Aihe: The Drones
1
Mule
20.11.2005 21:35:47 (muokattu 20.11.2005 21:36:16)

Uudessa rumbassa pisti silmään arvostelu em. yhtyeen lyhyesti ja ytimekkäästi nimetty levystä "Wait Long by the River.. And the Bodies of Your Enemies Will Float By". Viiden tähden lisäksi arvostelija Markku Halme toteaa yksinkertaisesti, että kyseessä on `kuluvan vuosituhannen ihan kevyesti paras albumi`. Se on aikas paljon se.

En ollut aussiyhtyeestä koskaan kuullut, minulla kun on paha tapa lokeroida uudet, The -------s -nimiset bändit tylsään New Wave -genreen ja näin ollen myös on lopahtanut mielenkiinto. Typerää, totta, mutta niin parina viime vuonna on ollut milteipä järjestäen tapana..

Menisin ja ostaisin levyn hyllyiltä pois, mutta Halme sanoo lopussa seuraavaa: `Ja kuten maailman epäreiluus määrää, ei tällä ole Suomessa edes virallista maahantuojaa`. Mikä siis avuksi? Koluta kauppoja sormet ristissä vaiko yrittää tilata netistä? Ja ne, ketkä ovat yhtyeen levyä kuulleet, avautukaa!
Pastilli? (+leikit) Bella Italia #6
Lesko
21.11.2005 11:59:55
Minä soitin aikoinani sen nimisessä orkesterissa kuin: The Drone
Tästä kyseisestä The Dronesista en ole edes kuullut. jeh...
"-Nemo est tam senex, qui se annum non putet posse vivere" "-Nemo nisi mors" "-Labitur occulte fallitque volatilis aetas" "-Vade et fac tu similiter"
Mule
19.06.2006 07:33:36

Pientä nostoa.

Tätähän saa tilattua esim. Stupidosta. Kannattaa siis tutustua, hurjaa kamaa! Itse sain tilattua jo viime vuoden puolella ja talvesta tuli tämän levyn tuntuinen: pelottava ja kovaääninen.

Eipä muuta, katselkaa ihmeessä tuo linkin takana oleva video ja kommentoikaa.
äh.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)