Olisi nyt sitten hankinnassa uus basso ja hommaan ajattelin sijoittaa n.500e, joten ajattelin kysellä, että minkä merkkisistä kannattaa lähteä katselemaan. Pääasiassa tulee heviä&rokkia soiteltua. Olin ajatellut jotain 5-kielistä, mutta tuolla hinnalla tuskin saa, joten ihan 4-kielinenkin kävisi. |
Samu S. 19.11.2005 09:22:50 | |
---|
Tämän tyyppisiä threadeja on olemassa varsin runsaasti. Selailepa palstan sivuja taakse päin. "Seer-O o pras." -sisäpiiri | Käytä Operaa. |
Paviaani 19.11.2005 20:57:06 (muokattu 22.11.2005 12:51:06) | |
---|
Perus rokki kirves eli Fender Prescision.Mexicolaisen saa saksasta reilu 500 eur. |
L.Ruoska 20.11.2005 01:28:27 | |
---|
|
Rokkinorsu 20.11.2005 11:08:13 | |
---|
Perus rokki kirves eli Fender Prescision.Mexicokolaisen saa saksasta reilu 500 eur. Ensinnäkin, minä en ostas bassoa testaamatta mistään hemmetin saksasta, ellei oo joku varmanakki. Vaan kyllä se presari varmasti asiansa ajaa, se on varmaa. Asiaan palatakseni ite suosittelen Yamahan ja Ibanezin bassoja. Ne on hinta/laatusuhteeltaan huippuja. Niin ja sitten nää warwickin rockbassot kannattaa myös ottaa huomioon, jos vaan tykkää ulkonäöstä. :) Basisti. (Kertonee kaiken oleellisen?) ;) |
Aminohappo 20.11.2005 12:29:04 (muokattu 20.11.2005 12:30:09) | |
---|
Moraalisen krapulan syypää on etanoli eli etyylialkoholi, joka lisää tryptofaaniaminohappoa hajottavan entsyymin, tryptofaanipyrrolaasin, tuotantoa. |
L.Ruoska 20.11.2005 13:33:15 (muokattu 20.11.2005 13:38:22) | |
---|
Noi Spectorit on muuten hyviä, nuo "Performance"-sarjalaisethan on Indonesias tai jossain tehtyjä mutta ainakin jenkkispectorit sopii mulle käpälään hyvin! Tuntuma aikapaljon samanlainen kun ESPin C-304-beisseissä mutta looksit enemmän Warwickin suuntaan. Jokatapauksessa hinta on ainakin ihan kohdallaan. Asiaan palatakseni ite suosittelen Yamahan ja Ibanezin bassoja. Ne on hinta/laatusuhteeltaan huippuja. Aamen! Niin ja sitten nää warwickin rockbassot kannattaa myös ottaa huomioon, jos vaan tykkää ulkonäöstä. :) Jep, kannattaa käydä testaamassa. Tuntuu että useimmat jotka ottaa Rockbeissin vaihtaa sen ennenpitkää aitoon Warwickiin, en tiedä onko tämä merkki siitä että Rockbass on huono vai että Rockbass on vakuuttanut ihmiset ostamaan kalliimman. |
onde 20.11.2005 19:36:06 | |
---|
Perus rokki kirves eli Fender Prescision.Mexicokolaisen saa saksasta reilu 500 eur. Joo noi ihan hyviä ja niitä voi myöhemmin modata ittelleen mieleiseks. Mä ainakin oon saanut Meksikon Jatsista hyvän pelin pikkasen satsaamalla mikkeihin ja potikoihin. Uus talla on tulossa ja soundi sen ku paranee! But that´s the way I like it baby I don´t wanna live for ever |
Laatte 20.11.2005 22:48:50 | |
---|
Minäkin olisin ensi syksynä kun rahaa löytyy hankkimassa bassoa. Tällä hetkellä Ibanez GSR-180 (215€). Haen kunnon keppiä millä voisi sitten soitella monta vuotta eteenpäin tai mahd. jopa loppuelämän. Rahaa käytössä semmoiset 1000€. Suositelkaa, sillä tuore kasvo näissä piireissä olen. Ja rockia soittelen. |
Rokkinorsu 21.11.2005 16:00:15 (muokattu 21.11.2005 19:25:25) | |
---|
Jep, kannattaa käydä testaamassa. Tuntuu että useimmat jotka ottaa Rockbeissin vaihtaa sen ennenpitkää aitoon Warwickiin, en tiedä onko tämä merkki siitä että Rockbass on huono vai että Rockbass on vakuuttanut ihmiset ostamaan kalliimman. Ei ne kyllä ainakaa huonoja oo, veikkaisin sitä, että ihmiset on vakuuttunu ostamaan ''aidon'' warwickin. Kaikki rockbassot (omani mukaanlukien) on ollu tähän mennessä tosi mukava saundisia/käteen istuvia. Toisaalta se on vaan minun mielipide Basisti. |
jjylli 21.11.2005 16:20:48 | |
---|
mua on aina ihmetyttänyt toi soittimien tilaaminen ulkomailta. miten kukaan voi kuvitella ostavansa soitinta ilman, että pitää sitä jonkin aikaa kädessä ja soittelee niitä näitä. yksilölliset erot periaatteessa samanlaisilla soittimilla ovat selkeitä ja ne kuuluvet asiaan. eihän sitä voi tietää mitä saa. vai voiko? ja voiko niitä sitten tilailla ja palautella miten lystää, kun ei kelpaa? häh? |
möyssy 21.11.2005 17:23:40 | |
---|
Noi warwickin rockbassot on kyllä herättäny kiinnostusta. Jotkut on haukkunu ja jotkut kehunu, mutta ei kai sitä voi tietää kuin itse kokeilemalla. Onkos tuolla helsingissä päin jotain liikettä, jossa näitä warreja voi käydä kokeilemassa? Myös noi peaveyt herätti mielenkiintoa. Onko niitä mahdollista jossain kokeilla? |
Jayh 21.11.2005 17:26:23 | |
---|
Minäkin olisin ensi syksynä kun rahaa löytyy hankkimassa bassoa. Tällä hetkellä Ibanez GSR-180 (215€). Haen kunnon keppiä millä voisi sitten soitella monta vuotta eteenpäin tai mahd. jopa loppuelämän. Rahaa käytössä semmoiset 1000€. Suositelkaa, sillä tuore kasvo näissä piireissä olen. Ja rockia soittelen. Itse lähdin 1000€ budjetilla ostamaan bassoa.. käteen tarttui 300€ Aria SB 404, suurin syy oli se että tämä nyt vain sattui sopimaan omaan kouraan parhaiten. Enkä todellakaan katunut kun löin ekan kerran omaan vahvariin kiinni tuon... |
okoranta 21.11.2005 17:27:47 | |
---|
Warwickin rockbassot kannattaa ehdottomasti käydä tsekkaan, hyviä pelejä, ainakin Fortress! |
Rokkinorsu 21.11.2005 19:27:30 | |
---|
Noi warwickin rockbassot on kyllä herättäny kiinnostusta. Jotkut on haukkunu ja jotkut kehunu, mutta ei kai sitä voi tietää kuin itse kokeilemalla. Onkos tuolla helsingissä päin jotain liikettä, jossa näitä warreja voi käydä kokeilemassa? Myös noi peaveyt herätti mielenkiintoa. Onko niitä mahdollista jossain kokeilla? Musamaailmaan vain, siellä pitäs olla koko tuoteperhe :) Basisti. |
Finite Fear 22.11.2005 09:24:26 | |
---|
sami kiviniitty |