kimmo 19.11.2005 22:03:35 (muokattu 20.11.2005 14:33:38) | |
---|
Olen pahoillani jos tästä on jo aikaisemminkin keskusteltu, mutta kun ei ollut haku käytössä, niin.. Kuukumina? Oletteko törmänneet kyseiseen son/latin/cuba-tyyliseen kotimaiseen viritykseen? Jos ette, niin hankkiutukaan kuulolle mikäli oheinen musiikkityyli herättää positiivisia fiiliksiä. Kuuntelen juuri heidän äänitettään. Mukavalta kuulostaa, mutta onko tuo kieli ihan jotain oikeaa kieltä kun minua vaivaa koko ajan tunne, että vedätetäänkö tässä nyt hölmöä? |
Olen pahoillani jos tästä on jo aikaisemminkin keskusteltu, mutta kun ei ollut haku käytössä, niin.. Kuukumina? Oletteko törmänneet kyseiseen son/latin/cuba-tyyliseen kotimaiseen viritykseen? Jos ette, niin hankkiutukaan kuulolle mikäinen oheinen musiikkityyli herättää positiivisia fiiliksiä. Kuuntelen juuri heidän äänitettään. Mukavalta kuulostaa, mutta onko tuo kieli ihan jotain oikeaa kieltä kun minua vaivaa koko ajan tunne, että vedätetäänkö tässä nyt hölmöä? Jepudemus, ja arska täälläkin joskus kirjotteli, siis ko. orkesterin perkussionisti ja lulajakitaristin veli. Muistaakseni oli nimimerkillä arska, mut nyt on kait joku muu "arska" nickillä pörräävä. Mä oon miettinyt kanssa tota kieltä. Miten ne saa joka biisiin tungettua niitä "banana" -kuulosia sanoja niin paljon :D Ehkä Arska, jos tän lukee, voisi asiasta kertoa enemmän. J. Moon vanha kettu. Älä ammu mua. |
Epämuusikko 20.11.2005 15:34:20 | |
---|
arse Virhe! Tyhjä tai liian lyhyt kirjoitus! ...we have to produce a smooth, flowing, coordinated series of closely-spaced notes from bar one to the end of the piece, while the guitar player can strum one power chord, assume the rock god stance, and have the groupies swooning. ÄrLä #009 |
Joonas 20.11.2005 16:00:28 | |
---|
nii olikin Moon vanha kettu. Älä ammu mua. |
baron 20.11.2005 17:32:16 | |
---|
Mä oon pari kertaa kuullut/kuunnellut niitten keikan ja kyllä se kieli mun mielestä Kuuban espanjalta kuulosti. My name is Baron, Sir Baron. |
arse 22.11.2005 18:18:47 | |
---|
Se on Tero se Vilin veli enkä minä. Keikkaa on tullut viime aikoina järkättyä vähän nihkeästi, kun jengi on ollut aika kiireistä. Mutta jatkuvasti reenataan ja viimeistään alkuvuodesta aktivoidutaan keikkailurintamallakin. Levyjä on tiety$ti vielä muutama jäljellä. Tsekatkaa odotellessa rumbaryhmä Los Elementos, jonka kanssa ollaan ainakin 10.12. Tampereella. Ja ihan espanjaksi me vedetään, bananalla tai ilman (yleensä ilman). Rumba on paskimmillaankin parasta. |