Mikael 20.11.2005 13:58:02 (muokattu 20.11.2005 18:29:40) | |
---|
Mitäs kalvovalintoja on palstan Acrolite-miehillä? Parin viikon päästä olis viikko studiohommia ja kalvokauppaan pitäis mennä. Perus Ambassador/Diblomat-hommien lisäksi pitäis varmaan ottaa jotain muutakin. Aquarianin Modern Vintagea ja Remon Fiberskyniä ja CS:ää ehkäs. Kertokaas millaisia soudeja eri kalvoista ootte saaneet kaivetuksi Acrolitesta. Lisäksi jos jollain olis hyviä vinkkejä saada to BB-tyyppinen demppri toimimaan muutenkin kun on/off-periaatteella. Nyt se ainakin on sellanen että jos laittaa vaan kevyesti, niin soitettaessa se lerpsahtaa auki heti - mikä on sääli, koska se on todella mainion kuuloinen kun sitä annostelee vaan ihan snadisti. Ma ei tiedata. Ma oon Pahk. |
ddrum54 20.11.2005 14:08:46 (muokattu 20.11.2005 14:09:24) | |
---|
Mulla on Evans G1 lyöntikalvona ja Evans Hazy 200 resopuolella. Muita en ole testannut, kun noilla "se" soundi löytyi heti. Demppariin, no comments. Mulla sitä ei ole lainkaan. ( Siis poistettu.) E: korjattu yks väärän kokoinen kirjain. 2`n 4 |
Kosminen 20.11.2005 14:14:08 | |
---|
Täällä on Evans Power Center Reverse Dot ja Hazy 300. 200 saattais olla hyvä kans. Demppari on kiinni. "Älkää pelätkö niitä, jotka tappavat ruumiin mutta eivät kykene tappamaan sielua. Pelätkää sen sijaan häntä, joka voi sekä sielun että ruumiin hukuttaa helvettiin." (Matt. 10:28) Kalamies#16 >-)))> |
dictatorsh*t 20.11.2005 14:40:39 (muokattu 20.11.2005 14:41:32) | |
---|
Mulla on vaan ihan perus Ambadassor/Diblomatit ja demppari välillä kiinni, välillä auki. Vaihtelen mieltymysten mukaan.' Noilla lähtee kaikki ne mitä oon tarvinnut, metallista sutijazziin. Ah, cartoons. America's only native art form. I don't count jazz because it sucks. |
Niskamies 20.11.2005 21:55:04 | |
---|
Mulla oli Acrolitessä Aquarianin Satin Finish ja alla Classic Clear snare. Toimi kuin junan vessa! Dempparista ei kokemusta mullakaan, en kertaakaan käyttänyt. |
Mikael 21.11.2005 13:35:57 (muokattu 21.11.2005 13:36:07) | |
---|
Hmm... aika perussettiä näköjään. mut toisaalta peus on hyvä : ) OT: Mä en oo ikinä kauheesti käyttänyt aikaani noiden erillaisten mattojen tutkimiseen, mut nyt viimeksi kaupassa osui silmään tollanen Sonorin messinkinen matto. Onks jollain kokemusta? Ma ei tiedata. Ma oon Pahk. |
Simbe 21.11.2005 13:41:29 (muokattu 21.11.2005 13:41:59) | |
---|
Hmm... aika perussettiä näköjään. mut toisaalta peus on hyvä : ) OT: Mä en oo ikinä kauheesti käyttänyt aikaani noiden erillaisten mattojen tutkimiseen, mut nyt viimeksi kaupassa osui silmään tollanen Sonorin messinkinen matto. Onks jollain kokemusta? Mun mielestä Ludwigin omat matot on pirun hyvän kuuloisisa, pehmoisia. Sonorin matosta ei ole kokemusta, valtaosa merkkivalmistajien perusmatoista tulee jostain Taiwanista kuitenkin. Ehkä toi messinkimatto on Saksanmaalta... Parempi varmaan kuin kaupan perus tarvikematot. Puresoundin mattoja olisi kiva koittaa, maahantuoja Wacco: http://www.wacco.fi/priser.html Rock 'n roll 'n blues 'n jazz, kiss my ass. Kiss my ass. Myytävänä LP practice conga! |
Kattelin tänään noita Sonorin mattoja DLX:ssä. Nehän maksavat pienen kylän verran. Ostin sitten Gibraltarin maton kympillä :) |