Aihe: LTD MHB-200 baritoun (jos laittas paremmat mikit..)
1
Kinnunen
22.11.2005 08:53:35

Moros.
Kitara on loistava. Ainut vaan et tällä hetkellä siinon nuo EMG-HZ mikit. Ei siinä mitää, niilläki pääsee jo aika pitkälle, mut oon miettiny et laittas ihan oikeat kasiykköset yms. Tehokkaammat mikit.

Neuvvokaas vähä et mikä se on paras yhdistelmä, ja kaikenlisäksi pitääkö sitä ruveta porailemaan kitaraan reikiä? Käsittääkseni näissä EMG aktiiveissa on patterit?

Neuvvokaas amatööriä :)
Örph! BARITONE POWER!!! ----->
N33m0
22.11.2005 15:46:33

laita seymour duncanin Invader, ei tarvii patteria laittaa ja varmasti on tarpeeksi hönkää
slow music for slow people
Kinnunen
26.11.2005 18:40:53

laita seymour duncanin Invader, ei tarvii patteria laittaa ja varmasti on tarpeeksi hönkää

En oo oikein noita siimour miehiä. Ne antaa jotenki liika yläpäävoittosen saundin, mun mielestä. Mut kuitenki mielenkiinnosta, onko esimerkkipätkiä kyseisestä mikistä missään?
Örph! BARITONE POWER!!! ----->
Spike
26.11.2005 19:29:34 (muokattu 26.11.2005 19:30:27)
En oo oikein noita siimour miehiä. Ne antaa jotenki liika yläpäävoittosen saundin, mun mielestä. Mut kuitenki mielenkiinnosta, onko esimerkkipätkiä kyseisestä mikistä missään?

seymour duncanin kotisivuilla, www.seymourduncan.fi

Tuolla on myös foorumilla paljon tietoa kitaran mikeistä yleensäkin.

Toi invader ei kyllä ole mikään yläpäävoittoinen. Ja muutenki jotenki kuulostaa tyhmältä munsta, että sd-mikit ois jotenki yläpäävoittosia, taitaa olla pelkkä ennakkoluulo. Noita on kuitenki niin paljon eri malleja, että sieltä löytyy kyllä sopiva. sitä paitsi alavireissä ei kannata hakea bassovoittoista mikkiä, vaan enemmän middlekorostusta. Ettei menis mössöksi.

Dimebucker?

e: EMG:n 81:et ovat paljon enemmän yläpäävoittoiset ku esim invader
So you did but did nothing. Sama meni mänät.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)