Aihe: Tyttöystävälle/poikaystävälle soittaminen
1 2 3
Nimismies
09.07.2003 20:25:30 (muokattu 09.07.2003 20:26:36)
Minkälaisia kokemuksia omaatte? Omani eivät ole kauhean mukavia. Olin nimittäin treenannut kovasti CMX:n Veitsenterä - kappaletta ideanani soittaa se tyttöystävälleni. Kynnys oli aika iso, koska en ollut koskaan varsinaisesti soittanut kenellekään. Tein hermostuksissani helvetisti virheitä. Tyttö kuunteli kappaleen loppuun asti, ja sitten kun kysyin että miltä se kuulosti, että en kai laulanut ihan kamalasti?

"Kyllä sä kitaraa soitat ihan hyvin, mutta aika monesti ei soinnut&laulu täsmänneet."

Kylmä suihku:) Noo, hän on soittanut viulua melko pitkään ja tietää musiikista kovasti enemmän kuin minä. Olisi sen silti voinut jotenkin nätemminkin sanoa..
"Rockmusiikissakin on voimaa" - Petri Anjalankoskelta
noir
09.07.2003 20:29:50 (muokattu 09.07.2003 20:30:47)
Sekä hyviä, että masentavia kokemuksia.

Edeltäjä suunnilleen kohautti hartioitaan. Ei se kyllä musiikista juuri ymmärtänytkään. Nykyisen yllätin, kun tyttö yritti lukea läksyjä, niin otin sitten aikani kuluksi kitaran käteen. Reaktio oli sellainen hämmästyneen ihaileva. Mutta on tytöllä musiikkimakuakin :)

EDIT: Taas mennään. Taitaa ensi kokouksessa olla minun kahvitusvuoroni ;)
Knowledge is power, France is bacon.
arancia
09.07.2003 20:33:13
Hmm tarkemmin ajatellen eipä taida kukaan poika olla juuri minulle soittanut. Olisi kyllä siistiä kun joku poika tulisi ja soittaisi ja laulaisi jonkun nätin kappaleen minulle. Hienoahan se olisi.

En kyllä itsekkään ole muille soittoa kovin paljoa harrastanut, lähinnä keikoilla ja treeneissä ovat muut soittoa kuulleet.
Asenteella siitä selvitään..
Bassballs
09.07.2003 20:42:50

Soitin joskus(silloin kun oli tyttöystävä) nylkkärillä sellaisia perus-klassisia kipaleita ja vanhoja englantilaisia kansanlauluja, mitkä on aika kauniita. Kyllä tykkäsi, vaan vielä enemmän tykkää kaikki vanhemmat sukulaiset, jotka suorastaan pakottaa kitaran käteen minut nähdessään..
Ei sekuntiakaan liian aikaisin.
reijoteppo
09.07.2003 20:43:53
Joo o,kyllä se saattaa johonkin tyttöön tehdä arvaamattoman säväyksen, jos oikeen fiiliksellä jonkun lepertelyn vetäsee. Mutta ei sillä pitkälle pötkitä, hyvä jos ees sänkyyn.
KooAa
09.07.2003 20:46:22
Minä soittelen vain toisten tyttö / naisystäville. Ja ihan vittuillessani. Ensin tulee hiljaista, sitten ne jukebox pyynnöt alkaa joihin minä en vastaa.
Koo(Aa)lla ei ole väliä !
Bassballs
09.07.2003 20:47:00

...Mutta ei sillä pitkälle pötkitä, hyvä jos ees sänkyyn.

Ei sillä sinne sänkyyn olekaan tarkoitus mennä. On paljon muita asioita, mitkä ovat seurustelussa paljon tärkeämpiä. Soittelustakin voi joillekin koitua sellainen.
Ei sekuntiakaan liian aikaisin.
reijoteppo
09.07.2003 20:54:02
Ei sillä sinne sänkyyn olekaan tarkoitus mennä. On paljon muita asioita, mitkä ovat seurustelussa paljon tärkeämpiä. Soittelustakin voi joillekin koitua sellainen.

No tuo nyt oli vain tuollainen kyynisyyteni ilmentymä, jonka kylläkin ihan vitsinä vaan heitin.
Tanu
09.07.2003 22:27:44
Heh, olisihan tuo ihan kokeilemisen arvoista. Toistaiseksi soittoani ovat kuulleet vain bändikaverit ja vihaiset naapurit.

"Moi kulta, mitä haluat tehä tänään?"
"Soitetaan Paranoid!"
Se siitä sitten. Saatanan tylsä peruspeelo.
Härski
09.07.2003 22:32:44
"Moi kulta, mitä haluat tehä tänään?"
"Soitetaan Paranoid!"

HOho!
Kosminen
09.07.2003 22:45:21

Tyttöystävä haluais kauheasti kuulla mun omia biisejä, mutta en jostain syystä oikein uskalla, vaikka oonki vetäny niitä 50:lle ihan oudolle riparilaiselle. Meni kauan ennen kuin kehtasin näyttää edes mun sanoituksia sille, vaikka ne on omasta mielestäni aika hyviä ja yks ihan helmi. Itsekritiikki on vaan hirveä. Sinne riparikeikallekin jotenkin sain itseni huijattua.
"Hän tiesi että hänelle valehdellaan, mutta hän ei halunnut kuulla totuutta." - Catrabbits: Kynnys
ulleli
09.07.2003 23:06:23
Mun mielestä on ihan hirmu ihanaa, jos joku soittaa mulle jonku kivan kappaleen. Romanttista. :) Eikä se haittaa, jos jotain mokia tulee, mä en ainakaan niitä nyt NIIN helposti huomaa (ellei sit oo joku ihan pässi moka kyseessä)... Suosittelen!
"Ponzuur lö zotilaz, mine poistu, kerto exit, silvuplee"
Makuupussimies
09.07.2003 23:07:00
Tyttöystävä haluais kauheasti kuulla mun omia biisejä, mutta en jostain syystä oikein uskalla, vaikka oonki vetäny niitä 50:lle ihan oudolle riparilaiselle. Meni kauan ennen kuin kehtasin näyttää edes mun sanoituksia sille, vaikka ne on omasta mielestäni aika hyviä ja yks ihan helmi. Itsekritiikki on vaan hirveä. Sinne riparikeikallekin jotenkin sain itseni huijattua.

Rohkaise itsesi ja soita sille toi sun helmi. Saat ******.
"Stay out of the road if you wanna grow old" -Pink Floyd
Kitaranraiskaaja
09.07.2003 23:19:55

Kenkää?
Tekno, POP, etno, latin, kuningas, minä. Niin, ja rangaistus.
Kosminen
09.07.2003 23:34:26

Tai siis ei ne tosiaan mitään rakkauslauluja oo, aika tylyä lyriikkaa itse asiassa, yks vaan on ihan timanttia. Ja saan mää muutenki niitä haleja / pusuja / karkki.
"Hän tiesi että hänelle valehdellaan, mutta hän ei halunnut kuulla totuutta." - Catrabbits: Kynnys
jannu
10.07.2003 01:05:33

Paitsi jos sen biisin nimi on jotakin tyyliin, "Haista huora vittu!"

=)
Viikate
10.07.2003 02:04:09
Paitsi jos sen biisin nimi on jotakin tyyliin, "Haista huora vittu!"

=)

niin että tyylin impaledin nyrkillä tapettava huora.kyllä naurattas tyttöystävää.
itellä on kyllä kävässy mielessä jos soittas jonkun zen cafen biisin akustisella(pitäs vissiin ostaa semmonen?),vaikka todella kaunis vaikka se onkin vähän kulunut.
mr.crab likes fat women.
booster
10.07.2003 08:17:25
Nimismies:
silti voinut jotenkin nätemminkin sanoa..

No, ajattele positiivisesti: Saat ainakin rehellistä palautetta. Minä ainakin olisin tyytyväinen, jos voisin tietää että joku minulle palautetta antanut on rehellisesti sitä mieltä.

Mä en oo oikein ymmärtänyt että miksi/minkälainen musiikki "hameväkeen" uppoaa. Varsinkin kun minä en laula, on yksin soittamiseni tylsän kuuloista, luulisin. Jos joku tästä vuodatuksesta jotain ymmärsi.
Kitarakamakaavio
Wanted:
Strato (Yamaha, Squier, (Tokai, Fender) T:reen alueelta
Keinokuorma
Super Overdrive tai Blues Drive
nenä
10.07.2003 08:38:31
itellä on kyllä kävässy mielessä jos soittas jonkun zen cafen biisin akustisella(pitäs vissiin ostaa semmonen?),vaikka todella kaunis vaikka se onkin vähän kulunut.

No taxihan olis tietenkin kaunis
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)