Aihe: Opeth-diggareille
1 2 3 4 536 37 38 39 40122 123 124 125 126
ANtTIKRISTUS
18.11.2005 12:02:51
Jos näin kauniisti sanon, niin pistää vähän vituttamaan tommonen touhu. Mikä siinä niin kamalaa on, jos joku helvetin mustanaamio vähän kaatelee jääkaappeja ja laulu on vähän miehekkäämpää kuin jossain teinipopjeejee-bändissä.
lapio
18.11.2005 12:14:53

Tietääkö kukaan näyttikö ne sitä The Grand Conjuration videota töllössä silloin kun se nousi myydyimpien levyjen top-kymppiin? Eikö niitten pitäs näyttää kaikki top-kymppiin nousseiden levyjen joku musavideo jos semmonen on jostain biisistä tehty. Näin ainaki muistelisin.

Kyllä minä muistaakseni näin pätkän ellei koko videonkin jossain vaiheessa top 40 ohjelmassa.
Live fast, die 72 year old.
Exhausted
18.11.2005 13:57:05

jos ei video ollut ehtinyt perille vielä siinä vaiheessa
Akiman
18.11.2005 14:09:50

Video taisi olla juuri valmistunut silloin, kun Opeth meni ensi kertaa listalle Suomessa, mutta eipä sitä taidettu esittää kertaakaan edes pätkittäin. Itse muistaakseni katsoin joka lähetyksen, jossa Opeth tuolla listalla roikkui ja Opethin tullessa vuoroon taustalla soi The Grand Conjuration, mutta kuvassa näytettiin Ghost Reveriesin kansikuvaa.
:: LEVYARVIOT, HAASTATTELUT YM. -> SONOS METALLICOS :: TUOREIMMAT HAASTATTELUT: NOWEN, MARCO HIETALA, THE BLACK LEAGUE ::
Galdor
18.11.2005 17:02:35 (muokattu 18.11.2005 17:03:04)
Mun mielestä se pätkä, mitä soitettiin oli Ghost of Perditionista.
Kyllä itteänikin vitutti kun ei voitu näyttää The Grand Conjuration videota.
lapio
18.11.2005 19:12:21

Ei hitto, voinko oikeasti muistaa noin väärin? Minusta videosta oli ainakin pieni pätkä jossain vaiheessa. Olisiko ollut sitten myöhemmin pikaisena väläyksenä, kun listaa on käyty läpi.
Live fast, die 72 year old.
KoRn88.
18.11.2005 19:30:49
Ei hitto, voinko oikeasti muistaa noin väärin? Minusta videosta oli ainakin pieni pätkä jossain vaiheessa. Olisiko ollut sitten myöhemmin pikaisena väläyksenä, kun listaa on käyty läpi.

tuntuu kyllä minustakin, että oisin siitä videosta pätkän nähny siinä. Saatan kyllä muistaa väärinkin.
metallia Kemistä: UNIC
petrutsi
18.11.2005 19:31:59 (muokattu 18.11.2005 19:34:29)
Jos näin kauniisti sanon, niin pistää vähän vituttamaan tommonen touhu. Mikä siinä niin kamalaa on, jos joku helvetin mustanaamio vähän kaatelee jääkaappeja ja laulu on vähän miehekkäämpää kuin jossain teinipopjeejee-bändissä.

Siksi koska Opeth ei ole teinipopjeejee-bändi ja se video ei vaan sopinut musiikkiin. Se siinä on niin kamalaa.

Ps. Ja se naamari oli kamalin.
My balls and the end of humanity..how the hell are they related?
Tympee Huttunen
19.11.2005 08:04:26
Olen kuullut tälläistä tietoa välikäsien kautta, että Lopezin puuttuminen joukosta johtuu hieman muusta, kuin jalkaongelmista...Ilmeisesti hän ei bändiin ole palaamassa, ellei saa ongelmiaan kuntoon.
Minä Mikä sua vaivaa Mauri? Onko sulla tauti?
petrutsi
19.11.2005 13:05:47
Olen kuullut tälläistä tietoa välikäsien kautta, että Lopezin puuttuminen joukosta johtuu hieman muusta, kuin jalkaongelmista...Ilmeisesti hän ei bändiin ole palaamassa, ellei saa ongelmiaan kuntoon.

Jalkaongelmista? :D Olen tämmöisen sivuuttanut täysin. Kertoisitko tarkemmin?
My balls and the end of humanity..how the hell are they related?
Ali
19.11.2005 17:17:18

Jalkaongelmista? :D Olen tämmöisen sivuuttanut täysin. Kertoisitko tarkemmin?

Jalkaongelmista en kyllä minäkään ole mitään kuullut. Eikös Lopezilla ollut joku harvinainen veritauti ja henkisiä ongelmia?
"Jesus was crucified for doing nothing, but God is worshipped for even less"
Heartwood
19.11.2005 17:21:29
Eikös Lopezilla ollut joku harvinainen veritauti ja henkisiä ongelmia?

Näinhän se taisi olla joo. Ainakin paniikkihäiriöistä mies kärsi, tosin nämä asiat on mainittu tässäkin ketjussa jo useasti.
"The colonel is breakdancing! Give me a break!" -William Shatner
Kanjonit
19.11.2005 17:36:36

Onko Lopez muuten jo soittanut keikoilla vai vieläkö kioskin takana on Devastator?
Silhuetti
Röytäen olisit jo perillä.
Demostuodio: Silhuetti - Peili ja minä
Shitmanek
19.11.2005 17:59:32
Onko Lopez muuten jo soittanut keikoilla vai vieläkö kioskin takana on Devastator?

Toipilaana taitaa yhä olla. Kunpa paranisi pian, hänen rummutuksensa sopii Opethiin täydellisesti.
Yarr!
Deino
19.11.2005 18:09:52

Kunpa paranisi pian, hänen rummutuksensa sopii Opethiin täydellisesti.

Komppaan.
Perkele!
Tympee Huttunen
19.11.2005 18:59:45
Näinhän se taisi olla joo. Ainakin paniikkihäiriöistä mies kärsi, tosin nämä asiat on mainittu tässäkin ketjussa jo useasti.

Oho:) Luulin, että jalkaongelmat olivat kerrottu syyksi. No kuitenkin, kuulemani oikea syy on muu kuin paniikkihäiriöt.
Minä Mikä sua vaivaa Mauri? Onko sulla tauti?
lxi
19.11.2005 19:09:48
Oho:) Luulin, että jalkaongelmat olivat kerrottu syyksi. No kuitenkin, kuulemani oikea syy on muu kuin paniikkihäiriöt.

Jos kyse on laittomista substansseista, niin vaadittaisiin ehkä jonkinlaista pohjaa ennen kuin niitä kutsutaan "oikeiksi syiksi". Huumeriippuvuushuhu on pyörinyt alusta lähtien.
The fact that no one understands you doesn't make you an artist. | kuunneltua
Shitmanek
19.11.2005 19:27:53

Verisuonitauti? Sehän lienee nykyään se "oikea" syy, paniikkihäiriöihinhän hän taisi jo lääkkeitä saada. Huumeongelmahuhut ovat tosiaan liikkuneet jo pitkään, joskus kesällä muistaakseni jo kaveri puhui sellaista kuulleensa.
Yarr!
Dunga
19.11.2005 19:37:49
Kuka siellä nyt kannuttelee Lopezin tilalla, en ole kuullut enkä jaksa selata topicia?
On JÄTTIKYRPÄ!!! IMIK #4 Romantikkoitkijät #24
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)