Aihe: Mitäs mieltä ootte Passionworksista?
1 2
Cathi777
16.02.2003 02:07:57

En nyt jaksanut katsella kaikkia kirjoituksia, mutta en nyt ainakaan huomannut, että tästä olisi puhuttu.. Mä yllätyin ainakin positiivisesti tätä bändiä kuunnellessani. Mulle jotenkin niiden meininki putosi. Tosi mukavaa meininkiä ja tarttuvia kertosäkeitä. Toki voihan sitä ajatella, että on täysin hittihakuisuutta toi levy, mutta ei minulla ole ainakaan mitään sitä vastaan. Jos biisit kuulostaa hyvältä niin mitäs sen on väliä.
Taistelutoveri
Woc
16.02.2003 09:21:03

Bändin basisti on ainakin kunnon showmies lavalla. Samoin laulu toimii livenäkin loistavasti. Ihan mukavaa poprockkia ja kannattaa tosiaankin käydä kattoos bändiä keikalla.
Pukeudun mustaan koska heräsin tänä aamuna
absqua
16.02.2003 13:53:17
Näin keikan Tampereella ennen joulua ja täytyy sanoa että en aivan syttynyt. Biisit ovat omassa lajissaan tyylipuhtaita, mutta myös aika lailla toistensa kaltaisia. Lisäksi vähitellen kyllästyy siihen että yhtyeen sinänsä erittäin hieno ja muutenkin viehättävä naisvokalisti vetää KAIKKIEN biisien kertosäkeet sillä samalla "nuori vihainen nainen"-huutosoundilla.

Täydet pisteet Passionworks saa kuitenkin hienosta promotyöstä ja onnistuneesta omakustannetoiminnasta. Monien voimat hyytyvät jo paljon aiemmin.
Always play on one and don't fake the funk. -Bootsy-
Doll
16.02.2003 21:30:19
En aio mennä kattomaan niitä enää ikinä. Semmosta tuskanmaximointimusiikkia.
Pekkis
17.02.2003 09:38:24
Tylsää musaa.
Jari
17.02.2003 09:40:15
Mun mielestä Passionworks on bändi, joka on kerta kaikkiaan tylsä. Tämmöisiä Passionworksejä on maailma täynnä ja heidän musiikistaan ei löydy mitään omaperäistä.
Soittajat eivät ole mitenkään lahjakkaita eikä biisit yllätä millään tavalla. Laittaisin bändin samaan kastiin missä ovat jo mm. Sepi Kumpulainen, Jasmin Mäntylä, Kikka ja Matti Nykänen. Tämä on minun mielipiteeni ja minua ei häiritse vaikka joku muu bändistä pitääkin. Mulle se vaan on yhtye, jonka biisejä ei muista seuraavana päivänä lainkaan, vaan kaikki on jonkinlaista tasapaksua "pullamössöä"..

-Jari-
Jen
01.04.2003 18:04:35
Meikäläiselle bändi kolahti kyllä, kahdesti olen nähnyt livenä ja levy löytyy, ja mitä enemmän sitä kuuntelen, sitä enemmän pidän. Levyllä on muutamia tosi vahvoja raitoja, ja yleisestikin ottaen nättejä ja yksinkertaisia melodioita, joista minä pidän.

Levyä kuunnellessa huomaa kyllä bändin Muse-vaikutteet, mutta eipä ole tuokaan huono asia.

Jos yhtään tykkää PWS:stä, niin kannattaa tsekata bändi livenä, laulaja-Harrylla on hieno lavakarisma ja muutenkin toimii hyvin kokonaisuutena. :)
The crowd waits and turns their faces towards you expectantly. You give them what they need, but their useless criticism makes you die a bit more inside.
coffeemaker
01.04.2003 20:13:42
Mulle tulee Passionworksistä lähinnä mieleen maikkarin chatti... Ikuna en ole musaa kuullut, mutta nimeen olen sitten törmännytkin joka paikassa...
'I am too lazy to live and too afraid to die'
HulluSimo
01.04.2003 20:18:53
Mulle tulee Passionworksistä lähinnä mieleen maikkarin chatti... Ikuna en ole musaa kuullut, mutta nimeen olen sitten törmännytkin joka paikassa...

Sama juttu :)
Save Rock 'n' Roll
Saikkonen
01.04.2003 22:41:34
On tullut törmäiltyä ja yhteyttäkin pidettyä väljäkseltään. Harryhan on eri kiva kimuli!
Joka harkitsee seuraavaa askeltaan liian kauan, seisoo koko ikänsä yhdellä jalalla.
Yms
reijoteppo
02.04.2003 11:19:31
Tämä Harrriet on kyllä niin perkeleen moinen EGo ettei mikään.Kova on nuorilla hinku MTV:lle ja nuorisoa empatiseeraamaan.
Kimmo72
09.07.2003 12:02:32
Mulla on koko niiden tuotanto. Ja hyvin putoo.
Bonham
09.07.2003 12:19:29
On tullut törmäiltyä ja yhteyttäkin pidettyä väljäkseltään. Harryhan on eri kiva kimuli!

Eikö Harry potkinut jopa oman veljensä pois bändistä?...
Opinions are like assholes, everybody's got one. (Harry Callahan)
Saikkonen
09.07.2003 12:48:23
Eikö Harry potkinut jopa oman veljensä pois bändistä?...

Eipä ole tietoa asiasta.
Hullun mietos on kimuranttia, vähäpäinen ei emmi loikoillessaankaan(Säynätsalo 1984)
Yms
maelstorm
09.07.2003 15:47:02

chättibändinä itsekin sitä muistelen, hoho.
the Mystic may release maelstorms of fire, delete freewill, enter the land of the Spirit, or even stop time.
Huevos
09.07.2003 17:25:09

Ihan baska.
reijoteppo
10.07.2003 22:32:02
Kunnianhimo ei ole kielletty, mikäli aikoo edetä treenikämppää pidemmälle. Muusikoita tulee ja menee...

Itsekkyys kunniaan!!!
Kimmo72
11.07.2003 09:37:21
Itsekkyys kunniaan!!!

Auts! :P
Mikään mikä kuulostaa hyvältä, ei voi olla huonoa.
Kumisukka
12.07.2003 04:16:40
Kyllä niiltä ainakin imago (jos sellaista koskaan olikaan) on mennyt, keulakuvan istuskellessa mtv3:n studiossa vastailemalla rahastusviesteihin...
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)