Muusikoiden.net
20.04.2024
 

Kitarat: kitarakamat »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Hagström tulee taas.
1 2 3 4
trih
14.09.2004 18:52:27
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

www.hagstromguitars.com
Koreavalmisteisia luulisin. Jos hinnat pysyy järkevinä niin kiinnostaisi swede tai viking. Ovat ottaneet orkkisjuttuja mukaan eli tuo H-expander mikälie "maailman paras kaularauta" ym. Tykkääkö näistä kukaan?
 
"I remember when I told my parents that I was quitting my job to build a life-size Millenium Falcon. My parents were pissed and I remember my Dad saying, how are you going to build a falcon. You don't even know how to use any tools." - Dennis Ward
Jani The Rock
14.09.2004 18:59:01
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Minä tykkään kuin sika perunasta! Etenkin Swedestä. Se vinksahtaneen näköinen lapa vie kummasti ajatukset tonne Bo Diddley/Billy Gibbons -meininkiin.
 
Don`t mess with the countryboys
Mursuviiksi
14.09.2004 19:06:23
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

F200P näyttää oikein mukavalta. Jos laatu on kohdallaan, niin mikä ettei. Mistäköhän niitä vain saisi tänne pieneen Suomeen?
 
Moussaka on kamalaa.
fox
14.09.2004 19:40:09
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Minä tykkään kuin sika perunasta! Etenkin Swedestä. Se vinksahtaneen näköinen lapa vie kummasti ajatukset tonne Bo Diddley/Billy Gibbons -meininkiin.
 
Lankomiehelle aikanaan hommasin SuperSweden, ihan pähee kitara se. Painava tosin. Jaahans, vai on koreen poijaat "taas" ostaneet uuden nimen.. Kumpikohan sitä sitten oikeen noin niinku fyysisesti ryhtyy tekemään, Cort vai Samick.
Illu
14.09.2004 20:03:06
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Hagströmiä olen digannut siitä lähtien, kun ostin joskus pikkupoikana isäukon serkulta Hagström 26 putkivahvistimen. Kitaroita olen katsellut myös, mutta eipä vielä sopivaa kohdalle sattunut. No ehkä saan tulevaisuudesssa sitten uuden Hagström Super Sweden. Ainoa miinus on tietysti se, että se ei ole Made in Sweden, mutta mitäs sitten, jos se vaan muuten onspecsien mukainen. Hyvinhän toi Tokain Lespakin soi, vaikka varsin kaukana Kalamazoosta onkin tehty. Ilahduttaa aina nähdä tuo lavan muoto ja noi viritys koneistot. Onko hienompia missään?
 
trih
14.09.2004 20:23:47
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Vähän lisäinfoa löytyi:
Comprising imported and U.S.-made models, the series is true to the original, with the trademark fast and thin Hagstrom necks favored by players from Zappa to Hendrix. And, yes, the classic 8-string bass reissue is also in the works.
Eli tulee jenkki- ja importedversioita. Firma joka niitä touhuaa eli American Music & Sound vissii alunperinkin noita jakeli ja ainoa linkki firman tämänpäivän kitaramaailmaan löytyi akustisista.
 
"I remember when I told my parents that I was quitting my job to build a life-size Millenium Falcon. My parents were pissed and I remember my Dad saying, how are you going to build a falcon. You don't even know how to use any tools." - Dennis Ward
Milkop
15.09.2004 08:31:33
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Multa löytyy Hagströmin nailonkielinen, joka on ihan oiva peli. Kaula varsinkin on tosi miellyttävä. Mun kitarani on varmaan jotain 70-luvun mallia, Made in Sweden.
 
"I Believe that people who are going to commit crimes should not have guns" -- George W. Bush
Listen
23.09.2004 12:55:57
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tuli sattumalta vastaan tällainen sivu. Muutama vanha Hagström muutaman muun sähkiksen seassa.
 
http://www.robwesley.com/guitars/
 
Doo wah diddy diddy down diddy do.
Terry Pantheras
15.02.2005 00:49:01 (muokattu 15.02.2005 00:53:14)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mulla on Hagströmin tosi pieni putki-combo 60-luvulta. Mahtaako kellään olla mitään hajua tuommoisen arvosta?
 
Se on noin 35 cm leveä ja n. 20 korkea, mustat nahkapäällysteiset sivut ja takamus, hopeinen kaiutinverkko ja harmaa viistetty kontrollipaneeli, jossa on semmoinen atomi-logo. Tremololla varustettu.
 
Sain sen about 15 vuotta sitten kaverin isältä. Luin jokunen vuosi taaksepäin muistaakseni Riffistä, että nuo vanhat Hagströmit on kohtuullisen harvinaisia.
 
Edes Harmony Centralin amp databasesta ei löydy yhtään Hagströmin vahvistinta.
 
E: Harmony Central
 
Only a fool would die for the sins of humanity.
lexa53
15.02.2005 07:50:46
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

http://www.robwesley.com/guitars/
 
Onpa äijjällä melkoinen kitarakokoelma, eikä edes tunnusta olevansa keräilijä tai kitarakauppias.
 
K100#9
PoLFus
15.02.2005 07:58:07
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mistäköhän niitä vain saisi tänne pieneen Suomeen?
 
Tämä kiinnostaisi minua myös.
 
"Hippi mieheksi." - Mirrinsane
Kuha
15.02.2005 09:39:47
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Onpa äijjällä melkoinen kitarakokoelma, eikä edes tunnusta olevansa keräilijä tai kitarakauppias.
 
Ongelman myöntäminen on ensimmäinen askel kohti parantumista ;?)
 
Muistakaa venytellä.
Joq
15.02.2005 14:53:42
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Minä sain enoltani tommoisen Hagström Kent -kitaran 60-luvulta tossa puolisen vuotta sitten. Aivan loistava peli. Hyvät saundit, ja vibratallalla saa G-kielellä jopa huiman PUOLEN sävelaskeleen divebombin :D. Mukava kaula, ja kevyt kuin mikä
 
Tami
15.02.2005 18:52:51
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mulla on Hagströmin tosi pieni putki-combo 60-luvulta. Mahtaako kellään olla mitään hajua tuommoisen arvosta?

 
Tuolla legendsin nauhakaikugalleriassa on joku hagströmmin vanha esite josta tuon sinunkin mallin tietoja saattaa löytyä, mutta nykyarvosta ei ole hajuakaan....
 
http://www.the-legends.org/legends.htm
 
Töissä intissä - vikaa vintissä!!
Hohhoijaa
15.02.2005 19:07:37 (muokattu 15.02.2005 19:10:27)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Hienon näköisiä! Jollain tavalla F-200 ja D-2 kiehtoivat.
 
http://www.robwesley.com/guitars/
 
Läääähhhhhhhhhhgggggaasssssss......
 
Kalamies #12
"Mun kitarani kauniimmin taivaassa kerran soi."
Jiaster
18.11.2005 21:42:18
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mistäköhän niitä vain saisi tänne pieneen Suomeen?
 
Jokos noita näkynyt?
 
oh dear god, it is the best guitar i have ever played.... /Harmony-central
tenkainen
18.11.2005 23:11:40
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Jokos noita näkynyt?
 
EM-Nordic väittää tuovansa parasta aikaa maahan...
 
"Jos haluat tosissasi tehdä pahaa vanhemmillesi, mutta kanttisi ei kestä ryhtyä homoseksuaaliksi, voit aina siirtyä taiteiden pariin." Kurt Vonnegut
IMIK #37
ötzi
18.11.2005 23:59:40
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kaverin isällä on kaksi tollasta swedee, 6-kielinen ja 12-kielinen. niistä on moni käyny paljon tarjoamassa mutta ei taida olla myynti aikeissa
 
Otteet on kitaristeille, Kovat otteet on basisteille!
P-Nut
19.11.2005 00:38:06
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Eikös Wigwamin rekku soittele ruskeella Hagströmillä ? Tai ainakin lapa näytti samalta ? Les Paul mallia siis
 
Damn, that's a fine pile of duckshit :]
Mando
19.11.2005 13:18:26
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Eikös Wigwamin rekku soittele ruskeella Hagströmillä ? Tai ainakin lapa näytti samalta ? Les Paul mallia siis
 
Rekun soitin on uniikki custom-kitara.
 
Sen sijaan mun omakuvassa on Hagström Jimmy D'Aquisto 70-luvulta, yksi niistä vähän yli tuhannesta tehdystä. Repro talla, kun joku edellisistä omistajista oli laittanut siihen tune-o-matickin...höh.
 
Muuten originaali, ja aivan loistava kitara.
 
Kadehtikaa vapaasti!
 
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1 2 3 4

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «