevän eri tavalla. Vai kannattaisiko luottaa vaan omaan korvaan? |
terone 22.11.2005 18:40:01 | |
---|
EDIT: Eikös ton voi periaatteessa soittaa ilman peukkuplektraakin? Näppäiletkö muuten kynsillä vai ihan nakinpäillä vaan? voihan sen soittaa ilman peukkuplekuakin ,nakinpäällä vaan tulee pehmeempi soundi, ja kynnellä voi olla vaikeempi. tosin osuuhan ne klasarimiehetkin peukalon kynnellä kieliin......... a dj, a dj, let´s get out of here!! |
Lesko 22.11.2005 20:36:29 | |
---|
"-Nemo est tam senex, qui se annum non putet posse vivere"
"-Nemo nisi mors"
"-Labitur occulte fallitque volatilis aetas"
"-Vade et fac tu similiter" |
es 27.11.2005 15:08:06 | |
---|
|
2N3904 28.11.2005 10:33:40 | |
---|
Eiköhän ne aukea Guitar Pro 4:lla....hienosti on kyllä vedetty, ei voi kuin ihailla. Voisiko joku GuitarPro -veteraani exportata nuo tabit midiksi ja laittaa jakeluun, niin PowerTab -miehetkin pääsevät hommiin? Kerran kokeilin asentaa GP -demoa, mutta se aiheutti käynnistyessään aina bluescreenin. kalamies#22 >-)))>
-Tieto lisää tuskaa, tiedottomuus ennakkoluuloja- |
Turder 28.12.2005 14:04:32 | |
---|
There is no sound like the one of a good acoustic guitar. |