Aihe: Täydelliset naiset
1 2 3 4 5
IceChylos
19.11.2005 19:12:54
. Danny Elfmanin tunnarit ja kaikki.

Katoin ekaa kertaa tossa viime maanantaina, ja kuuntelin noita musiikkeja just. Aika ovelan fiiliksen tuo noi, vakavaan tunnelmaan pistetty kepeet pimputusmusat - muuttaa aika hyvin tilanteen luonnetta. Tunnaria luukuunottamattahan musiikit on tehny Steve Jablonsky (mm. The Island), eikä olleenkaan huonolta kuulosta.

Muutenkin ihan hauska sarja. Jos tulee vähänkin huonompi leffa kolmoselta, niin kattoo mielellään.
Women are like parking spaces: all the good ones are taken, and the available ones are handicapped.
juuso a
19.11.2005 21:36:11

Viime viikon jaksosta ei ole muuta sanottavaa, kuin että Marcia Cross on kohtalaisen hyvin säilynyt 43-vuotiaaksi:
http://images.celebritymoviearchive … arciaCross@DesperateHousewives1.jpg

Toi on kyllä totta. Ja hyvin osaa vetää tollaisen pirullisen ämmän roolia, mun yksi lempparihahmoista on just Bree. Ja olihan se tietty Melrose Placessakin nainen paikallaan.
Ääh.. Emmie jaksa.
MV
29.01.2007 22:03:00
Vieläkö tätä ihmiset katsoo? Itse olen vasta nyt alkanut seuraamaan. Muutama jakso on tullut katottua kunnolla ja tykkään kyllä kovasti. Oikein yököttää tuon Eva Longorian hahmon pinnallisuus:)

Mikäs kausi tämä suomessa pyörivä muuten on?
sivupersoona
29.01.2007 22:25:53 (muokattu 29.01.2007 22:26:34)
Vieläkö tätä ihmiset katsoo? Itse olen vasta nyt alkanut seuraamaan. Muutama jakso on tullut katottua kunnolla ja tykkään kyllä kovasti. Oikein yököttää tuon Eva Longorian hahmon pinnallisuus:)

Mikäs kausi tämä suomessa pyörivä muuten on?

En tiijä, mutta siinä on nykyään liikaa ruumiita ja muuta melroseplace- kamaa (Marcia Cross on toki hyvä laina). Kajahtanut musta perhe on ihan ylimäärästä huttua. Ennemmin tuota kahtoo kuin lostia, jossa siinäkin on liikaa kikkailua alkuun nähden.
"If I put my mind to it, I could do anything. I just don't feel like putting my mind to something. So there."
zorro
29.01.2007 22:33:08
itse katson jenkkitahtiin ja olen joka tuotantokaudesta tykännyt. juuri sopivasti balanssissa kaikki sarjan ominaisuudet.
saundi lähtee tukasta!
Tänne saattaa tupsahtaa joskus uusia biisejä.
Suhteettomat toverit #6
IMIK #34
RocknRoll
29.01.2007 22:49:41
Tyttöystävä osti ekan tuotantokauden DVD-boksin tossa puolisen vuotta sitten, ja pakotti seuraamaan sitä, ja hyvältähän se silloin vaikutti, ihan vapaaehtoisesti suostuin lopulta seuraamaan kyseistä sarjaa.

Sitten odoteltiin että alkaisipa se toinen tuotantokausi töllöstä, ja pakko sanoa että iso pettymys. Se jokin ja joku tästä nyt puuttuu, kyllähän tätä katsoo muttei kyllä yhtä innokkaasti kuin ekaa kautta.

Eka tuotantokausi ****
Toka ** 1/2
Mr. Mustard
30.01.2007 18:13:53
Men behaving badly = huonosti käyttäytyvät miehet

Desperate Housewives = Täydelliset Naiset

Mikäs logiikka tässä on? Taitaa olla melekoset emakkofemakot kääntäjinä. Tämäkö on sitä tasa-arvoa?

Boikotoin epätoivoisia kotirouvia;)
"Safe sex, safe music, safe clothing, safe hair spray, safe ozone layer. Too late! Everything that´s been achieved in the history of mankind has been achieved by NOT being safe..." - Lemmy Kilmister
Dunga
30.01.2007 18:18:24 (muokattu 30.01.2007 18:19:35)
Mikäs logiikka tässä on?

Taitaa liittyä sarjan naisten ylläpitämiin kulisseihin. Ei suora käännös, mutta ihan onnistunut väännös.

e. Mielestäni taso laskenut myös, ei jaksa oikein seurata ihan joka jaksoa.
gandar
30.01.2007 18:28:14
Olen edelleen koukussa.
Sarjan taso on todellakin laskenut, mutta jos Täydelliset naiset on ainut salainen paheeni, niin olkoon. Ensi viikollahan tuleekin ensimmäinen osa toisen tuotantokauden viimeisen jakson kahdesta osasta.
Ceci n'est pas une signature
juuso a
30.01.2007 18:52:45

Sarjan taso on todellakin laskenut, mutta jos Täydelliset naiset on ainut salainen paheeni, niin olkoon. Ensi viikollahan tuleekin ensimmäinen osa toisen tuotantokauden viimeisen jakson kahdesta osasta.

Kyllähän se taso laski aika pirun paljon toisella kaudella. Katsoin muistaakseni kolme tai neljä jaksoa kolmatta kautta (joka siis nyt pyörii jenkeissä) mutta siitä puuttui se jokin mikä alun alkaen sarjassa jaksoi koukuttaa. Meni jotenkin liian Melrose Placeksi koko homma...
Chrissie
30.01.2007 19:47:52
Samaa mieltä olen minäkin: taso laskenut huolestuttavasti. Välillä tulee mielenkiintoisia juttuja vastaan, mutta aika paljon myös niitä, jotka aiheuttavat pelkkää myötähäpeää. Sitten mielummin katselee vaikka seiniä kuin ruutua.
Ei musiikkia ilman hiljaisuutta.
"A part of me is always close to the harbor sailing with the ghost of my grandfather." Don Johnson Big Band - Road
MV
13.02.2007 09:00:55
Aika traaginen päätösjakso kaudelle. Mutta miksi sen äijän päältä ajettiin?
Dunga
13.02.2007 10:14:11
Aika traaginen päätösjakso kaudelle. Mutta miksi sen äijän päältä ajettiin?

Kai sillä äijällä ja Mikellä on jotain kärhämää ollut menneisyydessä. Hammaslääkärillä Mike jotain muistelikin ja äijä taisi kusettaa ettei ole ollut vankilassa hommissa tjsp.
Ridin´ with the Horst.
gandar
13.02.2007 19:18:54
Oli muuten Eva Longoria vähintäänkin mielenkiintoisissa asuissa siinä pettämisen flashback-kohtauksessa. Hablahabla.
Ceci n'est pas une signature
Chrissie
14.02.2007 19:48:31
Kertokaas joku, mitä siinä maanantaina mahtoi tapahtua? Olin onnellisesti onnistunut sotkemaan nauhoituksen päin reisiä, ja niin jäi odotettu kaudenpäätös näkemättä. Prkl..
"A part of me is always close to the harbor sailing with the ghost of my grandfather." Don Johnson Big Band - Road
RocknRoll
14.02.2007 20:13:10 (muokattu 14.02.2007 20:25:46)
Kertokaas joku, mitä siinä maanantaina mahtoi tapahtua? Olin onnellisesti onnistunut sotkemaan nauhoituksen päin reisiä, ja niin jäi odotettu kaudenpäätös näkemättä. Prkl..

Öö, Carlos vehtaili aasialaisen taloudenhoitajan kanssa joten Eva Longorian roolihahmo heitti hänet pihalle.

Breen (punapää) tytär koitti karata kotoaan sen mustan jäbän kanssa, mutta Bree ehti karata parantolasta parahiksi estämään paon. Heille tuli pieni konflikti siinä, joka päätyi tilanteeseen että SWAT-joukot ampuivat mustan jäbän, hänen uhkailtua Breetä aseella.

Jos muistan oiken, niin Agentti Dale Cooper ajoi _Miken_ yli autolla, tosta en ole varma. Voi olla uni tai eri sarja kyseessä.. :)

En mä tiedä, kai jostain linkki löytyy tapahtumiin, mä en kovinkaan hyvin nyt muista..

Siinon..

http://en.wikipedia.org/wiki/Remember_(Desperate_Housewives_episode)
Chrissie
14.02.2007 20:22:14
En mä tiedä, kai jostain linkki löytyy tapahtumiin, mä en kovinkaan hyvin nyt muista..

Kuulosti kyllä varsin mielenkiintoiselta... varsinkin se SWAT-kohta.
Insane Cacadu
16.02.2007 17:10:02
Mutta näin siinä kävi, että sen musta jäbä aamuttiin!
En tiiä kuinka selviän elämästä kun Täykkärit loppu, oon ihan säälittävän koukussa :D
MV
17.09.2007 16:49:16
Hep, tänään jatkuu klo 21.00, nelosella tietenkin. Kieroilu alkakoon!
The Liam that i know is a polite young man -Peggy Gallagher
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)