cldron 17.11.2005 19:19:49 | |
---|
Tai oikeastaan vielä pahempaa on se, kun on pelannut liian paljon GTA San Andreasta putkeen ja kadulle astuessaan näkee jonkun tagin ja tulee mieleen että pitää käydä maalaamassa päälle. Tai näkee vääriin colourseihin pukeutuneita ihmisiä kadulla ja muistaa että nyt ollaankin tosielämän puolella. hahahahh!! tiedän tunteen!! :D jossai seinällä vilahtaa violettia, ni hyvä ettei oo jo bussista jäämässä "perkele, toi pitää saada".. si tajuaa melkei heti että WTF... on kyllä melkosen vaikuttava peli :P |
juuso a 18.11.2005 01:58:53 | |
---|
Nyt on sitten tullut tämä uusi civi testattua ja kyllähän peli tuntuu maistuvan siinä missä noiden aiempienkin osien kohdalla. Ainoa huono puoli on pelin kaatuileminen aivan liian usein. Epäilisin että syy tähän on jälleen kerran näytönohjaimeni, joka on todistetusti raskaimmissa väännöissä kova kaatuilemaan. Tahkosin yhden kerran chieftain tasolla (ensimmäinen peli) erittäin helppoon voittoon ja seuraavaksi kokeilin Noblea joka alkoi olla jo haastavampi. Sama juttu tuntuu pätevän tähänkin mitä edellisiin osiin: viiden aikaan yöllä ajattelee seuraavan vuoron jälkeen nukkumaanmenoa. "Vielä yksi vuoro" pitää edelleen paikkansa. Ääh.. Emmie jaksa. |
Ei viddu kai se on lähettävä ostamaan, vittuako sitä itteään kiduttamaan. In Goth We Trust! The 666 Club #4
Mactep - Love Metalia Neuvostoliitosta |
Jormaz 20.11.2005 05:01:51 | |
---|
Disclaimer : oon jhumalassa. Okei, ostin ja koin pettymtylsem. ei toimitnu!! Joku Render error! Ati-ongelma! Jonkun patchin hain ja korjaantui, toimii nyt ihan ok. Pitää alkaa veivaa kun herään huomenna eli tänään sunnuntaina!! In Goth We Trust! The 666 Club #4
pliksu 20.11.2005 11:07:34 | |
---|
Ois opiskelupoliittinen itsemurha hankkia Civilization keskellä tenttikautta. Veikkaanpa, että odotan tonne joulun tienoille ja katselen uudelleen. "This land is your land and this land is my land, sure, but the world is run by those that never listen to music anyway." >-)))> |
KoRn88. 20.11.2005 14:50:43 | |
---|
Disclaimer : oon jhumalassa. Okei, ostin ja koin pettymtylsem. ei toimitnu!! Joku Render error! Ati-ongelma! Jonkun patchin hain ja korjaantui, toimii nyt ihan ok. Pitää alkaa veivaa kun herään huomenna eli tänään sunnuntaina!! sait plussan |
Jormaz 21.11.2005 07:46:02 | |
---|
Kello 07.45, eka peli takana Chieftainilla ja pistevoitto tuli. Ainoa asia mikä vituttaa on se että kun kohta meen goisaa niin näen pelistä unta. In Goth We Trust! The 666 Club #4
Qsysi 21.11.2005 18:44:12 | |
---|
Kello 07.45, eka peli takana Chieftainilla ja pistevoitto tuli. Ainoa asia mikä vituttaa on se että kun kohta meen goisaa niin näen pelistä unta. Ei helevetti sakki pelaa sitä nopeaan läpi. Vai onko tossa nyt joku sitte mihin vuoteen se loppuu? Vastakkaisen sukupuolen lähestyminen on vähän niinkuin uiminen: Ois helvetin siistiä osata, mutta kun et osaa, pysy rannalla.
- Härski |
Jormaz 21.11.2005 18:50:29 | |
---|
Ei helevetti sakki pelaa sitä nopeaan läpi. Vai onko tossa nyt joku sitte mihin vuoteen se loppuu? No siis mä pelasin koko yön ja rimpuilin siis sinne vuoteen 2050 asti. In Goth We Trust! The 666 Club #4
aleksi 21.11.2005 21:54:21 | |
---|
Eikö täällä kellään ole tuota "crash to desktop" -ongelmaa? Mulla kaatuilee jatkuvasti. Ilmeisesti tuo on aika yleinenkin muistiongelma, jota ainakin muilla palstoilla on yhdessä pähkäilty. Eipä ole vielä mikään auttanut, jospa se patch... "open hands to the wind" |
juuso a 21.11.2005 21:57:25 | |
---|
Eikö täällä kellään ole tuota "crash to desktop" -ongelmaa? Mulla kaatuilee jatkuvasti. Ilmeisesti tuo on aika yleinenkin muistiongelma, jota ainakin muilla palstoilla on yhdessä pähkäilty. Eipä ole vielä mikään auttanut, jospa se patch... Kuten jo aiemmin mainitsin mulla kaatuilee myös. Väänsin näytönohjaimesta herkkuja pienemmällä mutta eipä sekään auttanut. Sellaisen 4-5 tuntia yleensä toimii ja sitten kossahtaa viimeistään jos ei aiemmin. Kaitpa se sen patchin jälkeen wörkkii.. Näin toivomme. Ääh.. Emmie jaksa. |
EnemyAce 21.11.2005 23:09:50 | |
---|
No siis mä pelasin koko yön ja rimpuilin siis sinne vuoteen 2050 asti. Mä en muuten edellenkään koe voitoksi tota pistevoittoa. Se tuntuu vain mitättömältä :) Ja muuten tossa pistetaulukossa eli Hall of Famessa on muuten sellanen moka että siinä ei näy tappioita. Oon jo varmaan parit pelit hävinnyt eikä niissä lue että turpaan tuli. Ainoastaan omituisesti voiton nimi ja pisteet. Toivottavasti päivitys korjais ton asian. |
Jormaz 21.11.2005 23:45:05 | |
---|
Mä en muuten edellenkään koe voitoksi tota pistevoittoa. Se tuntuu vain mitättömältä :) Totta tämä. Kiukkuseksihan siinä tuppaa jäämään. Oonko muuten ainoa jolla kestää kauan ennen kuin saa alotettua tyydyttävistä puitteista pelin? Jos on liian ahasta saarella niin eihän siinä oo mitään järkeä. Mieluummin kehittelee sivilisaatiotaan yksin saarella. In Goth We Trust! The 666 Club #4
juuso a 22.11.2005 11:16:26 | |
---|
Totta tämä. Kiukkuseksihan siinä tuppaa jäämään. Oonko muuten ainoa jolla kestää kauan ennen kuin saa alotettua tyydyttävistä puitteista pelin? Jos on liian ahasta saarella niin eihän siinä oo mitään järkeä. Mieluummin kehittelee sivilisaatiotaan yksin saarella. Aika paljon on yleensä muita samalla mantereella. Välillä ei jaksa raivata ketään pois vaan tyytyy rinnaikkaiseloon. Loppupelissä joku sitten hyökkää aina kimppuun koska itse on valinnut väärän hallitusmuodon tai uskonnon itselleen. Ja monesti siinä sotavaiheessa tulee sitten hoidettua niin huonosti tiedepuolta että joku muu menee kehityksessä ohi. Ääh.. Emmie jaksa. |
lxi 22.11.2005 12:01:01 | |
---|
Totta tämä. Kiukkuseksihan siinä tuppaa jäämään. Oonko muuten ainoa jolla kestää kauan ennen kuin saa alotettua tyydyttävistä puitteista pelin? Jos on liian ahasta saarella niin eihän siinä oo mitään järkeä. Mieluummin kehittelee sivilisaatiotaan yksin saarella. Vasta pelasin huvikseni One City Challengea Duel-kokoisella kartalla 17 kilpakumppanilla. On muuten, eh, tiivis tunnelma. The fact that no one understands you doesn't make you an artist. | kuunneltua |
EnemyAce 22.11.2005 20:31:55 | |
---|
Oonko muuten ainoa jolla kestää kauan ennen kuin saa alotettua tyydyttävistä puitteista pelin? Jos on liian ahasta saarella niin eihän siinä oo mitään järkeä. Mieluummin kehittelee sivilisaatiotaan yksin saarella. Jos on joku aavikko tai viidakko saari mistä on medium-tason pelaajan vaikea kehittää itselleen voittaja sivilisaatiota niin sitten otan uusiksi. Mutta jos saari näyttää hyvältä ja siellä on toinen niin mä otan siltä kaupungit pois :) Sellaselta ssarelta voi vielä alottaa mihin mahtuu hikiseen kaksi. Vielä kyllä pyörii nuo Civi3 taktiikat päässä, ihan kaikkia ei tosin voi soveltaa uuteen peliin. Jotkut on sanonu että alkuajan kaupunkirushi ei välttämättä ois enää niin hyvä idea kuin kolkussa. |
EnemyAce 22.11.2005 20:35:07 | |
---|
Tämä on jo modattu. En tosin muista pystyikö silläkään lentämään veden päällä (normaalikopterillahan ei pysty), mutta saahan sen itsekin tehtyä. Löytyy tuolta CivFanatics.comin foorumilta. Tuolla foorumilla on muuten jotain ihan ihme pelaajia. Siellä muutama tosi mielenkiintoinen C3C Sid-voitto. |
LiiMaNHeNKi 24.11.2005 17:51:37 | |
---|
Nonni, nyt on sitten patchi (1.09) ilmestynyt. Ja senhän voi ladata suoraan pelin alkuvalikon kautta. Pitääpäs kokeilla tapahtuuko mitään näkyviä muutoksia. Gentlemen, put your vicious minds together. We have a world to destroy. |
Eddie 24.11.2005 18:22:47 | |
---|
Kai se on sitten pakko ostaa... Kaikki edelliset osat löytyvät hyllystä. Kuinkas kauan muuten pelit tässä uudessa versiossa kestävät eli millainen tempo on esim. Civ 3:een verratessa? "Anaalileikit. Ei huono. Miellyttää älykköjä." Meet the Feebles |
LiiMaNHeNKi 24.11.2005 18:25:43 | |
---|
Gentlemen, put your vicious minds together. We have a world to destroy. |