jannu 04.07.2003 13:28:56 | |
---|
Tässä olen pähkäillyt, että mihin katosi tuo varsin lupaava rock-orkesteri Manboy? Ei ole paljoa kuulunut loistavan debyyttialbumin jälkeen.. |
Hornanturska 04.07.2003 13:30:07 | |
---|
öh?? kaipaako joku sitä yhtyettä? ...kyllä sakari kuosmanen yngwien voittaa... |
mono 04.07.2003 15:42:33 | |
---|
Häntä koipien välissä takaisin Poriin? |
flimtrick 04.07.2003 16:44:43 | |
---|
tietääkseni saivat fudut levy-yhtiöstä. varmaan uutta etsiskelemässä |
Jani The Rock 04.07.2003 17:52:39 | |
---|
tietääkseni saivat fudut levy-yhtiöstä. varmaan uutta etsiskelemässä Höhöö! Ja tuskinpa löytyy. "I don`t wanna be a rock`n roll star, just wanna play my honky guitar..." -Peer Gynt |
Skebaholikko 04.07.2003 18:01:52 | |
---|
Mie kyllä ihmettelin tätä siltä kantilta kun joka ikinen arvostelu jonka näin vaan heidän debyytistä kehuttiin Maasta Marssiin (Soundi: 5 tähteä, jne) Ja sen jälkee ei mitää tietoa. Jäiköhä homma siis iha kriitikoiden hypetykseks ja myynnin puuttessa saivat tosiaan monoa levykomppanialta..........sinänsäkkii ihme ku ei he miun muistaakseni kovin epäkaupallista musaa tehneet..........nojaa, whatever.......... Jos hyppäät laskuvarjolla, eikä se aukea, ja ystäväsi ovat katselemassa, - niin voisi olla hauska temppu, jos esittäisit uintiliikkeitä. |
Bonham 04.07.2003 21:54:56 | |
---|
Tää on näitä juttuja, jossa ei auta "kriitikon" ylevät sanat tai puolen sivun mainokset Rumbassa, perusta eli asiakkaat puuttuvat. Olisko sittenkin kannattanut kiertää maata muutama vuosi ja luoda sitä fanipohjaa... Opinions are like assholes, everybody's got one. (Harry Callahan) |
Intohimo 05.07.2003 11:48:29 | |
---|
Tässä olen pähkäillyt, että mihin katosi tuo varsin lupaava rock-orkesteri Manboy? Ei ole paljoa kuulunut loistavan debyyttialbumin jälkeen.. Olen pähkäillyt täsmälleen samaa asiaa.. Minnehä lie menny. Liekkö sekin hajonnu. "Hyvä itseluottamus lähentelee röyhkeyttä". |
Medication 05.07.2003 20:49:22 | |
---|
Bändi ei ole hajonnut, vaan valmistelee toista albumiansa tällä hetkellä. Kotisivujen vieraskirjasstakin löytyy jotain www.manboy.org |
Jaristoteles 06.07.2003 18:36:03 | |
---|
Toivottavasti tähän liittyy ainakin kiiltävähampaisia Hirmuleita ja pimeitä mezästöpolkuja. Ei olis kiva olla Saharassa kun kaikki pierut menee sinne. |
booster 07.07.2003 19:26:32 | |
---|
Tää on näitä juttuja, jossa ei auta "kriitikon" ylevät sanat tai puolen sivun mainokset Rumbassa, perusta eli asiakkaat puuttuvat. Olisko sittenkin kannattanut kiertää maata muutama vuosi ja luoda sitä fanipohjaa... No niin no. Ei kai sitä ekaa levyä väkisin tarvi huonoksi tehdä, eli tuosta olisi varmaan ollut hyvä aloittaa se rundaaminen jne. Vaikka mitäpä minä näistä tiedän. Kitarakamakaavio
Wanted:
Strato (Fender, Yamaha, Squier) T:reen alueelta
Keinokuorma
Super Overdrive tai Blues Driver |
schism 08.07.2003 00:18:56 | |
---|
taisivatpa viimeksi olla eloisampia lokakuussa Sueden lämppäreinä. hukkam. |
Juzzu 08.07.2003 12:43:56 | |
---|
Mun mielestä se eka levy oli ihan hyvä plätty, kitaristin soitto ja soundi jopa suomen mittakaavassa lähes omaperäistä, kun oli paljon viljelty delayta ja muuta vastaavaa Edge -tyyliin, Suomipoika kun tuppaa yleensä olevaan aika Roots ja tiluhevi. (=provoa vähäsen, heh...) Kyllä mä ajattelin tuossa eilen kun levyn hyllystä bongasin, notta noinkohan se pitäisi taas joskus kuunnellakin. Tonttoroi! Ponkkolaala piu! Tiruliru löts! |
jannu 08.07.2003 13:19:51 (muokattu 08.07.2003 13:20:18) | |
---|
Mun mielestä se eka levy oli ihan hyvä plätty, kitaristin soitto ja soundi jopa suomen mittakaavassa lähes omaperäistä, kun oli paljon viljelty delayta ja muuta vastaavaa Edge -tyyliin, Suomipoika kun tuppaa yleensä olevaan aika Roots ja tiluhevi. (=provoa vähäsen, heh...) Kyllä mä ajattelin tuossa eilen kun levyn hyllystä bongasin, notta noinkohan se pitäisi taas joskus kuunnellakin. Itse kuuntelin levyä pitkästä aikaa viimeviikolla ja kyllä lähti. Levyn soundit, ja varsinkin just noi kitarat ovat kyllä tosissaan omaa luokkaansa Suomen kamaralla. Ainoa pikku miinus tulee rumpujen turhan popista soundista, olis voinut olla pikkuisen enempi munaa. Rumpalointi on kuitenkin yleensäottaen tyylitajuisen vähäeleistä. Veikkaan että aika moni jamppa olis lähtenyt veivaamaan Kuoppamäki-fillejä sun muita, mutta onneksi homma pidetään kasassa ja viileän simppelinä. |
parinc. 08.07.2003 14:12:47 | |
---|
Ainoa pikku miinus tulee rumpujen turhan popista soundista, olis voinut olla pikkuisen enempi munaa. Sama pätee kyllä levyyn kokonaisuudessaankin. Helvetin kypsää sävellys- ja sovitustyötä debyyttilevyksi, mutta vähän vaisu kokonaisuus kuitenkin kun verrataan ulkomaisiin vastineisiin. Etäiseksi Manboy vielä jäi. Mutta tuolla sävellyskynällä luulisi että rahkeita riittää parempaankin. |
jannu 08.07.2003 15:16:44 (muokattu 08.07.2003 15:18:29) | |
---|
Sama pätee kyllä levyyn kokonaisuudessaankin. Helvetin kypsää sävellys- ja sovitustyötä debyyttilevyksi, mutta vähän vaisu kokonaisuus kuitenkin kun verrataan ulkomaisiin vastineisiin. Etäiseksi Manboy vielä jäi. Mutta tuolla sävellyskynällä luulisi että rahkeita riittää parempaankin. Veikkaan, että Nick Trianilla oli myös melkoinen osuus siihen, miltä levy kuulostaa soundipuolelta... Itse en tosin edelleenkään jää kaipaamaan levyltä muuta kuin lisää munaa rumpuihin. Pitää toivoa että heput ovat oikeasti nyt sitten työstämässä sitä kakkosplattaa. Tiedä vaikka miten lähtis kakkostarttauksella käyntiin. |
Intohimo 09.07.2003 00:29:48 | |
---|
Bändi ei ole hajonnut, vaan valmistelee toista albumiansa tällä hetkellä.
Hyvä, että on pysyny kasassa. Uskoisin bändin menestyvän. En tiedä meneekö tämä vertaus metsään, mutta mulla tulee A-ha mieleen. Musta ekaksi levyksi erittäin hyvä. Hyvät soundit, hyvät tekstit, hyvä englannin ääntämys, erinomainen laulaja. "Hyvä itseluottamus lähentelee röyhkeyttä". |
Uutta odotellessa, ekan levyn parissa viettänyt monia hyviä hetkiä. We are accidents waiting to happen. |
Juzzu 09.07.2003 12:41:29 | |
---|
Mun mielestä on erikoista, että bändiä morkataan 'hitaasta startista' samalla kuin one-hit-wonderit ja Gimmelit sun muut tuomitaan myös kaikkien wanna-be-muusikoiden toimesta. Minkälainen se pitäisi olla se bändin elinkaaren alku, että se sitten kelpaisi? Tonttoroi! Ponkkolaala piu! Tiruliru löts! |
masterhat 21.05.2007 22:50:17 | |
---|
nostellaas! Niin, mitäs jengi diggailee tästä? Mä oon aika innoissani, tai levyjä en omista, mut nuo myspacen kipaleet kertovat melkoisen vahvasta musiikillisesta comebackistä, vaikka muuten ei olla taidettu yltää kovinkaan kummoisiin myyntilukuihin? Pitkään vieroksuin pumppua, mutta kun unohtaa typerän nimen ja keskittyy musiikkiin, niin johan alkaa uppoamaan. ja sitä kautta nimikin on alkanut tuntua loistavalta:D tuossa vielä myspace: http://www.myspace.com/manboymusic |