Aihe: Kitara ja III-olut.
1 2 3 4
jogo3000
08.07.2003 09:39:15

Tunnen soittajia jotka vetää ennen keikkaa x määrän olvia,
ja keikan jälkeen puolustelevat mokiaan vetoamalla suureen
promillemäärään veressään.Hyvä pojat!!

Ei jumalauta. Tuollaisen soittajan kanssa en lavalle menisi.
I'm a whiskey rock'n'roller.
MrGuitarist
08.07.2003 09:47:45
Oon soittanut rumpalin kanssa, joka ei kertaakaan treeneissä ollut juomatta kaljaa. Jossain vaiheessa treenejä sitten yksinkertaisetkin rumpukompit alkoi hänestä tuntua vaikeilta, ei hyvä..

Ennen keikkaa on mukava juoda parit bändikavereiden kanssa. Se vapauttaa tunnelmaa sopivasti.
Cletus Awreetus
08.07.2003 11:13:49
No en tiedä kannattaako tuollaista tapaa opetella, ei sitä kännissä pysty antamaan kaikkeaan ja pieni jännitys kuuluukin asiaan ja myös se että hallitsee sen jännittämisen, siinä vaiheessa kun jännittää niin paljon ettei pysty soittamaan kannattaa miettiä toista alaa toi jotain muuta rentoutumiskeinoa kuin alkoholi. Juodaan ne kaljat sitten keikan jälkeen

Ei kahdesta bissestä tule känniin. On siinä vielä hyvässä soittokunnossa, vähän rennommin voi vaan luritella.
Tosimiehet tiluttavat, ja paljon!!
booster
08.07.2003 11:36:28
Ei kahdesta bissestä tule känniin. On siinä vielä hyvässä soittokunnossa, vähän rennommin voi vaan luritella.

Väitätkö sä, että et oo ikinä lähtenyt parille ja kontannut kotiin aamulehden jälkeen ja sammunut eteiseen? Kyllä "paristakin" toisinaan tulee känniin.
Kitarakamakaavio
Wanted:
Strato (Yamaha, Squier, (Tokai, Fender) T:reen alueelta
Keinokuorma
Super Overdrive tai Blues Drive
PyGmi
08.07.2003 14:33:14
Sähän taidat tyhmä jätkä olla?

Perusteluja
Cletus Awreetus
08.07.2003 14:44:56 (muokattu 08.07.2003 17:22:21)
Väitätkö sä, että et oo ikinä lähtenyt parille ja kontannut kotiin aamulehden jälkeen ja sammunut eteiseen? Kyllä "paristakin" toisinaan tulee känniin.

Heh, totta! Viimeksi keikan jälkeen sammuin kotona vessaan.. Mutta 2 bisseä on ihan jees ottaa ennen keikkaa, muttei tosiaankaan enempää!
vantage
08.07.2003 14:47:22
Lähteekö teillä kitarakuviot paremmin kun on juonut 1-2 kaljaa? Ainakin mun mielestä soittaminen on vaan helpompaa ja luovempaa silloin.. Itse asiassa teen pientä kenttäkoetta tässä, juon pari kaljaa.. kohta alkaa varmaan soitto, anteeks naapurit.

3 olutta niin lähtee jutut paremmin.
Tutkittu juttu.
Heavy Metal Is The Law
Imper
08.07.2003 16:35:36

Noh, meillä on tapana ottaa oikeestaan aina reeneissä vähän "soittokaljaa", ja kyllä se saa homman toimimaan paremmin. Minulla ei henk.koht. huomattavasti vaikuta soittoon eikä tarkkuuteen kalja, vetipä sitä sitten melkein kuinka paljon vaan. Jämäkkää viinaa ja viiniä ei tarvi vetää kun lasillinen ja soitto on huonompaa kuin 12 kaljan jälkeen. Naurakaa vaan, mutta totta on perkele!:)

Tosin, tunnen toki ihmisiä joilla ei oikeesti motoriikka pelaa kahden kaljan jälkeen normaalisti, mutta ne toki ymmärtävät olla ottamatta. Onhan tuo osittain hyvinkin pitkälti totuttelu- ja reenauskysymys.

Tuo Slash-juttu oli sellainen, että kun se vetää illalla viskipullon, niin aamulla kädet tärisee niin paljon, että on pakko vetää toinen ennen keikkaa.
Everyone is a per-son
d-e
09.07.2003 08:07:34
Mitä enemmän kolmosta ,sen paremmalta soitto kuullostaa-
omasta näkökulmasta;yleisö voi olla hiukan eri mieltä...
Noi ulkomaiset superstarat mielellään kertoo huimia tarinoita
viinan (ym. mössöjen) kestävyydestään - todennäköisesti
kuitenkin putoavat jo kolmannen koffin puolivälissä...
Walrus
09.07.2003 09:56:01
Tuo nyt on niin tapauskohtainen juttu. Tiedän tyyppejä jotka pystyy ottaan mäyräkoirankin ennen keikkaa että sitä tuskin edes huomaa soitossa, toisille alkoholi ja soittaminen ei sitten sovi ollenkaan yhteen. Jos sitä aina treenatessaankin ottaa kaljaa niin eiköhän sitä tiedä kuinka paljon keikalla pystyy juomaan niin että soitto vielä kulkee (jos on joku ihme pakko soittaa päissään).
Well - The house is a rockin' Don't bother knockin' Yeah - The house is a rockin' Don't bother come on in
Jäsen X
09.07.2003 12:37:17
Tuo nyt on niin tapauskohtainen juttu. Tiedän tyyppejä jotka pystyy ottaan mäyräkoirankin ennen keikkaa

Veikkaisin, että puhut Andy McCoystä...
Drink up, shoot in, let the beatings begin!
HCW
09.07.2003 15:44:14
Kalja+instrumentti=ei yleensä toimiva yhtälö
Jos olen huomaamattani kuollut,keneltä kysyn kelloa?-Pablo Neruda.
Makuupussimies
09.07.2003 15:59:55
No enpä tiedä. Kyllä sitä tänään voisi testata. Josko sormet rentoutuis tai jotain. Mulla alkaa tulemaan vaikutuksia neljännen kaljan kohdalla. Mut jos jois 2 kaljaa ja siitä sitten.
"Stay out of the road if you wanna grow old" -Pink Floyd
Stone
09.07.2003 20:12:18

Sanotaanko että "jammailu" toimii mukavammin 2-3 oluen jälkeen sekä tuttujen biisien soittaminen ja improvisaatio. Sensijaan uusien "juttujen" hiomiseen että treenaukseen se ei sovi sitten missään tapauksessa. Näin minulla.
"It´s Only Rock´n´Roll (But I Like It)"
Pitsa
10.07.2003 00:18:20
joku mainitsi, että andy soittaisi hyvin mäyräkoirankin jälkeen. aijai, minun käsittääkseni hän on soittanut hyvinkin päin persettä hyvinkin monella keikalla.
Ei me tämmösiä
Jormaz
10.07.2003 01:19:33
threadin otsikko jo herätti minussa aikaan sanoinkuvaamattoman tunteiden sekamelskan..

Mmmm... mahtaiskohan joku huoltoasema myydä tähän aikaan pimeästi kaljaa. Mmmm...
Back to the 80's
Cletus Awreetus
10.07.2003 01:20:38
joku mainitsi, että andy soittaisi hyvin mäyräkoirankin jälkeen. aijai, minun käsittääkseni hän on soittanut hyvinkin päin persettä hyvinkin monella keikalla.

Onko muka kännisen ja selvän Andyn soitossa jotain eroa?
PyGmi
10.07.2003 01:23:28
Turha tääl on andya haukkua. Kukaan täällä ei ois kumminkaan soittanu yhtä kovia kitaroita hanoi rocksin levyille.
Jucciz
10.07.2003 08:25:57
Mulle ei oo koskaan auennu tää juttu, että minkään asteisessa humalatilassa soittais paremmin kuin selvin päin. Yhtä vähän ymmärrän treeneissä tai keikalla dokaamista. Kukin tavallaan, mutta eipähän tarvi pelätä soittokamojen hajoamista tai ainakaan niin typerästä syystä kuin "olin kännissä.."
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)