Aihe: Overdoze : Fuck The System
1
Demostudio
20.11.2005 22:46:34
Bändin nimi: Overdoze
Kappaleen nimi: Fuck The System

URL: http://www.mikseri.net/artists/?id=49946 (Mp3)

Hieman vanhempi biisi ja siispä ei edusta bändin nykyistä linjaa, mutta samoja elementtejä on löydettävissä. Muutenkin tämmönen "treenikämppä"-nauhotus/kokeilu, mutta uutta ja erilaista/parempaa matskua tulossa...JA SIT nimee ei ole pöllitty SOADilta, koska sanoittaja ei edes tiennyt koko biisistä lyriikoita tehdessään...ja muutenkin biisissä on täydellisesti eri idea. Sanokaa ihmeessä jotain!
ozmo
21.11.2005 14:04:39
Damn, onpas helevetin hieno biisi! Varsinkin kaks viimestä kertsiä potkii lujaa. Asiameininkiä muutenkin. Upeat skittasoolo ja kaikkee... Bassointro on kyllä maukas... taitaa olla tosiaankin kova äijä se teidän basisti! :D:D
"What's the connection between American beer, and making love in a canoe? -They're both fucking close to water."
moikki
21.11.2005 18:52:08
Damn, onpas helevetin hieno biisi! Varsinkin kaks viimestä kertsiä potkii lujaa. Asiameininkiä muutenkin. Upeat skittasoolo ja kaikkee... Bassointro on kyllä maukas... taitaa olla tosiaankin kova äijä se teidän basisti! :D:D

Tosi kova jätkä ;D
Rock like FUCK!
vilem
21.11.2005 20:43:16
Mut kyl mä veikkaan että ne kitaristit on vielä kovempia :)

Jees.. Olis kiva jos joku vois oikeesti kommentoida tota biisiä.
ozmo
21.11.2005 21:23:32 (muokattu 21.11.2005 21:28:13)
Mut kyl mä veikkaan että ne kitaristit on vielä kovempia :)

Jees.. Olis kiva jos joku vois oikeesti kommentoida tota biisiä.

Hei, mähän kommentoin, et äläs ala. Oikeesti, mun täysin objektiivinen mielipide on että toi biisi on ihan helevetin hieno. Ainoa mikä häiritsee on laulajan hieno englannin kielen ääntäminen... Kuulostaa tosiaan ihan kuin laulais et "just face the faGs, there's no escaping..." Siinä mistään homoista puhuta perkele. :/
"What's the connection between American beer, and making love in a canoe? -They're both fucking close to water."
Overdozea:http://www.mikseri.net/artists/?id=49946
Pyros
21.11.2005 22:23:47
Jees. Kyllä sitä mieltä että se biisien tekijä on kyllä melkoinen nero kun tommosta musaa osaa tehä! :P Jumaliste mikä biisi!
Ping pong
Ronnie James
21.11.2005 22:40:58

Kyllä mä tykkäsin. Kuuntelin parikin kertaa läpi. Biisin nimen perusteella olisin veikannut olevan jotain rankkaa mättöä, mutta aika rauhallista soitantaahan toi oli. Hauskat synakuviot oli piristävä elementti :)
"Let's sing another song, boys! This one has grown old and bitter."
pardy
05.12.2005 20:32:08 (muokattu 05.12.2005 21:13:32)

Hyvä biisi oli mielestäni vaikka noin yleensä kevyempää kuuntelen. Hyvin soitettu ja tarpeeks mielenkiintoseks sävelletty ja sovitettu.

Arvosanaksi antaisin ehkä semmosen 8½-9.

E: Jäi päähän soimaan ja piti kuunnella uudestaan. Korjaan että vähintään 9, ehkä 9+.
papitsu
18.12.2005 12:32:50
Tuohan on ihan hyvä biisi. Rummut oli alussa vähän oudon kuuloset ja laulu ei ollu mitään parasta mahollista.
IHAN OIKEESTI PIKKU GEE ON COOL! MULLA ON SEN KAIKKI KOLME LEVYÄ JA SEN KAHEKSAN SINKKUA!! JA SITTEN VIELÄ SE ERIKOIS LEVY SE XXS!! VÄHÄxx SE ON IHQ!!1
THV-Klubi #42 IHFC #5
derble
23.12.2005 14:39:17
Kyllä tää muhun iski. Mäkin yleensä kevyempää kuuntelen mutta kyllä tässä oli sellasia juttuja joista tykkäsin. Hyvin soitettu ja sävelletty. (toistanko liikaa muita?) Tää oli kyllä hyvä, kuuntelen jo toista kertaa. Kitarasysteemitkin hienoja...Tää olisi voinut toimia instrumentaalinakin. Laulajan hevirääkyminen ei ollut parhaasta päästä mutta makuasioita nämäkin. Pidin.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)
Keskustelualueet
Haku
Säännöt