aijommi 14.11.2005 21:08:12 | |
---|
Elikkä kun on ollut bändi kasassa jo melkein puolivuotta ja pitäs saada viimeinkin laulua kehiin, ni onko se ihan perseestä jos ei ole lauluääntä hirveästi mutta pysyy kuitenkin nuotissa? Tullaanko semmoista bändia katsomaan keikalle? |
faith 14.11.2005 21:17:23 | |
---|
Elikkä kun on ollut bändi kasassa jo melkein puolivuotta ja pitäs saada viimeinkin laulua kehiin, ni onko se ihan perseestä jos ei ole lauluääntä hirveästi mutta pysyy kuitenkin nuotissa? Tullaanko semmoista bändia katsomaan keikalle? jos pysyy nuotissa niin minun mielestä on lauluääntä. kannattaa kokeilla =) |
aijommi 14.11.2005 21:30:14 | |
---|
Pysyn kohtuullisen hyvin nuotissa, ja oikea sävel löytyy varsin helposti. Mutta jaksaako semmosta kuunnella keikalla, jos ääni on mielikuvitukseton ja oikeen 15 vuotiaan perusääni? |
faith 14.11.2005 21:35:56 | |
---|
Pysyn kohtuullisen hyvin nuotissa, ja oikea sävel löytyy varsin helposti. Mutta jaksaako semmosta kuunnella keikalla, jos ääni on mielikuvitukseton ja oikeen 15 vuotiaan perusääni? kuulehan, sitä voi reenata ;) meinaan, sitä se on mullaki, mutta säännöllisellä harjottelulla saa lähes ihmeitä aikaan. kun se perussävelkorva kuitenki löytyy. eli alat vain harjottelemaan, ja kuuntelet semmosia laulajia joista tykkäät. sitte mietit voisitko laulaa samantyyppisesti. kokeilla erilaisia juttuja jne. Leiki äänelläs =) niin kauan ku on kivaa niin ei kannata luovuttaa. |
aijommi 14.11.2005 21:37:15 (muokattu 14.11.2005 21:37:42) | |
---|
Kiitos näistä, nyt ainakin rohkeutta riittää. ROCK ON! |
insight 15.11.2005 12:44:42 | |
---|
Mut haukuttiin lyttyyn ekan keikan jälkeen, eikä se kuitenkaan jäänyt viimeiseksi =) |
faith 15.11.2005 15:08:41 | |
---|
Jos rohkeutta riittää ja kestät kritiikkiä, niin voit pyytää esim bändikavereilta tai joltakulta laulua harrastavalta kommenttia laulustas. Eli saisit näkemystä siitä mikä kuulostaa hyvältä ja mikä ehkä vähemmän hyvältä. (Muista siis tosissaanki pyytää kertomaan sekä hyviä että huonoja puolia, ei ole mitään hyötyä kritiikistä jos et tiedä teetkö mitään hyvin... eikä se taija tehä itsetunnollekkaan hyvää..) =) |
aijommi 15.11.2005 21:08:59 (muokattu 15.11.2005 21:09:26) | |
---|
Oikeastaan se ei minua haittaa yhtään vaikka laulaisin kuinka perseeleen, mutta jos se ihan siätämätöntä on... Pitääkin kysellä mielipiteitä kavereilta seuraavissa treeneissä. |
Joskus ne ketkä laulavat huonosti ovat niitä persoonia joista tykätään. Otetaan nyt vaikka se Idolsin Roni, minun mielestä harvinaisen paska laulaja ja silti jotkut tykkää siitä. Persoonallinen ääni kyllä, ja se on minun mielestä aika tärkeä pointti. Vaikka laulaisi kuinka kauniisti mutta ei minkäänlaista persoonallisuutta (tai pahimmillaan jonkun jo tunnetun laulajan täysin baitattu persoonallisuus, esim. Maija vilkkumaa ja Indican se laulaja), ei tule pärjäämään. Rohkeasti vain laulamaan! Kyllä se siitä. Ajatus hyvä kuin ruostenaula. |
StJerky 21.11.2005 11:38:27 | |
---|
Mut haukuttiin lyttyyn ekan keikan jälkeen, eikä se kuitenkaan jäänyt viimeiseksi =) Sama vika. |
jazz123 31.12.2005 19:31:53 | |
---|
Joskus ne ketkä laulavat huonosti ovat niitä persoonia joista tykätään. Otetaan nyt vaikka se Idolsin Roni, minun mielestä harvinaisen paska laulaja ja silti jotkut tykkää siitä. Persoonallinen ääni kyllä, ja se on minun mielestä aika tärkeä pointti. Vaikka laulaisi kuinka kauniisti mutta ei minkäänlaista persoonallisuutta (tai pahimmillaan jonkun jo tunnetun laulajan täysin baitattu persoonallisuus, esim. Maija vilkkumaa ja Indican se laulaja), ei tule pärjäämään. Rohkeasti vain laulamaan! Kyllä se siitä. Idolssin ronin kanssa asia on toisinpäin. Ei teknisesti ollenkaan huono laulaja, mutta mielestäni aika persoonaton ääni. |