Aihe: Idols 2005
1 2 3 4 552 53 54 55 5689 90 91 92 93
M.i.k.key
21.11.2005 03:23:36
:-)

Mutta ihan aikuisten oikeasti, miksi maikkarin konsertit ja livevedot kuulostavat tv:stä karsealta, (kuten tämä idols) ja miksattu päin helvettiä????

Tutkimattomat ovat lähetyssignaalien tiet. Ääni kulkee varmaan miljoonan lähetyskeskuskompressorin kautta ja voi olla siis ihan eri kuin miksaajalla, saatika sitten salissa. Toi vaatii aina vähän pientä objektiivisuutta tuo arvostelu vaikkakaan ei siis mitenkään älyttömän hyvältä kuulostanut.
Mä lopetan nää hommat!
Roger
21.11.2005 03:36:14

Tutkimattomat ovat lähetyssignaalien tiet. Ääni kulkee varmaan miljoonan lähetyskeskuskompressorin kautta ja voi olla siis ihan eri kuin miksaajalla, saatika sitten salissa. Toi vaatii aina vähän pientä objektiivisuutta tuo arvostelu vaikkakaan ei siis mitenkään älyttömän hyvältä kuulostanut.

Off-topic:
Tietenkin soundi on eri salissa ja kotisohvalla. Sitä vain tässä päivittelin, että miksei maikkarilla osata tehdä hyvä soundista live-esiintymistä suorissa lähetyksissä. Ylen livet ovat aivan toista maata.

Sunnuntaisen Idolsin soundi ei kuulostanut vain älyttömän huonolta vaan erittäin ala-arvoiselta...
"I'm not going to be a star. I'm going to be a legend!" Freddie Mercury vuonna 1969.
Super-Jari
21.11.2005 07:02:31
Mun sisäinen teinityttö sanoo että hyvä että Roni tippu ku se on niin ällö, mutta toisaalta se oli noista kaikista eniten silti se poppari jota tuossa kisassa haetaan. Vähäx outoo!!??!
mannerheim666
21.11.2005 07:12:40
kuka on sanonut että tossa kisassa haetaan popparia. eikös siinä haeta idolia
Super-Jari
21.11.2005 07:17:38
kuka on sanonut että tossa kisassa haetaan popparia. eikös siinä haeta idolia

Minä olen sanonut. lol
Jormaz
21.11.2005 07:44:10
Minä olen sanonut. lol

Mutta sä tykkäätkin poikien kanssa opiskella by the way mitä vammaiskuntoutukseen kuuluu aito fender kateelliset taas puhuu näitä ei paljon liiku hyvä joululahjaidea esim juuri hänelle tarjoaa esim 60 saa virityslaitteen mukaan.
In Goth We Trust!
The 666 Club #4 Mactep - Love Metalia Neuvostoliitosta
Johnny Buzz
21.11.2005 09:56:50

Tulipahan katottua eka Idols-jakso kokonaan tästä uudesta versiosta, kun oli kyseessä sukkahousuhevi teema. Aika perseelleenhän ne siellä veti kaikki paitsi se Pete. Kaikilla muilla vireongelmaa ja muutenkin munatonta toimintaa. Ketä muuta ärsyttää se Agneksen mikkikäden vispaaminen? Pitäis sen käden paikallaan, kun välillä menee laulutkin mikin ohi. Vois joku vähän opastaa ton ongelman kanssa. Ja lisäks sen Agneksen ei kannataisi vetää englanniksi, kun ei se vaan oikein tunnu taipuvan.
Rattata
21.11.2005 10:01:05
kaikki oli paskaa

tai en kyllä nähny kun peten, oliko se paras? hoho!
blaa blaa blaa
THV-klubi #8
el Bastardo
21.11.2005 10:02:46
Ja lisäks sen Agneksen ei kannataisi vetää englanniksi, kun ei se vaan oikein tunnu taipuvan.

Ei sillä suomikaan sen paremmin taitu. :)
Johnny Buzz
21.11.2005 10:07:16 (muokattu 21.11.2005 10:07:22)

Ei sillä suomikaan sen paremmin taitu. :)

Eli ei kannattais vetää ollenkaan.
J.Hollström
21.11.2005 10:13:41 (muokattu 21.11.2005 10:15:15)
En oo tota Idolsia jaksanu paljoo seurata mutta tänään päätin katsoa ja oikein ällistyin kuinka noin huonoja laulajia voi päästä finaaliin asti. Kaikki veti järjestäen nuotinvierestä ja muutenkin aivan munatonta touhua. Taso ilmeisesti laskenut aika rankasti edelliskerrasta koska silloin finalistit olivat sentään jostain kotoisin.

Olen pitkälle samaa mieltä. Viime vuonna taso oli kovempi, ja finaalissa kaikki oli tämän vuoden finalisteja parempia.

Joku tässä nyt on mennyt pieleen. Ja toi kasariheviteema meni ihan vituiks. Laittaa nyt jotain natiasia tulkitsemaan jotain heviä... Huh huh. Kyllä tässä tuotantoryhmäkin saa ottaa omaan piikkiin aika paljon. Samoin noi livelähetyksien miksauksien balanssit on mitä sattuu. Luulisi nyt joku tervekorvainen sinnekin eksyvän.

Liityn idols 2005-dissauskerhoon, ei voi mitään.

E: olisi ees se yks sekopää Ibi Love otettu mukaan antamaan väriä hommaan.
Jukka Hollström
Johnny Buzz
21.11.2005 10:27:35 (muokattu 21.11.2005 10:28:53)

Samoin noi livelähetyksien miksauksien balanssit on mitä sattuu. Luulisi nyt joku tervekorvainen sinnekin eksyvän.

Juu, sanos muuta. Kun kyseessä on laulukilpailu, niin luulisi miksaajan nostavan sen laulun paremmin esiin sieltä. Ainakin eilisessä lähetyksessä jokaisen esiintyjän laulu hukkui bändin alle. Vai säästelikö miksaaja kotiyleisöä ja samalla eivät idoliehdokkaat nolanneet itseään tuon enempää.
Juzzu
21.11.2005 10:52:28
En taas eilen jaksanut katsoa koko idolssia. Mun mielestä jopa tää teidän idols-keskutelu on paljon mielenkiintoisempi kuin koko ohjelma. Mikä kertonee jostain.
Rattata
21.11.2005 10:56:12
En taas eilen jaksanut katsoa koko idolssia. Mun mielestä jopa tää teidän idols-keskutelu on paljon mielenkiintoisempi kuin koko ohjelma. Mikä kertonee jostain.

Vähän samaa mietin tossa. Ainoa kekä voisi meikäläistä edes vähän kiinnostaa on Katri, muut ovat yhdentekeviä. Ja alkaa koko formaatti vähän tökkimään muutenkin, ei vaan jaksa enää kiinnostaa.
blaa blaa blaa
THV-klubi #8
Jenka
21.11.2005 11:09:18

Eli ei kannattais vetää ollenkaan.

Tai jos vaikka puolaksi. Kaikki mitä haluaa
esittää puolan kielelle käännettynä.
kede
21.11.2005 11:47:26
Kun ei Idolsin sivuilta äkkiseltään löytynyt, niin ketä siinä bändissä vetää Vartiaisen lisäksi?
sirdickyj
21.11.2005 11:51:19
Olen pitkälle samaa mieltä. Viime vuonna taso oli kovempi, ja finaalissa kaikki oli tämän vuoden finalisteja parempia.

Toissavuonna. Viime vuonna ei ollu Idolsia.

Joku tässä nyt on mennyt pieleen. Ja toi kasariheviteema meni ihan vituiks. Laittaa nyt jotain natiasia tulkitsemaan jotain heviä... Huh huh. Kyllä tässä tuotantoryhmäkin saa ottaa omaan piikkiin aika paljon. Samoin noi livelähetyksien miksauksien balanssit on mitä sattuu. Luulisi nyt joku tervekorvainen sinnekin eksyvän.

Liian tissit tuomarit, jotka on ekaks niin jyrkkänä ja kriittisiä, ja sit ku ollaan finaalivaiheessa, niin kelkka on kääntynyt, esim Agnes vetää ihan päin vittua, niin Taikapeilikin siellä "ompas kiva kuunnella vireistä laulua". Just. Vaikka eihän ne dumarit kyllä noita jatkoonmenijöitä päätä, mutta taatusti vaikuttaa niiden sanomiset tavaöla tai toisella ihmisiin.

Liityn idols 2005-dissauskerhoon, ei voi mitään.

..sanoo mies, joka kaks viikkoa sitten oli vielä kovin tuohtunut, kun jengiä häiritsi laulajien paska taso.

Oikeesti, ei se mun elämää saati maapallon tulevaisuutta mikskään muuta, että noi vetää paskasti, mutta kerran maksan TV luvasta, niin vittu haukun edes kaikki ohjelmat, jos niin haluun. Kyl näi o.
En ikinä liittyisi bändiin, joka ottaa minut jäsenekseen!
Sertzo S
21.11.2005 11:53:02
Kokonaisvaltaisesti härmäläisen nuorison laulutaidollinen taso on heikkoa.
Siispä sisäsiittoiseen kansaan lisää geeniperimää tähänkin ulkomailta, niin tasokin aikanaan nousee kansainväliseksi.
Johnny Buzz
21.11.2005 12:08:41

Yllättäen Pete oli uskottavin, kevyesti.

Pete oli niin uskottava kuin poppari voi vain olla heviä vetäessään eli ei kovin uskottava (vaikkei se Bon Jovi mitään heviä olekaan). Ulkonäöltään ja ääneltään se on täysin pop-laulaja. Parhaiten se joka tapauksessa eilen veti.

Eilistä lähetystä katsoessa tuli kyllä sellainen fiilis, että mitäs karaokea tässä nyt katsotaan. Ei vaan homma toiminu yhtään.

Ja vielä lisätietona: en suinkaan ole mikään hevi-fani, jos joku niin luuli.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)