Aihe: Spinefeast 2005
1
Akiman
09.09.2005 09:19:17

Vuosittainen SPINEFEAST tekee jälleen tuloaan. Helsingin Nosturissa juhlitaan kahden päivän ja kymmenen rytmiryhmän voimin 18.-19.11.2005.

Perjantaina 18.11.2005 ovet avataan klo klo 20:00, jonka jälkeen elämöivät Moonsorrow, Rotten Sound, Sólstafir, The Machete ja Mygrain.

Lauantaita pään kivistystä parannellaan jälleen iltakahdeksan jälkeen seuraavien taiteilijain avustuksella: Turmion Kätilöt, Lullacry, Hevein, End Of You ja Soulrelic.

Lisää informaatiota aiheesta löytyy Spinefeastin sivuilta.

http://www.spinefarm.fi/spinefeast
:: LEVYARVIOT, HAASTATTELUT YM. -> SONOS METALLICOS :: #SONOSMETALLICOS @ IRCNET ::
luopio
09.09.2005 14:04:39
Enemmän pidin viime vuoden tarjonnasta, taidan skipata tällä kertaa.
Syntisin heittäköön viimeisen kiven
Jankku
09.09.2005 14:52:22
Enemmän pidin viime vuoden tarjonnasta, taidan skipata tällä kertaa.

Samat sanat, taitaa tällä kertaa jäädä väliin...
Hell is where the heart is!
Henkka Hevimies
09.09.2005 16:21:09
Samat sanat, taitaa tällä kertaa jäädä väliin...

Khyllä. Köyhää on:(
"Parran kasvattaminen alkaa olla ainoa asia, jota nainen ei pysty tekemään paremmin kuin mies, tai jos pystyy, hänen menestyksensä on varma ainoastaan sirkuksessa"
Ragorn
09.09.2005 17:20:07
Juu-u.

Ainut mikä kiinnostaisi on Moonsorrow joten taidan skipata minäkin.
"Ootko sä hevari?" "Määrittele hevari." "Emmä tiiä."
MV
09.09.2005 22:44:05
Perjantaina aika messevää mäiskettä luvassa...Tämän olisi kyllä voinut konsertit-osioon pistää.
"perkulees.- helkkari että tekkee miäli pilua" -ICE9
dictatorsh*t
09.09.2005 23:09:38
Tämän olisi kyllä voinut konsertit-osioon pistää...josta sitä kukaan ei olisi huomannut.
elbowski
09.09.2005 23:15:48 (muokattu 09.09.2005 23:15:59)
Rotten Sound ja Machete melkein saavat mut paikalle.
Näen sen silmistäsi, nyt jokin on hullusti
Kuiskaat korvaan hiljaa kysyen:
Jaatko kanssani salaisuuden?

IMIK #25 | Kelpaisiko pastilli? | Bella Italia #2 | Jukka-Pekka #2 | THV-Klubi #45
MV
09.09.2005 23:26:07 (muokattu 09.09.2005 23:38:06)
..josta sitä kukaan ei olisi huomannut.

Ihmisten pitää alkaa huomaamaan...
Akiman
09.09.2005 23:51:28

Tämän olisi kyllä voinut konsertit-osioon pistää.

Samoin sinne olisi voinut pistää esimerkiksi aloittamasi "Finntroll ja sodom yhteiskiertueelle jenkkeihin"-, "Metallifestari Turkuun?"-, "Dimebagin muistokonsertti?"-, "Slipknotin eka vierailu suomessa."-, "Diabloa eurooppaan!"- ja "Machine head tavastialle 5,6 marraskuuta."-keskustelut, mutta en minä siitä inissyt ja loppujen lopuksi en usko, että ketään haittaa, vaikka keikoista tiedotetaan/puhutaan juuri niiden suuntauksen alueilla. Itse asiassa pidän m.netissä tuota konserttiosiota ainakin omasta puolestani ihan turhana, koska näen itse ennemmin keikoista juttua eniten seuraamillani raskas-, rock-, ja proge-alueilla, kuten varmasti moni muukin. End of Off-Topic.

Spinefeastiin en varmaankaan itse lähde. Ei oikein kukkaron nyörit anna periksi, bändit on nähty moneen kertaan ja kattaus oli viime vuonna paljon parempi jo pelkän Reverend Bizarren ansiosta. Toki mukana on hyviä bändejä, mutta ei tarpeeksi ja ei niin harvoin nähtäviä ja kiinnostavia ole lainkaan.
:: LEVYARVIOT, HAASTATTELUT YM. -> SONOS METALLICOS :: #SONOSMETALLICOS @ IRCNET ::
MV
10.09.2005 00:05:30 (muokattu 10.09.2005 00:10:00)
Samoin sinne olisi voinut pistää esimerkiksi aloittamasi "Finntroll ja sodom yhteiskiertueelle jenkkeihin"-, "Metallifestari Turkuun?"-, "Dimebagin muistokonsertti?"-, "Slipknotin eka vierailu suomessa."-, "Diabloa eurooppaan!"- ja "Machine head tavastialle 5,6 marraskuuta."-keskustelut, mutta en minä siitä inissyt ja loppujen lopuksi en usko, että ketään haittaa, vaikka keikoista tiedotetaan/puhutaan juuri niiden suuntauksen alueilla. Itse asiassa pidän m.netissä tuota konserttiosiota ainakin omasta puolestani ihan turhana, koska näen itse ennemmin keikoista juttua eniten seuraamillani raskas-, rock-, ja proge-alueilla, kuten varmasti moni muukin. End of Off-Topic.

Itsekin olen kyllä sitä mieltä, että niiden olisi parempi olla genrealueilla ja otinkin tämän puheeksi backstagella mutta ei innostuttu konsertit-osion poistamisesta...Sen sijaan ketjuja alettiin siirtämään sinne ikäänkuin alueen "uudelleensyntymisen" vuoksi...Tämä siis noiden aloittamieni ketjujen jälkeen...Poikkeuksena ehkä tuo sodom ja finntroll-ketju koska sen aloitin ihan vaan sen uutisen vuoksi, että finntroll lähtee sodomin kanssa mikä oli aika jännä juttu....Eikä ollut tarkoitus puhuakaan itse keikoista.

Menipä taas selittelemiseksi:)
MV
10.09.2005 00:09:15
Mutta jätetäänpä paskanjauhaminen...Täytyy vähän aikaa tässä venailla infoa exoduksen mahdollisista suomen keikoista...Tietää vähän miten paljon rahaa menee.

Perjantai kiinnostaisi, rotiskon keikan Tuskassa jätin suosiolla vähän kesken testamentin takia ja machete on varmaan aika suoraa turpaanvetoa myös livenä...
Deathrace King
10.09.2005 01:29:21

Spinefeastiin en varmaankaan itse lähde.

Miksi muuten sitten laitoit topicin pystyyn, ja vielä yli kaksi kk ennen tapahtumaa? Jos kaikista metallikeikoista 2 kk:n sisällä laitettaisiin omat topicit pystyyn, niin mitä siitäkin tulisi..
Ei ressiä, RÄSSIÄ!!! www.chaoscreation.net
Dropped C
10.09.2005 02:23:34
Rotten Sound:ia voisi mennä katsomaan. Muuten nuo ovat/kuulostavat kyllä siltä samalta peruspuurolta mitä nykyään tarjotaan metallina. Viime vuonna tosin oli Reverend Bizarre ja se oli parhautta, nyt tälläistä ei ole....
Come back dear dreams, tales of old. In this sleep, servant of the warsmen.
KanZuu
10.09.2005 15:54:26
Ei taida tosiaan tulla tuonne tänä vuonna mentyä, eniten kiinnostavia oli Machete ja Moonsorrow, mutta niittenkään levyjä en omista. Kyllä viime vuoden kattaus oli parempi, varsinkin se yksi päivä missä oli Amoral, Ajattara, Ensiferum ja Finntroll, aijai kaikista bändeistä pidän (vaikkei nyt Ajattara kahden näkemän jälkeen mielestäni livenä toimi). Paras säästää Spinefeastin rahat muihin konsertteihin tai levy julkaisuihin mitä on nyt kohta tulossa.
ozz3
10.09.2005 19:38:25
Lauantaiksi lähden jos kaverit lähtee mukaan.
Be just and fear not| MegaMan Club #009 - Shadow Man |THV-klubi #6
-memmu-
11.09.2005 00:38:42 (muokattu 11.09.2005 00:39:13)
Lauantaiksi vois melkein lähteä, kun ei ole muutakaan tiedossa. Toivotaan että Turmion Kätilöt on yhtä hupaisa kuin Tuskassa, niin ilta on varmasti pelastettu.
Piiskaa teille kaikille
ozz3
19.11.2005 15:41:35
Jep, tänään tulee mentyä tuonne...kiitos kaverit tekosyystä moshailuun!
Killed by death MegaMan Club #009 - Shadow Man |THV-klubi #6
nahkalipsi
21.11.2005 10:34:00
Mygrain oli paras
Roses are red, violets are blue. All by base are belong to you
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)