Niskamies 17.11.2005 20:12:35 (muokattu 17.11.2005 20:14:51) | |
---|
Alko itteäki kiinnostamaan tuo Acrolite, kun sitä niin kovasti kehutaan. Perskule ku pitäs päästä jossain testaamaan. Muistanko oikein vai tekikö Niskis joskus jotain ääninäytteitä tuosta Acrosta? Onkohan niitä vielä jossain kuultavissa? Joo, mullahan noita näytteitä oli. Ei enää netissä ole, mutta katson kovalevyltä josko löytyisi. Hetki pieni. EDIT: sori, kaikki noi vanhat äänitykset on jossain päin bittiavaruutta. Jos jollakin on vielä tallella, niin pistäkää ihmeessä jakoon. |
Mikael 17.11.2005 23:38:35 | |
---|
Treenit takana. Acrolite rulez : ) Kova. Vitun kova! Hoho!!! Ma ei tiedata. Ma oon Pahk. |
zily 18.11.2005 11:01:24 | |
---|
Zacharius Carls Group: Image of love - levy on nauhoitettu mun 70-luvun Acrolitella, levy on julkaistu 16.11.05 eli pitäsi löytyä jo kaupoista ja varmaankin joistakin kirjastoista. Siitä voi saada jonkinlaista soundi kuvaa, vaikka kyllähän se soundi loppujen lopuksi tulee soittajasta:) ei se mitn! |
sotasorsa 18.11.2005 11:08:26 | |
---|
http://www.thomann.de/thoiw3_pearl_m1440_prodinfo.html oon ajatellu tuota virveliä, koska pitäs jouluks hommata uus. Elikkäs kertokaa kokemuksia tuosta virvelistä, taikka ehdotelkaa jotain saman tapasia ja hintasia. Metalli musiikkia soittelen joten siihen malliin kiitos jo etukäteen mulla on toi nimenomainen kapistus pikapaukutus käytössä.toimii kyllä.todella piukka saundi,mutta myös tarpeeksi jytky.kalvovalinnoilla ja vireellä siitä saa vaikka mitä... iä!iä!Shub-Niggurath!Metsän Musta Pukki,jolla on tuhat lasta |
Tama (Royal Star) 18.11.2005 18:11:07 | |
---|
Treenit takana. Acrolite rulez : ) Kova. Vitun kova! Hoho!!! ookkona koskaan koittanu supraa? onko acroliten saundi jotenkin erilainen/ parempi kuin supran? perus rokkirumpali. |
Nolte 18.11.2005 18:51:10 | |
---|
Hyvät rummut, huono soittaja! |
ultra 18.11.2005 19:37:01 | |
---|
Luehan tuosta, mitä mieltä nimimerkki "ultra" on omasta Suprastaan. http://muusikoiden.net/keskustelu/p … =30&t=79135&o=2520&co=0 Vaikuttaa tyytyväiseltä. :) No tuo pronssinen on ihan eri maata. Mulla ei juuri ole kokemusta "tavallisista" suprista. Mika (tai joku muu) voisi ehkä valaista soundieroja. Tässä Jorma Mikkelin artikkelissa kerrotaan acron ja supran eroista. http://www.vintagedrums.fi/Artikkelit/artikkelit.htm On muuten supran 20v vuosihuolto tehty ja eikun huomenna uutta kalvoa ja mattoa kiinni. Uskon, että yhteinen taipaleemme tulee olemaan pitkä ja vivahdeikas. Olen selkeästi rakastunut.;D I'm a gooner
...Ja se Alchemy Pro Art 18'' crash edelleen kaupan.. Halavalla lähtöö:) |
Nolte 18.11.2005 20:04:10 (muokattu 18.11.2005 20:05:23) | |
---|
No tuo pronssinen on ihan eri maata. Ok. Voitko paljastaa suurinpiirtein, mitä hintalapussa roikkui? edittiä. Niin, onko se pronssisupra sitten se The Snare? Hyvät rummut, huono soittaja! |
ultra 18.11.2005 20:16:15 | |
---|
Ok. Voitko paljastaa suurinpiirtein, mitä hintalapussa roikkui? edittiä. Niin, onko se pronssisupra sitten se The Snare? Sanotaan että se on todella hyvä ja monipuolinen soitin tällä lyhyelläkin kokemuksella ja luulen että nuo muut virvelit joutuvat ainakin hetken keräämään pölyä treeniksen nurkkaan. Tällaista fiilistä en oo saanu mistään muusta virvelistäni, mutta katsellaan. Hintalappu jääköön näin julkisesti salaisuudeksi, mutta se oli, kuten sanottu, kohtuullinen. Rumpu on takuulla joka euron arvoinen. I'm a gooner
Viipale 18.11.2005 21:20:55 | |
---|
No tuollaista Pearlin vaahtera piccoloa itsekin käytän, ja väittäisin ihan hyväksi peliksi. Itselläni on toiminut erittäinkin mukavasti yläkalvona remo renaissance (ilm. olevinaan jotain nahkajäljitelmää). Alakalvoa en nyt muista, koska niin harvoin sinne alle katson :) Kokeilin heti virvelin saatuani siihen "evans genera dry coated" -kalvoa päälle, mutta en onnistunut saamaan siitä mitään irti. Ja kyllä, soitellaan sellaista metal-genreen sijoitettavaa matskua. Ja kyllä toimii piccolo rankemmassakin musassa, vaikkei kauheaa pikametallia olisikaan. Mutta niinkuin moni muukin, on tämäkin asia vain kuulijan korvan ja aivojen välistä illuusiota. Toki, jos soittaa jotain Metallica tyylistä materiaalia, niin syvyys voi virvelissä olla eduksi. Kalvovalinnat ja viritys tulee kuitenkin varmaan tässäkin asiassa melko tärkeään osaan. Ja lyöntitekniikka tietysti. *Music is the art of arranging sounds in time so as to produce a continuous, unified, and evocative composition, as through melody, harmony, rhythm, and timbre.* |
Nolte 18.11.2005 22:09:40 | |
---|
Sanotaan että se on todella hyvä ja monipuolinen soitin tällä lyhyelläkin kokemuksella ja luulen että nuo muut virvelit joutuvat ainakin hetken keräämään pölyä treeniksen nurkkaan. Tällaista fiilistä en oo saanu mistään muusta virvelistäni, mutta katsellaan. Hintalappu jääköön näin julkisesti salaisuudeksi, mutta se oli, kuten sanottu, kohtuullinen. Rumpu on takuulla joka euron arvoinen. Jep, nautiskele. Hyvät rummut, huono soittaja! |
Deino 18.11.2005 22:36:48 | |
---|
Tahtoo uuden virvelin! Perkele! |
Tahtoo uuden virvelin! No tee jotain asian eteen!! I'm a gooner
moderndrummer88 19.11.2005 02:07:31 (muokattu 19.11.2005 02:07:50) | |
---|
No tee jotain asian eteen!! Tsohoh...melkein vois jo lussan antaa! Norsk Arysk Blak Metal! Rahhh!! |
TAMAS 19.11.2005 12:41:26 | |
---|
Tahtoo uuden virvelin! osta millenium. :D anteeksi mutta oli pakko... Mistä tietää että esiintymislava on suorassa?? |