Aihe: Antony And The Johnsons
1 2
saturnzreturn
17.08.2005 19:38:04 (muokattu 17.08.2005 19:39:10)
voi ny iso V***U. se on sitten tukholman reissu tiedossa, ellei kiinateatterinkin liput ole jo mennyt.

edit: mistäköhän lähtisi lippuja metsästämään jos ruotsiin halajaa keikalle?
my wallet's fat and so is my head
PomppoK
18.08.2005 01:25:16

Eli kaikki eivät täältäkään saaneet lippujaan.

Kuinka moni tunnustaa sellaisen kuitenkin saaneen?

Vielä yhdentoista tienoilla myivät minulle mukisematta.
Take me don't leave me.
mr_b
18.08.2005 09:49:42 (muokattu 18.08.2005 09:51:59)

Argh!!! Unohdin!! *lyö itseään päähän useaan kertaan*

Edit: Montakos päivää Tiketti varaa noita lippuja?
I had a Commorde, 64, had to score.
PomppoK
18.08.2005 09:56:56

Argh!!! Unohdin!! *lyö itseään päähän useaan kertaan*

Edit: Montakos päivää Tiketti varaa noita lippuja?

Neljä arkipäivää.
Take me don't leave me.
saturnzreturn
18.08.2005 10:16:27 (muokattu 18.08.2005 10:17:12)
Neljä arkipäivää.

eli tiistaina vai keskiviikkona kannattaa ruveta kyseleen vai?
PomppoK
18.08.2005 10:35:59 (muokattu 18.08.2005 10:36:21)

eli tiistaina vai keskiviikkona kannattaa ruveta kyseleen vai?

Tilauspäivä lasketaan mukaan, eli tiistaina klo 10 kannattaa aloittaa soittelu.
Take me don't leave me.
monkeyheaven
18.08.2005 14:08:29
lippu hankittu, tervetuloa marraskuu.
Jenka
18.08.2005 16:57:58

Katselin eilen.. oli vielä lähemmäs iltaakin vielä jäljellä lippuja. Harkitsin ja harkitsin. Jäi varaamatta. Vaikka hieno kokemus voisi olla.
Jenka
18.08.2005 17:04:17

Tuli mieleen, että eräällekin Tavastian keikalle kävi taannoin niin että lisäsivät reilusti lippuja yhtäkkiä myyntiin. Ensin laitetaan pieni osa myyntiin ja sitten on muka loppuunmyyty ym, mutta yllättäen saattaakin olla lippuja runsaasti. Ja kun marraskuuhun on vielä aikaakin.

Ja Tiketin sivuilla sanotaan muuten, että:

Mahdollisia peruutuspaikkoja voit tiedustella Tiketistä aamuisin klo 10.00. (joka päivä!)

Vaikka kuinka moni soittaa sinne ja ilmoittaa, että ei haluakaan lippua? Ennemmin jää vaan noutamatta. Eihän se reilua ole, mutta niin se vaan menee.

Kuitenkin kannattaa varmaan heti huomennakin jo kysellä, jos olisi sattunut käymään niin, että joku olis soitollaan peruuttanut. Jos tosiaan haluaa lipun..
saturnzreturn
23.08.2005 10:31:46 (muokattu 23.08.2005 13:38:17)
**"€(=&"€%")/)?" vtu JES!!! sain tänä aamuna 4 lippua antony & the johnsonsin tavastian keikalle. 4 fakin kappaletta, ei tämmöstä voi tapahtua ihmisen elämässä. tervetuloa vaan suomeen antony, edessä on ikimuistoinen ilta.

edit: niin ja olisin kyllä melkein jopa mielummin lähtenyt katsomaan anttoa china theateriin tukholmaan, mutta loppuunmyyty oli sekin.

ja sitten pitää vielä haukkua tikettiä: mikä ihme siinä on että eivät saa aikaiseksi sinne jonotussysteemiä, jos numero on varattu, niin puhelin piippaa varattua, joudut sulkemaan sen ja soittamaan uudestaan. noin 10:16 pääsin läpi, ja soittelin tauotta sinne alkaen 10:00. pari kertaa pääsin jopa linjalle, mutta eipä siellä vastattu ja puhelin ilmoittaa, että numero ei vastaa. sitten taas uudestaan soittoa ja taas varattua tuutuutuut... = turhauttavaa

eipä ole rööki maistunut pitkään aikaan niin hyvältä kun tänä aamuna lipputilauksen jälkeen.
saturnzreturn
18.11.2005 17:09:29
mitäs tykkäsitte keikasta?

en pettymyksekseni, mutta hämmästyksekseni sain huomata, että live-esiintyminen ei välittänyt ollenkaan sellaisia fiiliksiä kuin odotin. se oli live-musiikkia parhaimillaan; vaikka minulla oli hyvä näköyhteys bändiin ja antonyyn, pidin silti mielummin silmiäni kiinni.

yllätys oli myös se, että antony heitti läppää. odotin sellaista synkkää esiintymistä, jota yleisö kuuntelee sydän verellä, mutta eihän se ihan sellainen ollutkaan.

tästä tulee kyllä pään aukomista, mutta oikeesti "you rule"-tyyppiset huudahdukset voisi jättää jollekkin muulle keikalle.

nyt pitää nukkua
PomppoK
18.11.2005 17:55:33 (muokattu 18.11.2005 17:59:08)

mitäs tykkäsitte keikasta?

en pettymyksekseni, mutta hämmästyksekseni sain huomata, että live-esiintyminen ei välittänyt ollenkaan sellaisia fiiliksiä kuin odotin. se oli live-musiikkia parhaimillaan; vaikka minulla oli hyvä näköyhteys bändiin ja antonyyn, pidin silti mielummin silmiäni kiinni.

yllätys oli myös se, että antony heitti läppää. odotin sellaista synkkää esiintymistä, jota yleisö kuuntelee sydän verellä, mutta eihän se ihan sellainen ollutkaan.

tästä tulee kyllä pään aukomista, mutta oikeesti "you rule"-tyyppiset huudahdukset voisi jättää jollekkin muulle keikalle.

nyt pitää nukkua

Allekirjoitan ylläolevan.

Upealtahan se kuulosti, mutta tunnelma oli kovin rikkonainen, vaikkakin havaitsevani olin, että Antony yritti lähinnä luoda suurehkoja kontrasteja omalta osaltaan. Vaikutti myös siltä, että esiintyjät itse(kin) olivat hieman kiusaantuneita huudoista ja ylipitkistä aplodeista biisien välillä. Antony sai aina tovin toppuutella, ennen kuin pääsi jatkamaan. 'Läpätkin' olivat kauttaaltaan melko piikikkäitä.

Keikan loputtua tuntui yhä etäiseltä yleiseen tunnelmaan nähden; muut näemmä olivat aivan pähkinöinä. Itse olin jo luovuttamassa kun bäkkärin ovi suljettiin ja valotkin sytytettiin osittain, mutta niin vain saatiin vielä River of Sorrow toisena encorena. Hyvä lopetus.

Esitys: 9+
Tunnelma: 7-

Pääosin kivikasvona pysytellyt Julia Kent selloineen oli kaunista kuultavaa (ja katseltavaa :) ) statistin roolistaan huolimatta.
"Once black, you never come back."
Feggy
19.11.2005 10:05:54

Täällä on vähän toisenlaisia näkemyksiä:

http://virtual23.nebula.fi/~rumbafi/keskustelu/viewtopic.php?t=635
Haetaan perusasiat hallitseva basisti helsinkiläiseen Lockmaniin. Soitamme omalaatuista melodista rockia, jossa Bo Diddley ja Blues Explosion yhdistyy Televisioniin ja Tom Waitsiin. Treenikämppä Kaapelilla ja 30 omaa biisiä. Laita pikaviestiä.
Ozzyneito
24.12.2008 19:32:12

1131 päivää vanha ketju otetaan ylös!

Keikka keväällä, kuukauden päästä ilmestyvä, jo vuosi sitten odotettu levy ilmeisesti vuoti tänään. Odotuksia on molempia kohti aivan liikaa. EP ehkä vähän petti, mutta Another World, joka on ainoa levylle päätyvä biisi oli ainakin tajuttoman kova. Viime kulttuuritalon missaus harmittaa, mutta nyt sekin ongelma on ratkaistu kun seinällä on pieni pala kallista paperia. I Am a Bird Now on edelleen rakkaimmasta päästä levyjä, joten sikälikin tätä uutta odotan jopa pelonsekaisin tuntein.

Mun joulu taisi pelastua juuri, mikäli tuo Crying Light on ehtaa tavaraa.
"Bach sävelsi musiikkinsa jumalalle. Jos me sävellämme, teemme sen saadaksemme pillua." -Erlend Loe
Hetfield
12.01.2009 14:31:19

Mun joulu taisi pelastua juuri, mikäli tuo Crying Light on ehtaa tavaraa.

Taitaapi olla, mikäli minun musiikkimakuuni on luottaminen. Tuubista juuri kuuntelen tässä, käyn heti ensi keskiviikkona noutamassa Äxästä.

Sikäli hassua, että löysin vasta viime vuoden puolella koko bändin, monethan täältä ovat näemmä jo monta vuotta sitten keikallakin olleet. Nooh, parempi myöhään...
I quit the band... Now I just play with myself.
A.l
03.08.2012 08:12:27
Tänään on tullut myyntiin 2011 äänitetty Cut the World -livealbumi. Ilosaaren keikan missanneille ja siellä olleille molemmille varmasti maistuu, ei ole kaljateltan porinaa mukana! Suunnilleen sama settilista.

Eilen Kuopion äxässä soittivat levyä ja Starfishin aikana koko kroppa rentoutui ja meinasi itku päästä.

http://goo.gl/RZDTp
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)