helinkopteri 08.07.2003 23:19:33 | |
---|
Nyt alkaa lipsua jo. Lipsua? Mistä? Aiheesta joka oli.. no tuo... öö singeri. Tsättäily rulettaa!"#€%&/ |
Veikko 08.07.2003 23:20:12 (muokattu 08.07.2003 23:20:29) | |
---|
Tärkeintä on se että on nopee eikä tee virheitä. Ainakin vormuloissa pätee tämä laki. Mitenkähän taittuisi Neil Young tuolta mieheltä? Nii-i. Suojele Suomen metsiä - tapa tikka. |
Lipsua? Mistä? Aiheesta joka oli.. no tuo... öö singeri. Joo, alkaa mennä persoonallisuuksiin Malmsteeniä ei voi verrata Fareriin. Koska Malmsteen on musiikillisesti valovuosia edellä fareria. Ja tässä oli aiheen Farerin "ihme sävellajiton" klippi Satriani on voittamaton |
R.Cooley 08.07.2003 23:24:26 | |
---|
Tärkeintä on se että on nopee eikä tee virheitä. Ainakin vormuloissa pätee tämä laki. Mitenkähän taittuisi Neil Young tuolta mieheltä? Nii-i. 2 x Hoho. Näkisipä Farerin soittavan jotain rauhallista, vaikkapa Knopflerilta covereita. Satriani on voittamaton |
helinkopteri 08.07.2003 23:53:56 (muokattu 08.07.2003 23:55:15) | |
---|
Koska Malmsteen on musiikillisesti valovuosia edellä fareria. BUAHHAHAAAAAAAHAAAHAAA!!!!! Että tälläinen lausekin piti vielä kuulla. Tsättäily rulettaa!"#€%&/ |
Boldari 09.07.2003 04:05:42 | |
---|
TiluVitunLilu. Kauheeta sontaa. Hee-ei äiti paan sut liikumaan, paan sut hikoomaan ja gruuvaamaan. |
kunnasja 09.07.2003 07:29:24 | |
---|
TiluVitunLilu. Kauheeta sontaa. Yhdyn tähän mielipiteeseen. Tota farter-jätkää ei voi liikaa haukkua. Jo sen soundi on niin muovinen PASKA, ettei noista pätkistä voi olettaakaan saavansa selvää. Vaikka hidastais kuinka. Etsikääs mp3:sia, asentakaa winamp2:een tempon kontrollointi-plugin, ja kuunnelkaa hidastettuna: onko siellä mitään järkevää? Itse en viitsi, koska kärsin jo niistä muutamista videonpätkistä jotka olen aikanaan nähnyt... Visit http://www.helionprog.com |
R.Cooley 09.07.2003 10:42:32 | |
---|
Yhdyn tähän mielipiteeseen. Tota farter-jätkää ei voi liikaa haukkua. Jo sen soundi on niin muovinen PASKA, ettei noista pätkistä voi olettaakaan saavansa selvää. Vaikka hidastais kuinka. Etsikääs mp3:sia, asentakaa winamp2:een tempon kontrollointi-plugin, ja kuunnelkaa hidastettuna: onko siellä mitään järkevää? Itse en viitsi, koska kärsin jo niistä muutamista videonpätkistä jotka olen aikanaan nähnyt... Tuossa olisi ideaa. Mutta haluaisin mielummin tota videota hidastaa, jotta näkisi sormet yms. Se oliskin aika veikeetä. Satriani on voittamaton |
Dick Parker 09.07.2003 11:12:09 | |
---|
Veikkaan, että toi Fareri ei osaa soittaa yhtäkään Dream Theaterin biisiä tai no ehkä soolot. Se sanoo muistaakseni biogafiassaan, että se aloitti soittamaan kitaraa opettelemalla Vinnie Mooren ja Tony McAlpinen biisejä. Älkää verratko Fareria Beckeriin tai Angeloon, koska ne osaavat todellakin ja todistetusti soittaa ja tehä biisejä. Surullisinta tässä on se, että tämä Francesco pitää luultavasti itseään jonkin sortin virtuoosina, mikä käy ilmi esim. tuon nopeuden vähättelyssä. |
R.Cooley 09.07.2003 11:18:33 (muokattu 09.07.2003 11:20:57) | |
---|
Toinen haastattelu: For how many time have you been playing guitar and did you learn by yourself ? I started at the beginning of 1995 with an electric guitar. For 6 months I took lessons from a friend of mine but when I discovered my influences I decided to continue alone because my teacher was too much involved with other techniques and in that period I was searching for something shredding!!! Ok, these were the nice questions, let's go for some nauty ones ! Your music is quite technical, do you think there is still a public for that kind of music ? I think that the using of techniques is my way to show my ideas and feelings. I know that it is very hard to be a great player but I believe in my ideas and music and I want to show them... Satriani on voittamaton |
Jormaz 09.07.2003 11:46:46 | |
---|
Fareri on sielutan sweeppauskone, täyttä paskaa. Aivan järkyttävää paskaa. Yngwiellä on sentään aidosti jotain tyyliä. Yngwie on oman lajinsa Hendrix. Turha lainata äskeistä lausetta, mua ei kiinnosta. Back to the 80's |
Maestro 09.07.2003 12:27:10 | |
---|
Soittakaapa arvon herrat perässä kun ootte niin hyviä. |
Jormaz 09.07.2003 12:35:36 | |
---|
Soittakaapa arvon herrat perässä kun ootte niin hyviä. Mä olen aina ollut periaatteessa sitä mieltä että mitä taitavampi teknisesti, sitä parempi. Mutta... Fareri on paskaa. Täysin persoonatonta paskaa, multa ei irtoa yhtään sympatiaa tollaiselle. Ja mä ihailen kitaristeja kuten Malmsteen ja Becker yms. Farerilla ei tunnu olevan musiikillisesti _mitään_ annettavaa. Back to the 80's |
R.Cooley 09.07.2003 12:45:48 | |
---|
Soittakaapa arvon herrat perässä kun ootte niin hyviä. Tossa oon samaa mieltä, mulla ei oo yhtään varaa haukkua ketään, mutta sitten jos oon yhtä hyvä tai parempi niin.. Fareri on soittanu vasta 8 vuotta ja on 23 vuotias, luultavasti vanhemmiten se rupee enemmän keskittymään musiikkiin kun osaa jo "tekniikan". Satriani on voittamaton |
helinkopteri 09.07.2003 13:04:19 | |
---|
luultavasti vanhemmiten se rupee enemmän keskittymään musiikkiin kun osaa jo "tekniikan". Ehkä. Ja tähän ikuisuuskysymys. Tappaako tekniikka tunteen? Tsättäily rulettaa!"#€%&/ |
jogo3000 09.07.2003 13:07:42 | |
---|
Ja tähän ikuisuuskysymys. Tappaako tekniikka tunteen? Ei todellakaan. Tekniikka ei ainakaan minun kirjoissani tarkoita sitä, että soittaa sweeppejä yms. Enemmänkin kuuntelen kitaristin teknisestä puolesta hänen taitoaan valita niitä oikeita nuotteja, ja kitaran käsittelystä seuraan vibratoa ja pikkausta. I'm a whiskey rock'n'roller. |
R.Cooley 09.07.2003 13:11:28 | |
---|
Tappaako tekniikka tunteen? Ei tapa, kaikkea tekniikkaa voi käyttää musiikillisesti. Satriani on voittamaton |
lxi 09.07.2003 13:25:22 | |
---|
Ja tähän ikuisuuskysymys. Tappaako tekniikka tunteen? Tähän ikuisuusvastaus: nämä kaksi asiaa eivät ole missään riippuvuussuhteessa toisiinsa nähden. |
Boner-Joe 09.07.2003 14:26:15 | |
---|
Fareri on sielutan sweeppauskone, täyttä paskaa. Aivan järkyttävää paskaa. Eikös tässä ollut kyseessä vaan yks videopätkä missä se tiluttaa eikä mikään oikea kappale? Vai onko heebon kaikki "biisit" tommosia samanmoisia ?) |
R.Cooley 09.07.2003 14:31:48 | |
---|
Eikös tässä ollut kyseessä vaan yks videopätkä missä se tiluttaa eikä mikään oikea kappale? Vai onko heebon kaikki "biisit" tommosia samanmoisia ?) On niillä biiseillä ainakin eri nimiä. Satriani on voittamaton |