Ynkästä tulee mieleen, että osaakohan se mies enää hitaasti soittaakkaan, ku se vetää kaikki niin äärimmilleen;D Ilmeisesti et ole hemmon tuotantoa edes kuullut, jos tollaisia lausuntoja tulet tekemään. Itse olen nähnyt yhden keikkatallenteen ja kuullut joitakin yksittäisiä biisejä, ja voin sanoa että hemmo kyllä osaa soittaa hitaasti ihan helvetin hyvin. Vaikka hänen musiikkinsa ei minuun erityisemmin kolahda, voin sanoa että kyseessä on kyllä aivan käsittämättömän lahjakas ja taitava hemmo. Lisäksi helvetin omalaatuinen ja tunnistettava soundi (huomaa viimeistään 3sek kuuntelun jälkeen että kyseessä on Ynkkä). "I think that all these classical masters have one big thing in common: when they play slow, it's tasteful and when they play fast, they RIP!" - Michael Angelo Batio |
wrshredder 19.11.2005 18:37:20 | |
---|
Yks keino on heittää plektrat parvekkeelta alas ja alkaa soittamaan tyystin näpeillä. Siinä kyllä tempo tippuu nopeasti ja oikeakin käsi kehittyy samalla. jee. Tahi sitten kääntää kitara toisinpäin niin että plektrakätesi toimii otelautakätenä., voi kestää tovi ennenkuin saat otettua sen ekan barre-otteen sieltä (paitsi tietenkin Batiolla ,mut se onki jostai Neptunuksesta) Romantikkoitkijät#23
Soundi lähtee käsistä |
Kasperi Tervonen 20.11.2005 00:38:09 | |
---|
Mä osaan, mutta kuulostan vähän Hammettilta. Mulla on ihan sama juttu :D (eli en osaa) Märkyys on kosteuden sielu. |
JS 20.11.2005 13:54:30 | |
---|
Ilmeisesti et ole hemmon tuotantoa edes kuullut, jos tollaisia lausuntoja tulet tekemään. Ilmeisesti. Ja näitähän riittää :D Mikä vittu siinä on, että pitää nillittää, vaikkei edes tiedä, mistä nillittää... Tuntuu että, porukka kirjottaa tänne, että Ynkkä on paska, kun joku iso poika on niin sanonut. Kyllä se varmasti tietää, että Ynkkä ei osaa soittaa hitaasti, kun itse osaa Feid Tu Pläkin alkusoolon!!11!!1 Ja se et se kuullosti paskalta johtu sit et meiän koulul on niin paskat kamat!!11! If it's worth doing, it's worth overdoing.
kalamies#20 >-)))> |
moottorisaha 20.11.2005 14:07:49 | |
---|
Ilmeisesti. Ja näitähän riittää :D Mikä vittu siinä on, että pitää nillittää, vaikkei edes tiedä, mistä nillittää... Tuntuu että, porukka kirjottaa tänne, että Ynkkä on paska, kun joku iso poika on niin sanonut. Kyllä se varmasti tietää, että Ynkkä ei osaa soittaa hitaasti, kun itse osaa Feid Tu Pläkin alkusoolon!!11!!1 Ja se et se kuullosti paskalta johtu sit et meiän koulul on niin paskat kamat!!11! Heh, aivan. Ihmettelen kyllä rehellisesti sanoen tuota älyttömän vihamielistä Ynkkä-dissausta. En ainakaan itse edes voisi KUVITELLA haukkuvani sen tason kitaristia, vaikka hänen musiikki ei varsinaisesti minun heiniä olekaan. Mutta heittäkääpä joku kerta asenteenne vittuun ja kuunnelkaa tuon kaverin soittoa. Kyllähän se nyt jumalauta soittaa aivan perkeleen hyvin. :) "I think that all these classical masters have one big thing in common: when they play slow, it's tasteful and when they play fast, they RIP!" - Michael Angelo Batio |
Keppi 20.11.2005 20:22:08 | |
---|
Ilmeisesti. Ja näitähän riittää :D Mikä vittu siinä on, että pitää nillittää, vaikkei edes tiedä, mistä nillittää... Tuntuu että, porukka kirjottaa tänne, että Ynkkä on paska, kun joku iso poika on niin sanonut. Kyllä se varmasti tietää, että Ynkkä ei osaa soittaa hitaasti, kun itse osaa Feid Tu Pläkin alkusoolon!!11!!1 Ja se et se kuullosti paskalta johtu sit et meiän koulul on niin paskat kamat!!11! Älä viitti tollasta jauhaa, kun mä oon sua selkeesti vanhempi! Eri asia, jos puhuisit jollekkin teinille. Minä teen omat johtopäätelmäni ihan oman pään mukaan, enkä minkään isojen poikien...tai sinun!:D Sitäpaitsi mulla on oikeus sanoa mielipiteeni yhtä hyvin, kun sulla on oikeus kirjottaa noita jonninjoutavia Feid Tu Pläkin alkusoolo -jupinoitas!:D Pointti oli siinä, ett mitä mä oon ynkkää kuullut(kuiteski kaikki nämä sen viralliset livejulkasut...pitäis varmaan jonkinlainen peruskuva soittamisesta tulla?!), nii tuntuu, ettei sillä oo enää malttia soittaa "vähän", kun se on soittanut niin pitkään tuolla omalla tyylillään...eli tosi paljon. Vähän sama juttu, kun jotkut on tottuneet syömään nopeasti ja kiireisesti, niin ne ei oikeen osaa enää syödä hitaasti ja nauttien. Eli ei ole kyse siitä, ett haarukkaa ei pystyis liikuttamaan hitaammin, jos siihen keskittyy...vaan siitä, että on vaan tottunut kauhomaan vauhdilla. Tätä halusin kertoa kommentillani...en minä vihaa ynkkää! Musta se on ihan omalla tavallaan sympaattinen äijä ja todella taitava kitaristi! ...no ei vaineskaan;) |
Jzci 20.11.2005 22:34:55 | |
---|
Vähän sama juttu, kun jotkut on tottuneet syömään nopeasti ja kiireisesti, niin ne ei oikeen osaa enää syödä hitaasti ja nauttien. Taidetaan puhua minusta. Anteeksi offtopic. |
moottorisaha 20.11.2005 23:55:02 (muokattu 20.11.2005 23:58:37) | |
---|
Ei ihan täydellisesti liity aiheeseen, mutta löysin videon jossa Dime näyttää vähän että miten natural harmonic-vingutuksia tehdään. ;) Bonecrusherhan muunmuassa taisi noita ihmetellä. http://www.youtube.com/?v=5tNYICzSGVA (Jos video nykii, niin pistä pauselle hetkeksi ja paina vasta sitten playta. Lataa nimittäin pausenkin aikana sitä.) "I think that all these classical masters have one big thing in common: when they play slow, it's tasteful and when they play fast, they RIP!" - Michael Angelo Batio |
elbowski 21.11.2005 00:22:19 | |
---|
Ei ihan täydellisesti liity aiheeseen, mutta löysin videon jossa Dime näyttää vähän että miten natural harmonic-vingutuksia tehdään. ;) Bonecrusherhan muunmuassa taisi noita ihmetellä. http://www.youtube.com/?v=5tNYICzSGVA (Jos video nykii, niin pistä pauselle hetkeksi ja paina vasta sitten playta. Lataa nimittäin pausenkin aikana sitä.) Plussaa tästä. On se Dime paras. Why don't you take some responsibility?
You're pointing fingers and blaming everybody
Shudder to think if I lived like you, they would be shaking too if they only knew
|